- Strona główna
- Postępowanie ID 1106590
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1106590 :
Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, ich monitorowania wraz z interwencją oraz usług towarzyszących w 43 obiektach hotelowych należących do Spółek z Grupy kapitałowej oraz 1 obiekcie należącym do PHN Property Management Sp. z o.o., która jest spółka powiązaną z PHH w rozumieniu spółek Handlowych.
Wystawiający
-
UżytkownikIga Granecka
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-09 15:31:00
-
Składania2025-05-21 11:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-21 11:05:00
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Warszawa,
dn. 09 maja 2025 r.
Zapytanie
ofertowe
dotyczy
usługi ochrony fizycznej obiektów, ich
monitorowania wraz z interwencją oraz usług towarzyszących w obiektach
należących do podmiotów z Grupy Kapitałowej PHH
I. ZAMAWIAJĄCY
Polski Holding Hotelowy Sp. z
o.o.
ul. Komitetu Obrony Robotników
39G, 02-148 Warszawa
NIP: 522 24 82 605, REGON:
016046030, KRS: 0000047774
Osoba do kontaktu: Mariusz Michalak, email: mariusz.michalak@phh.pl- UWAGA! prosimy o kierowanie wszelkich zapytań do Zamawiającego poprzez platformę zakupową poprzez przycisk-
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
2.1
Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony fizycznej obiektów, ich monitorowania
wraz z interwencją oraz usług towarzyszących w 42 obiektach należących do
Spółek z Grupy kapitałowej oraz 1 obiekcie należącym do PHN Property Management
Sp. z o.o., która jest spółka powiązaną z PHH w rozumieniu spółek Handlowych.
2.2
Dokładny wykaz jednostek objętych zapytaniem
ofertowym stanowi Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.
2.3
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej
, przy czym jako część określa się złożenie oferty dla poszczególnych obiektów
zamawiającego:
Cz. 1 – Hotel Courtyard
by Marriott Warsaw Airport;
Cz. 2 – Hotel Hampton by
Hilton Warsaw Airport;
Cz. 3 - Renaissance
Warsaw Airport Hotel;
Cz. 4 - Best Western
Plus Hotel Olsztyn Old Town;
Cz. 5 – Hotel Hampton by
Hilton Gdańsk Airport;
Cz. 6 - Best Western Hotel
Jurata;
Cz. 7 - Golden Tulip
Międzyzdroje Residence;
Cz. 8 - Golden Tulip
Gdańsk Residence;
Cz. 9 - Holiday Inn
Express Rzeszów Airport;
Cz. 10 – Hotel Moxy
Poznań Airport;
Cz. 11 – Hotel Moxy Katowice
Airport;
Cz. 12 – Hotel Halo
Szczyrk;
Cz. 13. - Halo Hel;
Cz. 14
- Best Westen Plus Hotel Rzeszów City Center;
Cz. 15 - Holiday Inn
Express Lublin;
Cz. 16 – Hotel Iskra w
Radomiu;
Cz. 17 – Hotel Kapitan Szczecin;
Cz. 18 – Hotel Halo
Toruń;
Cz. 19 - Aiden by Best
Western Łódź;
Cz. 20 – Hotel Halo
Szczecin
Cz. 21 – Four Points by
Sheraton Wrocław;
Cz. 22 – Four Points by
Sheraton Poznań (uprzednio Ikar Poznań);
Cz. 23 - Le Meridien
Kraków (uprzednio Hotel Royal);
Cz. 24 – Hotel Bukowy
Dworek;
Cz. 25 – Centrum Konferencji
i Rekreacji Geovita w Wiśle;
Cz. 26 – Centrum
Konferencji i Rekreacji Geovita w Lądku-Zdroju;
Cz. 27 – Centrum
Zdrowia, Urody i Rekreacji Geovita w Krynicy-Zdroju;
Cz. 28 – Centrum Zdrowia
i Rekreacji Geovita w Złockiem;
Cz. 29 – Centrum Konferencyjno-Rekreacyjne
Geovita w Zakopanem;
Cz. 30 – Centrum Zdrowia
i Rekreacji Geovita w Dąbkach;
Cz. 31 – Centrum Szkoleń
i Konferencji Geovita w Jadwisinie;
Cz. 32 –
Centrum Zdrowia, Urody i Rekreacji Geovita w Dźwirzynie;
Cz. 33 – Hotel Perła Bieszczadów
Centrum Konferencyjno-Rekreacyjne;
Cz. 34 - INTERFERIE OWS
Chalkozyn;
Cz. 35 - INTERFERIE SU
Argentyt;
Cz. 36 - INTERFERIE OSW
Cechsztyn;
Cz. 3 - INTERFERIE
Aquapark Sport Hotel Malachit;
Cz. 39 - INTERFERIE
Sport Hotel Bornit;
Cz. 40 - INTERFERIE S.A.
