- Strona główna
- Postępowanie ID 1083259
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1083259 :
Integracyjna przestrzeń dla dzieci przy ul. Śniadeckich 35 (w systemie zaprojektuj i wybuduj)
Wystawiający
-
UżytkownikJustyna Kończyńska
-
Organizacja
-
OddziałGPP Grupa Zakupowa
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-24 13:58:00
-
Składania2025-04-08 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-08 12:30:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-24
14:49:54
|
Justyna Kończyńska |
Informacja
o
unieważnieniu
postępowania.
Załączniki |
2025-04-08
15:48:54
|
Justyna Kończyńska |
informacja
otwarcie
ofert
Załączniki |
2025-04-08
12:07:59
|
Justyna Kończyńska | Kwota na sfinansowanie zamówienia - 159 545,00 zł brutto. |
2025-04-04
08:47:48
|
Justyna Kończyńska |
Zamawiający
udziela
odpowiedzi
na
pytania: 1. Czy w ramach strefy zamawianych robót występują jakiekolwiek sieci lub inne kolizje? Jeśli występują to wnosimy o udostępnienie stosownej inwentaryzacji z opisem i mapą. Część graficzna PFU została opracowana na mapie zasadniczej uwzględniającej przebieg zinwentaryzowanej infrastruktury podziemnej. 2. Czy występują ograniczenia w dojeździe do placu budowy dla sprzętu budowlanego i samochodów ciężarowych 4-osiowych niezbędnych do wykonania robót? Obszar wskazano i dokładnie opisano w PFU. Dojazd na teren objęty inwestycją bez zmian w stosunku do istniejących rozwiązań komunikacyjnych. 3. Czy Zamawiający wskaże miejsce składowania ewentualnego nadmiaru ziemi koniecznej do wywiezienia? Zamawiający wraz z Inspektorem Nadzoru wskażą miejsce składowania ewentualnego nadmiaru ziemi koniecznej do wywiezienia. Zaleca wywóz urobku na bieżąco. 4. Czy Wykonawca będzie musiał przedstawić dokumenty potwierdzające utylizację ziemi oraz materiałów z rozbiórki? W przypadku wątpliwości co do sposobu utylizacji materiałów przez Wykonawcę, Zamawiający może żądać przestawienia stosownych dokumentów potwierdzających utylizację zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Czy wymagana jest certyfikacja pomontażowa placu zabaw przez zewnętrzną jednostkę? Wszystkie urządzenia placu zabaw muszą przejść kontrolę pomontażową i posiadać stosowne certyfikaty i atesty, które należy przekazać Zamawiającemu. Certyfikacja pomontażowa jest wykonywana przez niezależną od Zamawiającego i Wykonawcy jednostkę, dlatego nie jest wymagana od Wykonawcy. 6. Prosimy o dopuszczenie elementów stalowych urządzeń wykonanych z profili zamkniętych metalowych 80x80mm. Zamawiający dopuszcza wykonanie urządzeń z elementów stalowych. Przekrój i rodzaj profili musi wynikać z charakterystyki urządzenia, gwarantując bezpieczeństwo użytkowania, jakość i trwałość. 7. Prosimy o dopuszczenie wykonania elementów jak daszki, podesty, zabezpieczenia boczne z HDPE. Zamawiający dopuszcza stosowania elementów z HDPE co zostało wskazane w PFU. 8. Prosimy o wyjaśnienie czy huśtawka podwójna ma być stalowa jak pozostałe urządzenia czy drewniana jak sugeruje jej opis? Huśtawka podwójna w opisie PFU została wskazana jako stalowa. Urządzenia muszą zostać wykonane z materiałów o wysokiej jakości gwarantującej wieloletnie użytkowanie. 9. Zamawiający podaje konkretny wymiar tablicy informacyjnej. Prosimy o dopuszczenie tolerancji +-25% aby umożliwić zastosowanie urządzeń innych producentów. Czy Zamawiający dopuszcza regulamin na jednym słupku? Zamawiający dopuszcza tolerancję i montaż regulaminu na jednym słupku. Treść tablicy do uzgodnienia z Zamawiającym przed jej wykonaniem. 10. Czy wymagany jest kierownik robót, jeśli tak to jakiej specjalności? W przypadku robót wykonywanych na zgłoszenie nie ma obowiązku ustanawiania kierownika robót. Wykonawca zobowiązany jest jednakże do wykonania prac przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje montażowe i zapewnienie kontroli technicznej oraz odbiorowej. |
2025-04-04
08:45:22
|
Justyna Kończyńska |
„Integracyjna
przestrzeń
zabaw
dla
dzieci
przy
ul.
Śniadeckich
35” Zamawiający udziela odp na pytania: Pytanie: Proszę o potwierdzenie ze na całości placu ma być nawierzchnia piaskowa ? ( w jaki sposób osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich mają korzystać z zaprojektowanych urządzeń ?) W przypadku zmiany proszę o aktualizację dokumentów zamówienia. Odpowiedź: - Zamawiający potwierdza, że na całym placu przewidywana jest nawierzchnia z materiałów sypkich. Projektant opracowania powinien uwzględnić funkcjonalne usytuowanie urządzeń dla osób z ograniczeniami ruchowymi i ewentualne zastosowanie alternatywnych, fragmentarycznych udogodnień |
2025-04-02
14:40:49
|
Justyna Kończyńska |
Pytanie
nr
1
Czy Zamawiający wymaga piasku z atestem PZH czy piasku płukanego wolnego od cząstek gliny i mułu na który będzie wystawiona deklaracja zgodności, taki piasek powszechnie stosuje się na nawierzchnie bezpieczne na placach zabaw? Czy Zamawiający będzie wymagał przedstawienia atestu PZH na piasek na nawierzchnię bezpieczną? Odpowiedz nr 1 „Zamawiający wymaga okazania dokumentu potwierdzającego jakość i parametry dostarczanego materiału, w tym pod względem bezpieczeństwa dla zdrowia i środowiska. Zgodnie z normą amortyzująca nawierzchnia sypka powinna mieć odpowiednią grubość frakcji i parametry potwierdzone stosownymi zaświadczeniami”. |
2025-04-02
14:39:44
|
Justyna Kończyńska | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
