- Strona główna
- Postępowanie ID 1064310
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1064310 :
TZP-002/17/2025 Wymiana stolarki okiennej drewnianej na nową drewnianą w zasobach gminnych administrowanych w rejonie ADM-1
Wystawiający
-
UżytkownikAlina Bloch-Zapytowska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-02-18 10:47:00
-
Składania2025-03-07 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-03-07 09:05:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-03-12
10:13:47
|
Alina Bloch-Zapytowska |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Postępowanie
zostało
unieważnione
na
podstawie
art.
255
pkt
6
ustawy
Prawo
zamówień
publicznych
–
obarczone
jest
niemożliwą
do
usunięcia
wadą
uniemożliwiającą
zawarcie
niepodlegającej
unieważnieniu
umowy
w
sprawie
zamówienia
publicznego. Uzasadnienie faktyczne: W trakcie weryfikacji złożonych w postępowaniu ofert, ujawnione zostało, że do postępowania załączono arkusz kalkulacyjny ze wskazaniem błędnej stawki 8% podatku VAT dla lokali niemieszkalnych. To spowodowało, że większość wykonawców (6 z 8), którzy złożyli oferty wyceniło je w sposób wskazany przez Zamawiającego, a więc błędnie. Pozostali wykonawcy (2 z 8) wycenili oferty w sposób prawidłowy, ale niezgodny z dokumentami zamówienia. Na obecnym etapie postępowania, czyli po upływie terminu składania ofert nie ma możliwości poprawienia treści swz. Jednocześnie żadna z dostępnych w Pzp możliwości poprawienia oferty nie kwalifikuje się do zastosowania: 1) nie są to oczywiste omyłki pisarskie 2) nie są to oczywiste omyłki rachunkowe 3) nie są to inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia: oferty z błędną stawką VAT są zgodne z dokumentami zamówienia, a oferty z właściwą stawką VAT są niezgodne z dokumentami zamówienia. |
2025-03-07
09:34:14
|
Alina Bloch-Zapytowska |
informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2025-03-07
09:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Na realizację zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 92 000,00zł |
2025-02-28
12:37:09
|
Alina Bloch-Zapytowska |
zmiana
treści
swz
z
dnia
28.02.2025r.
Załączniki |
2025-02-19
11:46:32
|
Alina Bloch-Zapytowska |
zmiana
treści
swz
z
dnia
19.02.2025r.
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