Biuro Turystyczne w Lubinie;
Cz. 41 - HOTEL
INTERFERIE MEDICAL SPA;
Cz. 42 – voco Katowice (uprzednio
Hotel Katowice);
Cz. 43 – Regent Warsaw
Hotel
Cz. 44 - Sanatorium
Uzdrowiskowe „ORW KOŁOBRZEG-PODCZELE” w Kołobrzegu.
Wykonawca
może złożyć ofertę na wszystkie części lub wybraną część zamówienia.
2.4
Zakres przedmiotowy zamówienia zgodnie z Opisem
Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania
ofertowego.
III. TERMIN REALIZACJI
Planowany termin podpisania
umowy – po przeprowadzonym postępowaniu.
Planowany
termin wykonywania usługi:
Cz. 1 –
Hotel Courtyard by Marriott Warsaw Airport od 1 lipca 2025 r. do 30 czerwca 2027
r.;
Cz. 2 –
Hotel Hampton by Hilton Warsaw Airport od 1 lipca 2025 r. do 30 czerwca 2027 r.;
Cz. 3 -
Renaissance Warsaw Airport Hotel od 1 lipca 2025 r. do 30 czerwca 2027 r.;
Cz. 4 -
Best Western Plus Hotel Olsztyn Old Town od 10 lipca 2025 r. do 30 czerwca 2027
r.;
Cz. 5 –
Hotel Hampton by Hilton Gdańsk Airport od 1 lipca 2025 r. do 30 czerwca 2027
r.;
Cz. 6 -
Best Western Hotel Jurata od 1 lipca 2025 r. do 30 czerwca 2027 r.;
Cz. 7 -
Golden Tulip Międzyzdroje Residence od 1 lipca 2025 r. do 30 czerwca 2027 r.;
Cz. 8 -
Golden Tulip Gdańsk Residence od 1 lipca 2025 r. do 30 czerwca 2027 r.;
Cz. 9 -
Holiday Inn Express Rzeszów Airport od 1 lipca 2025 r. do 30 czerwca 2027 r.;
Cz. 10
– Hotel Moxy Poznań Airport od 1 lipca 2025 r. do 30 czerwca 2027 r.;
Cz. 11
– Hotel Moxy Katowice Airport od 1 lipca 2025 r. do 30 czerwca 2027 r.;
Cz. 12
– Hotel Halo Szczyrk od 1 lipca 2025 r. do 30 czerwca 2027 r.;
Cz. 13.
- Halo Hel od 1 lipca 2025 r. do 30 czerwca 2027 r.;
Cz. 14 - Best Westen Plus Hotel Rzeszów City Center od 1 lipca
2025 r. do 30 czerwca 2027 r.;
Cz. 15
- Holiday Inn Express Lublin od 1 lipca 2025 r. do 30 czerwca 2027 r.;
Cz. 16
– Hotel Iskra w Radomiu od 1 lipca 2025 r. do 30 czerwca 2027 r.;
Cz. 17
– Hotel Kapitan Szczecin od 1 lipca 2025 r. do 30 czerwca 2027 r.;
Cz. 18
– Hotel Halo Toruń od 1 lipca 2025 r. do 30 czerwca 2027 r.;
Cz. 19
- Aiden by Best Western Łódź od 1 lipca 2025 r. do 30 czerwca 2027 r.;
Cz. 20
– Hotel Halo Szczecin 1 lipca 2025 r. do 30 czerwca 2027 r.;
Cz. 21
– Four Points by Sheraton Wrocław od1 lipca 2025 r. do 30 czerwca 2027 r.
