- Strona główna
- Postępowanie ID 1000340
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1000340 :
WZP-2786/24/193/IR Budowy nowej siedziby Komisariatu Policji Warszawa Włochy wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną – etap II
Wystawiający
-
UżytkownikSławomir Jastrzębski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-17 15:02:00
-
Składania2024-11-14 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-14 10:05:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-02-07
15:22:20
|
Sławomir Jastrzębski |
Ogłoszenie
o
wyniku
postępowania
Załączniki |
2025-01-24
16:12:35
|
Sławomir Jastrzębski |
Informacja
o
ponownym
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Załączniki |
2025-01-08
14:31:09
|
Sławomir Jastrzębski |
Informacja
o
unieważnieniu
wyboru
najkorzystniejszej
oferty
Załączniki |
2024-11-29
16:05:32
|
Sławomir Jastrzębski |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
cd
Załączniki |
2024-11-29
15:53:28
|
Sławomir Jastrzębski |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Załączniki |
2024-11-14
14:33:20
|
Sławomir Jastrzębski |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT
Załączniki |
2024-11-14
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 27 423 102,77 PLN brutto |
2024-11-13
13:57:12
|
Sławomir Jastrzębski |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z art. 284 ust. 4, 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), informuje o treści pytań zadanych przez Wykonawców i udzielonych przez Zamawiającego odpowiedziach: Pytanie nr 440: Proszę o informację kto ponosi koszty materiałów eksploatacyjnych w czasie trwania gwarancji urządzeń? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że koszty materiałów eksploatacyjnych, niezbędnych do właściwego serwisowania i konserwacji oraz utrzymania gwarancji, w okresie trwania serwisowania i konserwacji ponosi Wykonawca. Pytanie nr 441: Dotyczy ściany GK – SW10. W odniesieniu do wymagań dla ściany gipsowo-kartonowej o symbolu SW 10, projektant określił klasę odporności antywłamaniowej RC4. Zwracamy jednak uwagę, że materiały wyspecyfikowane do wykonania tej ściany nie spełniają wymagań tej klasy odporności. Prosimy o weryfikację i przesłanie poprawnych założeń dotyczących tej przegrody, tak aby możliwe było osiągnięcie oczekiwanego poziomu odporności RC4. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że zgodnie z odpowiedzią biura projektów, ze względu na niewielką grubość, oraz różne parametry dla systemów producentów, nie uwzględniano w grubości warstw, jednak należy zapewnić uzyskanie parametrów zadanych w projekcie, w tym wypadku RC4. Rozstaw profili konstrukcyjnej, wzmocnienia w postaci blach i trawersów wg systemu producenta dla ściany o odpowiednim RC. Pytanie nr 442: W jaki sposób woda będzie dostawać się do zbiornika retencyjnego? Na rzutach instalacji wod-kan widnieje wyjście ze zbiornika do zbiornika hybrydowego, jednak nie ma informacji w jaki sposób woda ma dostawać się do zbiornika retencyjnego w pomieszczeniu (-1.4). Odpowiedź: Zamawiający informuje, że zgodnie z odpowiedzią biura projektów, zgodnie z opisem i projektem wykonawczym pt. „projekt wykonawczy instalacji sanitarnych, wentylacji mechaniczne i klimatyzacji”. Pytanie nr 443: W odpowiedziach na pytania Zamawiający nie zgodził się na zamianę tynków cementowo-wapiennych na gipsowe. Czy Zamawiający ma świadomość, iż faktura tynku cementowo-wapiennego znacząco różni się (jest bardziej ostra, mniej jednolita, trudniejsza w punktowych naprawach) od faktury tynku gipsowego? Zgodnie z zestawieniem warstw, tynkowane okładziny mają zostać pomalowane, bez uprzedniego zastosowania gładzi gipsowej dla wyrównania faktury. Pomalowane tynki cementowo-wapienne będą, pod względem estetyki, dużo mniej korzystne jeśli mają być wyłącznie pomalowane. Czy Zamawiający godzi się na gorszą estetykę w zakresie faktury tynku, czy należy w cenę wkalkulować wykonanie gładzi na tynkach cementowo-wapiennych? