Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 06:49:02
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1102574
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1102574 : DZP.271.39.2025.EG Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zadania: Przebudowa, doposażenie placu zabaw, program „Aktywne Place Zabaw 2025” – Żłobek Miejski nr 2 ul. Asnyka 4

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Emilia Gajdzis
    • Organizacja
      Urząd Miejski w Elblągu
    • Oddział
      Departament Zamówień Publicznych
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-04-29 10:38:00
    • Składania
      2025-05-08 09:30:00
    • Otwarcie ofert
      2025-05-08 09:35:00
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja

    ZAPYTANIE OFERTOWE

     Postępowanie prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 498/2020 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu (z późn. zm.).

     

    DZP.271.39.2025.EG

    Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zadania: Przebudowa, doposażenie placu zabaw, program „Aktywne Place Zabaw 2025” – Żłobek Miejski nr 2 ul. Asnyka 4

     

    Zamówienie dofinansowane będzie ze środków Funduszu Pracy, w ramach resortowego programu

    „Aktywne place zabaw” 2025

     

    I.   ZAMAWIAJĄCY:

     

    GMINA – MIASTO ELBLĄG

    82-300 Elbląg, ul. Łączności 1                                                    

     

    II.    Opis przedmiotu zamówienia

     

    1.   Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy
    i wyposażenia istniejącego placu zabaw, zlokalizowanego przy Żłobku Miejskim nr 2 w Elblągu
    , obejmującej niżej wymienione prace:

    1)      Prace przygotowawcze:

    a)  demontaż i usunięcie z placu zabaw istniejących urządzeń,

    b)  roboty ziemne w zakresie niwelacji i kształtowania terenu,

    c)   prace pielęgnacyjne i nasadzenia zieleni - usunięcie 2 drzew, sadzenie krzewów (tuje - 65   
      szt.,  budleje - 20 szt.), ułożenie trawy z rolki;

    2)      Budowa placu zabaw:

    a)  montaż urządzeń zabawowych:

       -   urządzenie wielofunkcyjne ze zjeżdżalnią, 

       -   urządzenie wielofunkcyjne z tunelem,

       -   domek z podestem (wyposażony w zjeżdżalnię i ścianki manipulacyjne),

       -   huśtawka podwójna (2 szt.),

                           -   piaskownica,

                             -   radiowóz,

                           -   traktor,

    -   lokomotywa z wagonem

    -   panele edukacyjne z elementami manipulacyjnymi (3 szt.);

    b)  montaż elementów małej architektury:

    -      drewniana altana ogrodowa – magazyn podręczny na zabawki,

    -      kosze na śmieci (2 szt.),

    -      żagle lub alternatywnie wiaty, dające schronienie przed słońcem (2 szt.);

    -      stoły z 2 ławkami (6 zestawów),

    -      ławeczki z oparciami – 2 szt.,

    -      tablica placu zabaw;

    c)   zastosowanie nawierzchni bezpiecznych z piasku lub mat przerostowych w wymaganych miejscach na terenie placu zabaw.

     

    2.   Zakres zamówienia obejmuje:

    1)      Etap 1: Opracowanie dwóch koncepcji zagospodarowania terenu wraz z opracowaniem szacunkowego zestawienia kosztów budowy.

    2)      Etap 2: Opracowanie na podstawie koncepcji wybranej przez Zamawiającego dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania terenu, w tym:

    a)  pozyskanie mapy do celów projektowych w formie papierowej (poświadczonej przez ośrodek
      dokumentacji) oraz na
    płycie CD w formie mapy numerycznej, jeżeli jest wymagana,

    b)  opracowanie projektu zagospodarowania terenu i architektoniczno-budowlanego,

    c)   opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót i dostaw,

    d)   wykonanie przedmiaru robót i dostaw w układzie specyfikacyjnym,

    e)   wykonanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie formy i metod sporządzania kosztorysu inwestorskiego,

    f)    wykonanie zbiorczego zestawienie kosztów (ZZK),

    g)  złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych lub pozwolenia na budowę, jeśli jest wymagane.

    3)      Etap 3: pełnienie nadzoru autorskiego podczas wykonywania robót budowlanych na podstawie
         opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej.

     

    3.   Zamawiający wymaga uwzględnienia przez Wykonawcę przy realizacji przedmiotu zamówienia
         następujących wytycznych:

    1)   należy dokonać podziału placu zabaw na 2 strefy: dla dzieci w wieku 1-2 lat i dla dzieci w wieku 2-3 lat, zapobiegającego niekontrolowanemu przemieszczaniu się podopiecznych pomiędzy strefami (należy wykorzystać do podziału na strefy elementy małej architektury wyszczególnione w pkt 1. ppkt 2) lit. b) lub zieleń uwzględnioną w pkt 1. ppkt 1) lit. c);

    2)   urządzenia zabawowe należy rozmieścić w ww. strefach w sposób równomierny pod względem ilościowym i jakościowym; wszystkie projektowane urządzenia zabawowe muszą być odpowiednie dla grupy wiekowej od 0 do 3+ lat;