Cz. 22
– Four Points by Sheraton Poznań (uprzednio Ikar Poznań) obiekt remontowany od 1
lipca 2026 r. do 30 czerwca 2027 r.
Cz. 23
- Le Meridien Kraków (uprzednio Hotel Royal). obiekt remontowany od 1 lipca 2026
r. do 30 czerwca 2027 r.;
Cz. 24
– Hotel Bukowy Dworek od 1 lipca 2026 r. do 30 czerwca 2027 r.
Cz. 25
– Centrum Konferencji i Rekreacji Geovita w Wiśle od 1 lipca 2026 r. do 30
czerwca 2027 r.
Cz. 26
– Centrum Konferencji i Rekreacji Geovita w Lądku-Zdroju od 1 lipca 2026 r. do
30 czerwca 2027 r.;
Cz. 27 Centrum
Zdrowia, Urody i Rekreacji Geovita w Krynicy-Zdroju od 1 lipca 2026 r. do 30
czerwca 2027 r.;
Cz. 28
– Centrum Zdrowia i Rekreacji Geovita w Złockiem od 1 lipca 2026 r. do 30
czerwca 2027 r.
Cz. 29
– Centrum Konferencyjno-Rekreacyjne Geovita w Zakopanem od 1 lipca 2026 r. do
30 czerwca 2027 r.;
Cz. 30
– Centrum Zdrowia i Rekreacji Geovita w Dąbkach od 1 lipca 2026 r. do 30
czerwca 2027 r.;
Cz. 31
– Centrum Szkoleń i Konferencji Geovita w Jadwisinie od 1 lipca 2026 r. do 30
czerwca 2027 r.;
Cz. 32 – Centrum Zdrowia, Urody i Rekreacji Geovita w
Dźwirzynie od 1 lipca 2026 r. do 30 czerwca 2027 r.;
Cz. 33 Hotel
Perła Bieszczadów Centrum Konferencyjno-Rekreacyjne od 1 lipca 2026 r. do 30
czerwca 2027 r.;
Cz. 34
- INTERFERIE OWS Chalkozyn od 1 lipca 2026 r. do 30 czerwca 2027 r.;
Cz. 35
- INTERFERIE SU Argentyt od 1 lipca 2026 r. do 30 czerwca 2027 r.;
Cz. 36
- INTERFERIE OSW Cechsztyn od 1 lipca 2026 r. do 30 czerwca 2027 r.
Cz. 37
- INTERFERIE Aquapark Sport Hotel Malachit od 1 czerwca 2025 r. do 1 czerwca
2027 r.;
Cz. 38
- INTERFERIE Sport Hotel Bornit od 1 lipca 2026 r. do 30 czerwca 2027 r.;
Cz. 39
- INTERFERIE S.A. Biuro Turystyczne w Lubinie od 1 lipca 2026 r. do 30 czerwca
2027 r.;
Cz. 40
- HOTEL INTERFERIE MEDICAL SPA od 1 lipca 2026 r. do 30 czerwca 2027 r.;
Cz. 41
– voco Katowice (uprzednio Hotel Katowice) od 1 lipca 2026 r. do 30 czerwca
2027 r.;
Cz. 42
– Regent Warsaw Hotel od 1 września 2026 r. do 31 sierpnia 2027 r.;
Cz. 43
- Sanatorium Uzdrowiskowe „ORW KOŁOBRZEG-PODCZELE” w Kołobrzegu od 1 lipca
2026 r. do 30 czerwca 2027 r.
IV. WYMAGANIA FORMALNE,
MERYTORYCZNE I HANDLOWE
4.1
Dopuszczenie wykonawców do ubiegania się o udzielenie
zamówienia.
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
· posiadają
doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia polegające na świadczeniu usług
ochrony fizycznej obiektów, ich monitorowania wraz z interwencją w obiektach hotelowych,
dla minimum 2 podmiotów w przeciągu
ostatnich 2 lat , dla każdego z podmiotów przez okres co najmniej roku, co
potwierdzone zostanie w wykazie usług
oraz referencji dołączonych do oferty.