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że tynki cementowo-wapienne na kondygnacjach nadziemnych, należy wykończyć gładzią gipsową. Pytanie nr 444: Prosimy o uzupełnienie odpowiedzi przesłanych w dniu 04.11.2024 r.: Odpowiedzi na pytania nr 152 oraz 153: Odpowiedź: Zamawiający informuje, że przekazał w drugiej wiadomości z dnia 04.11.2024 r. umowę nr ND\KW\23859\2022-ND-L\KW\00002\2022. Pytanie nr 445: Zwracamy się z prośbą o przesunięcie terminu składania ofert na termin 20.11.2024 r. Rzetelne przygotowanie korzystnej oferty wymaga od Wykonawców dokładnej analizy zakresu i stopnia skomplikowania prac, a także pozyskania ofert od dostawców materiałów na co potrzebny jest czas adekwatny do zakresu. Ponadto prosimy wziąć pod uwagę , że Zamawiający dnia 12.11.2024 o godzinie 15:25 zamieścił 39 stron odpowiedzi gdzie firmy pracują do godziny 16:00. Nie ma najmniejszej możliwości aby Wykonawca uwzględnił w swojej wycenie odpowiedzi z dnia dzisiejszego i jutro złożył rzetelną ofertę. Zamawiający zachował się nie poważnie i lekceważąco w stosunku do Wykonawcy. Zamieszczenie 39 stron odpowiedzi o godzinie 15:25 łącznie z brakiem przesunięcia terminu składania ofert wskazuję na wytypowanego Wykonawce nie dając innym szansy na zapoznanie się z odpowiedziami i załącznikami oraz złożenie oferty. Jest to nieuczciwa konkurencja ze strony Zamawiającego. W nawiązaniu do udzielonych w dniu 12.11.2024 r. wyjaśnień treści SWZ oraz w związku z tym, że w dniu 14.11.2024 r. upływa termin składania ofert, do których należy dołączyć TES zgodnie z zapisami SWZ, zwracamy się z prośbą o przesunięcie terminu składania ofert na dzień 18.11.2024 r. Zmiana ta umożliwi wszystkim potencjalnym Wykonawcom na zapoznanie się z udzielonymi wyjaśnieniami oraz zmianami OPZ, a także pozwoli na zaktualizowanie ofert cenowych w związku z w/w zmianami, a dopiero w następnej kolejności na zaktualizowanie łącznej ceny ofertowej oraz TES, którą należy złożyć wraz z ofertą. Zwracamy Państwa uwagę na fakt, iż większość Wykonawców nie jest wytwórcą materiałów, wyrobów i urządzeń, w związku z czym określa cenę na realizację zamówienia publicznego na podstawie ofert zewnętrznych otrzymanych od Podwykonawców, Producentów lub Dostawców, co z kolei wydłuża czas na precyzyjne określenie wartości kompleksowej oferty spełniającej oczekiwania Zamawiającego. Przypominamy w tym miejscu, że zgodnie z przepisami art. 284 ust. 2 Ustawy Pzp: „Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert (…)” natomiast zgodnie z przepisami art. 284 ust. 3 Ustawy Pzp „Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 2, przedłuża termin składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom”. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że podtrzymuje zapisy SWZ w powyższym zakresie oraz wskazuje, iż data na odpowiedzi na zadane pytania, zgodnie z art. 284 ust. 2 Ustawy Pzp upłynęła 12.11.2024 r. (do końca dnia). Pytanie nr 446: W nawiązaniu do odpowiedzi Zamawiającego z dn. 12.11.2024r,: w pytaniu nr 306 i 325 - Zamawiający odpowiedział, że biurko komendanta oraz biurka pracownicze B5 nie wchodzą w zakres przetargu. Natomiast w tym samym zestawie pytań, na pytanie nr 429 Zamawiający odpowiedział, że dostawa i montaż wyposażenia wchodzi w zakres dostawy i wyceny zgodnie z plikiem "Zestawienie wyposażenia". Obie te odpowiedzi się wykluczają. W związku z tym proszę o doprecyzowanie, czy biurko komendanta i biurka pracownicze wchodzą w związku z tym w zakres zamówienia? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że podtrzymuje odpowiedź na pytanie nr 429 - dostawa i montaż mebli wskazanych w dokumentacji projektowej - zestawienie wyposażenia - jest po stronie Wykonawcy. Pytanie nr 447: W nawiązaniu do odpowiedzi Zamawiającego z dnia 07.11.2024r. pytanie nr 244 - Zamawiający odpowiedział że koszty związane z uzyskaniem decyzji na wycinkę drzew oraz wszelkie koszty administracyjne są po stronie Zamawiającego. Natomiast 12.11.2024r w pytaniu nr 379 Zamawiający odpowiedział, że uzyskanie decyzji na wycinkę drzew jest po stronie Wykonawcy. Proszę o wyjaśnienie. Odpowiedź: Zamawiający potwierdza, że uzyskanie Decyzji na wycinkę drzew jest po stronie Wykonawcy. Po stronie Wykonawcy są również koszty (związane) poniesione na wycinkę drzew. Natomiast koszty administracyjne, związane z Decyzją na wycinkę drzew, są po stronie Zamawiającego. Wyjaśnienia treści SWZ należy traktować wiążąco dla stron. Załączniki |
2024-11-12
15:25:18
|
Sławomir Jastrzębski |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z art. 284 ust. 2, 4, 6 oraz 286 ust 1, 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), informuje o treści pytań zadanych przez Wykonawców i udzielonych przez Zamawiającego odpowiedziach: Załączniki |
2024-11-07
15:29:42
|
Sławomir Jastrzębski |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z
art.
284
ust.
2,
6
oraz
286
ust
1,
7
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.
U.
z
2024
r.
poz.
1320),
informuje
o
treści
pytań
zadanych
przez
Wykonawców
i
udzielonych
przez
Zamawiającego
odpowiedziach
Załączniki |
2024-11-04
15:37:58
|
Sławomir Jastrzębski |
cd
Załączniki |
2024-11-04
15:36:46
|
Sławomir Jastrzębski |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z art. 284 ust. 2, 6 oraz 286 ust 1, 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), informuje o treści pytań zadanych przez Wykonawców i udzielonych przez Zamawiającego odpowiedziach Załączniki |
2024-10-30
15:37:48
|
Sławomir Jastrzębski |
cd
1
Załączniki |
2024-10-30
15:37:14
|
Sławomir Jastrzębski |
cd
Załączniki |
2024-10-30
15:36:11
|
Sławomir Jastrzębski |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z art. 284 ust. 2, 6 oraz 286 ust 1, 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), informuje o treści pytań zadanych przez Wykonawców i udzielonych przez Zamawiającego odpowiedziach: Pytanie nr 8: Z uwagi na obszerny zakres postępowania, który wymaga czasu na analizę oraz na długi weekend związany ze Świętem Zmarłych, w który wiele firm wykonawczych, podwykonawczych i hurtowni nie pracuje, zwracamy się z prośbą o przesunięcie terminu składania ofert na termin 15.11.2024 r. Wydłużenie terminu składania ofert pozwoli na dokładną i rzetelną wycenę, na której powinno zależeć również Zamawiającemu. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że podtrzymuje zapisy SWZ dotyczące terminu składania ofert. Pytanie nr 9: Zwracamy się z prośbą o przesunięcie terminu składania ofert na termin 15.11.2024 r. Rzetelne przygotowanie korzystnej oferty wymaga od Wykonawców dokładnej analizy zakresu i stopnia skomplikowania prac, a także pozyskania ofert od dostawców materiałów na co potrzebny jest czas adekwatny do zakresu. Ponadto prosimy wziąć pod uwagę święto przypadające na 1.11.2024 gdzie firmy nie pracują, a wielu pracowników bierze nawet dodatkowe wolne co utrudnia zdobycie wycen na czas. Odpowiedź: Zgodnie z odpowiedzią na pytanie nr 8. Pytanie nr 10: W związku z obszernym zakresem dokumentacji projektowej oraz dużym zakresem prac budowlanych