• posiadają uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień;
• znajdują się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
• nie podlegają wykluczeniu z
postępowania o udzielenie zamówienia;
• spełniają warunki udziału w
postępowaniu określone w Załączniku nr 1- Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2 Odrzuceniu podlega oferta, która:
• będzie złożona na
zmodyfikowanym formularzu innym niż załączony przez Zamawiającego-Załącznik nr
2 – Formularz oferty lub załącznik nr 2a formularz oferty wariantowy;
• nie spełnia wymagań
określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym;
• zawiera błędy w obliczeniu
ceny powodujące istotne zmiany w treści oferty;
• zawiera rażąco niską cenę w
stosunku do przedmiotu zamówienia;
• zawiera omyłki polegające na
niezgodności z wymaganiami Zamawiającego, niepowodujące istotnych zmian w
treści oferty, na których poprawienie Wykonawca, w wyznaczonym terminie, nie
wyraził zgody;
• została złożona przez
Wykonawcę podlegającego wykluczeniu z udziału w postępowaniu;
• została złożona przez
Wykonawcę nie spełniającego warunków udziału w postępowaniu;
• jest nieważna na podstawie
odrębnych przepisów;
4.3
W przypadku niedostarczenia przez Wykonawców
dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału oraz
niepodlegania wykluczeniu w postępowaniu, Zamawiający może wyznaczyć dodatkowy
termin w celu ich uzupełnienia, ale powinny być one złożone wraz z ofertą.
V. INFORMACJE O WYMAGANYCH
OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH
Zamawiający wymaga złożenia
wypełnionych i podpisanych przez osobę upoważnioną
kwalifikowanym
podpisem elektronicznym
dokumentów:
- Załącznik nr 2 - Formularz
oferty w formie pliku pdf;
- Załącznik nr 2a formularz
oferty wariantowy w formie pliku pdf;
- Załącznik nr 3 Formularz cenowy;
- Załącznik nr 3a Formularz cenowy
wariantowy;
- Załącznik nr 8 – Wykaz usług;
- referencje;
- koncesja na wykonywanie
działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydana przez
Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji;
-dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
określoną przez Zamawiającego w wysokości nie mniejszej niż 10 000 0000 zł.
W przypadku braku polisy w momencie przesłania Oferty możliwe jest przesłanie
oświadczenia Oferenta, w którym zobowiązuje się do przedstawienia ubezpieczenia
od odpowiedzialności cywilnej na ww. sumę gwarancyjną przed podpisaniem umowy;
takie oświadczenie powinno być podpisane przez osobę upoważnioną.
- pełnomocnictwo – jeżeli
ofertę podpisują inne osoby niż wskazane w dokumencie rejestrowym do oferty
należy dołączyć pełnomocnictwo (oryginał lub kopię poświadczoną notarialnie lub
kopię
poświadczoną za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę).
VI. KRYTERIA OCENY OFERT
Zamawiający zawrze umowę z
Wykonawcą, który otrzyma najwyższą liczbę punktów przyznanych zgodnie z
poniższymi kryteriami:
6.1 Cena (70%)
6.2 Czas reakcji w godzinach 6.00 - 22.00 (15%)
do 5 minut – 15 pkt
od 5 do 10 min- 10 pkt
od 10 min do 15 min- 5 pkt
powyżej 15 min- 0 pkt
6.3 Czas reakcji w godzinach 22.00 - 6.00 (15%)
do 5 minut – 15pkt
od 5 do 10 min- 10 pkt
od 10 do 15 min- 5 pkt
powyżej 15min- 0 pkt
VII. ZASADY SKŁADANIA OFERT
7.1 Zamawiający
dopuszcza składanie ofert częściowych – zgodnie z podziałem zawartym w
Rozdziale II pkt. 3 niniejszego zapytania ofertowego- można złożyć ofertę na
wszystkie lub wybrane części.
7.2 Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert
wariantowych - ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym plikiem:
Załącznik nr 2 - Formularz oferty oraz wypełniając rubryki i załączając
załączniki według instrukcji na platformie zakupowej PHH- Open Nexus przy
konkretnych rubrykach według instrukcji wskazanych w opisie lub Załącznik nr 2a
- Formularz oferty wariantowy oraz Formularz cenowy- Załącznik nr 3 i Formularz cenowy wariantowy- Załącznik nr 3a.
7.3 Oferta
musi być sporządzona zgodnie z wymogami określonymi w niniejszym Zapytaniu
ofertowym.
7.4 Ofertę
składa się pod rygorem nieważności na platformie zakupowej PHH- Open NEXUS w
formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
7.5 Oferta
musi zostać sporządzona w języku polskim.
7.6 Wykonawca
ma prawo złożyć tylko jedną ofertę podstawową i tylko jedną ofertę wariantową,
wypełniając odpowiednio formularz oferty na platformie oraz formularz oferty
Zamawiającego stanowiący Załącznik nr 2 oraz 2a przy czym Wykonawca może złożyć
ofertę na wszystkie lub wybrane przez siebie dowolnie części zamówienia.
7.7. Oferta
oraz oświadczenia złożone w postępowaniu winny być podpisane przez
umocowanego/ych prawnie przedstawiciela/i wykonawcy, upoważnionego/ych do
podejmowania zobowiązań w jego imieniu, zgodnie z wpisem o reprezentacji w
stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub z
udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo – w formie oryginału lub kopii poświadczonej
notarialnie – lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę powinno
być dołączone do składanych dokumentów lub niezwłocznie przekazane
Zamawiającemu, jeżeli umocowanie nie wynika z innych dokumentów załączonych
przez Wykonawcę. Złożone dokumenty należy podpisać kwalifikowanym podpisem
elektronicznym.
7.8 Pozostałe
wymagane dokumenty należy dołączyć jako załączniki do oferty w formie pliku w oryginale/kopii
potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez podpisanie przez Wykonawcę
podpisem elektronicznym kwalifikowanym.7.9 Zamawiający będzie miał obowiązek
udzielenia wyjaśnień do treści Zapytania ofertowego, jeżeli prośba o udzielenie
wyjaśnień wpłynie do 3 dni roboczych przed terminem składnia ofert.
7.10 Treść
zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje na platformie zakupowej PHH
na stronie przedmiotowego postępowania do wiadomości wszystkich Oferentów,
którzy biorą udział w postępowaniu, bez wskazania autora pytania.
7.11. Wszelkie
zapytania do Zamawiającego należy kierować przez platformę zakupową PHH poprzez
kliknięcie: „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Zamawiający zastrzega sobie
prawo do udzielenia odpowiedzi tylko na zapytania, które wpłynęły do niego
przez wiadomość na platformie zakupowej PHH.
VIII. TERMIN SKŁADANIA OFERTY
8.1 Składanie ofert nastąpi do
dnia – 19 maja 2025 r. do godz.11:00 za
pośrednictwem Platformy
zakupowej PHH
8.2 Otwarcie ofert nie jest
jawne.
IX. UWAGI DODATKOWE
9.1 Zamawiający,
w uzasadnionych przypadkach, w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert
może zmienić treść Zapytania ofertowego oraz przedłużyć termin składania ofert.
W przypadku dokonania takich zmian, Zamawiający niezwłocznie poinformuje
Wykonawców, którzy biorą udział w postępowaniu. Każda zmiana staje się wiążąca
od chwili przekazania informacji o jej dokonaniu.
9.2 Zamawiający
po dokonaniu oceny ofert pod kątem formalno-prawnym dopuszcza przeprowadzenie
negocjacji handlowych i prawnych:
a) negocjacje mogą być przeprowadzone z Wykonawcami, którzy
nie podlegają wykluczeniu i którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i
których oferty nie zostały odrzucone,
b) negocjacje mogą być przeprowadzone ze wszystkimi
Wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu z zastrzeżeniem pkt a) lub z
Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę (lub jedyną ofertę),
c) o terminie i formie prowadzonych negocjacji Wykonawca zostanie
powiadomiony przez Zamawiającego poprzez przekazanie zaproszenia do negocjacji,
d) negocjacje mogą zostać przeprowadzone w jednej lub kilku
rundach negocjacyjnych,
e) oferta złożona w trakcie negocjacji nie może być mniej
korzystna dla Zamawiającego niż oferta złożona w postępowaniu,
9.3 Zaproszenie
do negocjacji nie oznacza wyboru oferty przez Zamawiającego.