dotyczącym w/w postępowania zwracamy się z prośbą o przesunięcie terminu składania ofert na dzień 15.11.2024r. Wydłużenie terminu pozwoli na przeprowadzenie dokładnej analizy prac, zdobycie konkurencyjnych ofert zewnętrznych, a co za tym idzie pozwoli na przygotowanie korzystnej cenowo oferty dla Zamawiającego. Prosimy o pozytywne rozpatrzenie prośby. Odpowiedź: Zgodnie z odpowiedzią na pytanie nr 8. Pytanie nr 11: Szanowni Państwo wnosimy o wykreślenie rozdz. III pkt. 12 SWZ gdzie Zamawiający określił konieczność samodzielnego wykonania zamówienia do stanu surowego otwartego. Stopień skomplikowania projektu wymaga doświadczonego Generalnego Wykonawcy, który korzysta z doświadczenia i wiedzy firm specjalistycznych z którymi współpracuje już od lat np. w zakresie robót ziemnych, zabezpieczenia wykopu ścianką szczelną np Golwitzer, Keller, robót rozbiórkowych (firmy posiadające odpowiedni sprzęt) , firm żelbetowych z własnym zapleczem szalunków i rusztowań, firm dachowych rekomendowanego przez producenta. Obecnie na rynku żaden z GW nie posiada, aż tak zaplecza osobowego/kadrowego aby zapewnić 100% wykonanie stanu surowego otwartego. Można zwrócić uwagę, że jedynie malutkie firmy posiadają zaplecze pracowników, dla których zakres ten może być ogromnym wyzwaniem, wiążącym się z dużą ilością problemów dla Inwestora. Dodatkowo zapis ten ogranicza możliwość udziału większej ilości dużych firm GW (Erbud, Strabag, Skanska) a tym samym otrzymania konkurencyjnej i atrakcyjniejszej oferty. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że dokonuje wykreślenia w Specyfikacji Warunków Zamówienia ust 12 w Rozdz. III. Pytanie nr 12: Proszę o wyjaśnienie co Zamawiający ma na myśli pisząc w SWZ na stronie 10 Rozdział XI pkt 1 "Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jedno lub dwa zadania"??? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że Rozdział XI ust 1 SWZ otrzymuje brzmienie: „Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.” Pytanie nr 13: Czy istnieje pozwolenie albo kiedy będzie udostępnione pozwolenie na rozbiórkę budynku gospodarczego nr 3. W opisie jest informacja, że na tę rozbiórkę będzie odrębny dokument: „Budynek istniejący przeznaczony do rozbiórki według odrębnego opracowania”. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że rozbiórka budynków 2, 3 i 4 nie podlega wykonaniu przez Wykonawcę. Pytanie nr 14: Które przedmiary są najbardziej aktualne – dokumenty pdf znajdujące się w folderze „Przedmiary” czy w folderze „Kosztorysy ślepy”. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że zamieszczone kosztorysy ślepe jak i przedmiary są materiałami dodatkowymi/pomocniczymi do przygotowania oferty. Wykonawcy, zgodnie z OPZ, mają zawrzeć w kwocie/cenie oferty wszystkie elementy niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. Pytanie nr 15: Prosimy o przekazanie projektu przyłącza ciepłowniczego. A także informację przedłużeniu warunków na wykonanie przyłącza do sieci ciepłowniczej, ponieważ termin 2 lat upłyną w 08.2024r. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że utrzymuje w zakresie przedmiotu zamówienia demontaż istniejącego przyłącza na odcinku, który koliduje z nowoprojektowanym budynkiem oraz montaż nowego przyłącza c.o. Niezbędną dokumentację Zamawiający przekaże Wykonawcy w III kwartale 2025r. Pytanie nr 16: Czy w przypadku, gdy w momencie składania oferty podwykonawcy, którym Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia, nie są znani, Zamawiający uzna za wystarczające wskazanie w ofercie (W formularzu oferty stanowiącym zał. Nr1 do SWZ) poszczególnych zakresów robót, którym Wykonawca zamierza zlecić podwykonawstwo, bez wskazania ich nazw oraz siedziby ? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że zgodnie z Rozdz. III ust. 9 SWZ żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani. Pytanie nr 17: Czy w przypadku opisanym w Pkt.1, tj., jeśli podwykonawcy nie będą znani w momencie składania oferty, Zamawiający będzie wymagał złożenia przez Wykonawcę Oświadczeń Podwykonawców o niepodleganiu wykluczeniu, wymienionych w Pkt. Rozdz. IX, Pkt. 7, podpunkt 5? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że jeśli Wykonawca na etapie składania ofert nie będzie znał podwykonawców, to nie będzie mógł złożyć wraz z ofertą oświadczeń podwykonawców o niepodleganiu wykluczeniu. Pytanie nr 18: W związku z obszernym zakresem projektu, wieloma niewyjaśnionymi kwestiami oraz dłuższym weekendem, w którym wypadają dni wolne w święto Wszystkich Świętych. Uzyskanie odpowiedzi i ofert na poszczególne materiały i roboty budowlane będzie utrudnione. Dlatego prosimy o przedłużenie terminu składania ofert do 18.11.2024r Odpowiedź: Zgodnie z odpowiedzią na pytanie nr 8. Pytanie nr 19: Proszę o udostępnienie warunków geologii. Geologia jest o tyle istotna że na tym poziomie może występować woda gruntowa co ma wpływ na cenę Odpowiedź: Zamawiający informuje, że warunki hydrotechniczne opisane są opublikowanym linku https://pliki.policja.gov.pl/sharing/WTI7n658b w Dokumentacji badań podłoża gruntowego na str. 4 /PB/OPINIE UZGODNIENIA INNE/3_Badania z dokumentacją. Pytanie nr 20: Proszę o potwierdzenie, że przyłącze sieci cieplnej jest poza zakresem oferty. W przekazanych materiałach brak projektu przyłącza sieci cieplnej. Odpowiedź: Zgodnie z odpowiedzią na pytanie nr 15. Pytanie nr 21: Prosimy o wskazanie beneficjenta wadium, którego dane mają zostać umieszczone na gwarancji wadialnej wystawionej w formie elektronicznej. Czy jest to Komenda Główna Policji, ul. Puławska 148/150 , 02 520 Warszawa, czy jest to KOMENDA STOŁECZNA POLICJI, ul. Nowolipie 2, 00 150 Warszawa. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że wymagania dotyczące wadium i Beneficjenta określa Rozdz. X SWZ, zaś Zamawiającym jest Komenda Stołeczna Policji. Pytanie nr 22: Wykonawca wnosi o wykreślenie lub o zmianę zapisów rodz. III pkt 12 SWZ, poprzez określenie procentowe, tj. 5-10% konieczności wykonania przedmiotu zamówienia bezpośrednio przez Wykonawcę dla całej inwestycji. Wniosek motywowany jest faktem, iż na rynku jest nikła liczba Wykonawców która mogłaby samodzielnie wykonać roboty budowlane polegające na zabezpieczeniu wykopu, a są to roboty niezbędne do wykonania stanu surowego otwartego. Pozostawienie zapisów SWZ w pierwotnej formie stanowi naruszenie podstawowych zasad pzp, tj. zapewnienie uczciwej konkurencji i równe traktowanie wykonawców. Odpowiedź: Zgodnie z odpowiedzią na pytanie nr 11. Pytanie nr 23: Proszę o udostępnienie przedmiarów branży elektrycznej w wersji edytowalnej. Obecnie załączone to są skany przedmiarów. Odpowiedź: Zamawiający w załączeniu przekazuje przedmiary w wersji edytowalnej *ath. Pytanie nr 24: W związku ze skomplikowanym tematem przetargu oraz świętem Wszystkich Świętych (dzień wolny od pracy) proszę o wydłużenie terminu składania ofert do 08.11.2024. Pozwoli to na przygotowanie właściwej, rzetelnej i dobrej oferty. Odpowiedź: Zgodnie z odpowiedzią na pytanie nr 8. Pytanie nr 25: Proszę o zweryfikowanie sposobu przyznawania punktów dla kryterium opisanego w punkcie XIV 2) Punkty w kryterium gwarancji. Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ w zakresie Rozdz. XIV SWZ. Pytanie nr 26: Proszę o informację kto ponosi koszty administracyjne związane z wycinką i nasadzeniem nowych drzew. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że powyższe koszty administracyjne ponosi Zamawiający. Pytanie nr 27: Proszę o informację czy w budynku znajdują się jakiekolwiek urządzenia i wyposażenie podlegające utylizacji. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że nie przewiduje pozostawienia w budynku jakichkolwiek urządzeń i wyposażenia podlegającego utylizacji. Pytanie nr 28: W związku z obszernością dokumentacji oraz licznymi rozbieżnościami w kosztorysie proszę o przesunięcie terminu składania ofert. Proponowany termin składania to 13.10.2024. Odpowiedź: Zgodnie z odpowiedzią na pytanie nr 8. Pytanie nr 29: Przedmiar sanitarny wewnętrzny. Czy jest możliwość załączenia do dokumentacji wersji przedmiaru uzupełnionego o podstawę wyceny (KNR) tak jak jest to w przypadku np. przedmiaru na węzeł cieplny? Odpowiedź: Zgodnie z odpowiedzią na pytanie nr 14. Pytanie nr 30: Uprzejmie proszę o przesunięcie terminu składania ofert na dzień 15 listopada 2024 r ze względu na braki, nieścisłości w dokumentacji projektowej. Dodatkowo przedmiary załączone do przetargu nie są dokumentem pomocniczym (jak sama nazwa wskazuje mają pomagać a tak nie jest) gdyż nie odzwierciedlają w pełni zakresu robót co powoduje konieczność nie tylko samodzielnego wykonania obmiarów ale ta Załączniki
|
2024-10-18
13:39:01
|
Sławomir Jastrzębski |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z art. 284 ust. 2, 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), informuje o treści pytań zadanych przez Wykonawców i udzielonych przez Zamawiającego odpowiedziach: Pytanie nr 1: zwracam się z prośbą o udostępnienie Programu Funkcjonalno-Użytkowego projektowanego obiektu wraz z niezbędnymi rysunkami - widokami, rzutami. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że przedmiotem zamówienia jest sama robota budowlana, która ma być zrealizowana w oparciu o załączoną do SWZ dokumentację projektową, dlatego też nie ma konieczności udostępniania Programu Funkcjonalno-Użytkowego. W związku z problemami technicznymi link wskazany w zdaniu pierwszym załącznika nr 5 do SWZ został zdezaktywowany, a dokumentacja projektowa oraz inne dokumenty zamieszczone zostały na stronie internetowej https://pliki.policja.gov.pl/sharing/WTI7n658b. Pytanie nr 2: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w ramach inwestycji należy wykonać rozbiórki, proszę jednoznacznie wskazać które elementy i budowle należy przyjąć do oferty. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że na stronie internetowej https://pliki.policja.gov.pl/sharing/WTI7n658b zamieszczone zostały dokumentacje projektowe oraz inne dokumenty, w tym dotyczące rozbiórek. Pytanie nr 3: Przedmiotem postępowania nie jest zaprojektowanie prac rozbiórkowych w związku z tym proszę o załączeniu projektu rozbiórek. Odpowiedź: Zgodnie z odpowiedzią na pytanie nr 2. Pytanie nr 4: Proszę o załączenie kompletnego projektu wykonawczego branży architektonicznej Odpowiedź: Zgodnie z odpowiedzią na pytanie nr 2. Pytanie nr 5: Proszę o załączenie projektu konstrukcyjnego Odpowiedź: Zgodnie z odpowiedzią na pytanie nr 2. Pytanie nr 6: W związku z istotnymi brakami w dokumentacji, zwracam się z wnioskiem o przesunięcie terminu składania ofert. Proponowany przez nas termin to 19.11.2024 Odpowiedź: Zamawiający informuje, że podtrzymuje zapisy SWZ dotyczące terminu składania ofert. Pytanie nr 7: wnosimy o udostępnienie: Projektu Budowlanego Projektu Wykonawczego STWIOR Przedmiar robót Decyzje administracyjne Odpowiedź: Zgodnie z odpowiedzią na pytanie nr 2. Załączniki |
2024-10-17
15:03:31
|
Sławomir Jastrzębski |
Załączniki
do
OPZ
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