9.4 Zamawiający
zastrzega sobie prawo do zakończenia procedury bez udzielenia zamówienia na każdym
jej etapie bez podania przyczyny, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu
żadne roszczenia.
9.5 Zamawiający
dopuszcza podpisanie więcej niż jednej umowy w ramach przeprowadzonego zapytania
ofertowego wobec dokonania podziału zamówienia na 43 części.
9.6 Zamawiający
nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
9.7 W
kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Zaproszeniu stosuje się przepisy
Kodeksu cywilnego.
9.8 Wykonawca
może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zaproszenia. Udzielone przez
Zamawiającego Wyjaśnienia są wiążące dla Wykonawców.
9.9 Wykonawca
pozostaje związany złożoną ofertą przez okres minimum 60 dni. Bieg terminu związania
ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9.10 Wykonawca,
składając ofertę akceptuje treść umowy, która jest załącznikiem do niniejszego zapytania.
Wszystkie ewentualne uwagi do umowy mogą być zgłaszane w trybie zadawania pytań
do zamawiającego jednak nie muszą być uwzględnione przez zamawiającego w
ostatecznej treści umowy.
9.11 Zamawiający
może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
9.12 Wykonawca
może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
9.14 W
przypadku zmiany lub wycofania oferty należy ją opisać odpowiednio adnotacją:
Oferta zmieniona albo Oferta wycofana.
9.13 W
toku badania i oceny ofert Zamawiający może prosić Oferentów o dalsze
informacje odnośnie treści złożonych ofert.
9.14 Informacje
zawarte w niniejszym dokumencie są poufnymi danymi PHH i zostały podane wyłącznie
w celu uzyskania odpowiedzi na zapytanie ofertowe.
9.15 Dokument
oraz wszystkie jego kopie są własnością PHH. Zawartość ma charakter poufny i
nie może być ujawniony osobom trzecim bez wcześniejszej zgody PHH.
X. ZAŁĄCZNIKI
Załącznik nr 1 – Opis
Przedmiotu Zamówienia
Załącznik nr 2 - Formularz
oferty
Załącznik nr 2a - Formularz
oferty wariantowy
Załącznik nr 3 – Formularz cenowy
Załącznik nr 3a – Formularz cenowy
wariantowy
Załącznik nr 4 – Klauzula
informacyjna
Załącznik nr 5 - Wykaz
jednostek objętych zapytaniem ofertowym
Załącznik nr 6 – Wzór umowy
Załącznik nr 7 – Kodeks
Postępowania Dostawców
Załącznik nr 8 – Wykaz usług
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-05-16
18:26:55
|
Mariusz Michalak |
Szanowni
Państwo,
Komisja
prowadząca
postępowanie
publikuje
pierwszą
część
pytań
i
odpowiedzi.
Załączniki |
2025-05-16
17:03:02
|
Mariusz Michalak |
Szanowni
Państwo,
Komisja
prowadząca
postępowanie
informuje,
że
poprawiła
oczywiste
omyłki
pisarskie
oraz
zaktualizowała
termin
składania
ofert
w
pliku
Zapytanie
ofertowe
16052025: - w Rozdziale II - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, Pkt. 2.3 – poprawiona numeracja od Cz. 37 do Cz. 43, - w Rozdziale III TERMIN REALIZACJI – poprawiona data planowanego terminu wykonywania usługi od Cz. 24 do Cz. 43 – w terminie od 1 lipca 2025 r. – 30 czerwca 2027 r., - w Rozdziale VIII TERMIN SKŁADANIA OFERTY, Pkt. 8.1 Składanie ofert do dnia 21 maja 2025 r. do godz. 11:00 Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