    3)   należy zapewnić dostępność przynajmniej jednego z zaplanowanych urządzeń wielofunkcyjnych wymienionych wśród urządzeń zabawowych w pkt 1. ppkt 2), lit. a) dla dzieci
    z niepełnosprawnością ruchową;

    4)   w każdej z dwóch wydzielonych stref placu zabaw należy utworzyć przestrzeń umożliwiającą prowadzenie plenerowych zajęć przy stołach, zapewniającą osłonę przed wiatrem i nadmiernym nasłonecznieniem (do utworzenia tej przestrzeni należy wykorzystać elementy małej architektury wyszczególnione w pkt 1. pkt 2) lit. b) lub zieleń uwzględnioną w pkt 1. ppkt 1 lit. c);

    5)   rozmieszczenie poszczególnych urządzeń i elementów małej architektury w przestrzeni placu zabaw oraz spójność w zakresie ich stylu i kolorystyki powinny zapewnić utworzenie harmonijnej, ciekawej i inspirującej dla dziecka przestrzeni rekreacyjnej; dopuszczalne jest przyjęcie w tym celu tematu przewodniego dla każdej z dwóch wydzielonych stref ogrodu;

    6)   w pracach projektowo-kosztorysowych należy uwzględnić wytyczne resortowego programu „Aktywne place zabaw” 2025 oraz dokumentację dofinansowania przekazaną przez Zamawiającego po podpisaniu niniejszej umowy;

    7)   dokumentacja projektowa musi zapewniać zgodność placu zabaw lub nawierzchni z Normami PN-EN 1176 lub 1177; zgodność z ww. normami będzie weryfikowana po zakończeniu realizacji inwestycji przez niezależną, wyspecjalizowaną, zewnętrzną jednostkę kontrolującą.

    4.   Zamawiający wymaga uwzględnienia przez Wykonawcę przy realizacji przedmiotu zamówienia
         specyfiki obiektu:

    Plac zabaw zlokalizowany jest na tyłach budynku Żłobka nr 2 przy ul. Asnyka 4 w Elblągu, na działce nr 332, obręb 16. Powierzchnia terenu, na którym ma zostać zaprojektowany plac zabaw wynosi około 500 m2 (odejmując odległość 10 metrów od okien i budynku sąsiadującego ze żłobkiem). Teren żłobka jest ogrodzony. W południowo-wschodniej części ogrodzenia, graniczącej z parkiem/skwerem, znajduje się brama pożarowa, umożliwiająca w sytuacjach awaryjnych wjazd na teren dziedzińca.

    Powierzchnia placu zabaw jest porośnięta trawą. Nawierzchnia pod istniejącymi urządzeniami jest piaskowa i trawiasta. Na terenie całej nawierzchni placu zabaw występują dołki i nierówności.

    Dojście do placu zabaw prowadzi przez taras budynku żłobka i schody zlokalizowane po zachodniej      i wschodniej stronie tarasu.

    5.   Szczegółowe wymagania Zamawiającego określone są w projekcie umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

     

    III.  TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

     

            Ustala się następujące terminy wykonania zamówienia:

    1)  Etap 1 - w terminie 14 dni od daty udzielenia zamówienia;

    2)  Etap 2 - w terminie 40 dni od daty udzielenia zamówienia;

    3)  Etap 3 – w terminie 8 miesięcy od daty udzielenia zamówienia.

     

    IV.   Opis sposobu obliczenia ceny

    1.   Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

    2.   CENA NETTO oferty musi odpowiadać wartości podanej w wierszu „cena bez VAT” w ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ OFERTY.

    3.   W ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ OFERTY należy podać cenę (brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT wykonania zamówienia oraz stawkę i kwotę VAT, w tym: cenę bez VAT za pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem oraz uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych, obejmującego w szczególności pobyty na budowie w liczbie 3 pobyty, bez względu na ilość osób w zespole, w oparciu o cenę 1 pobytu.

    4.   Wykonawca określi cenę (brutto) oferty, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za przedmiot zamówienia.

    5.   Kwota za wykonanie całego przedmiotu zamówienia musi obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz ze wszystkimi niezbędnymi oświadczeniami, pozwoleniami, opiniami i uzgodnieniami oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, a także pełnienie nadzoru autorskiego.

    6.   Kwota za wykonanie całego przedmiotu zamówienia musi uwzględniać wszystkie koszty, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania przedmiotu i zakresu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. Wyceniając przedmiot zamówienia, Wykonawca winien odnieść się do warunków umownych oraz warunków przedstawionych w Zapytaniu ofertowym w celu uzyskania pełnych wskazówek, informacji, instrukcji. Cena winna pokrywać wszystkie wymogi kompletnego i należytego wykonania usługi niezależnie od tego, czy w dokumentach zamówienia są one opisane szczegółowo, czy nie.

    7.   Kwota za wykonanie całego przedmiotu zamówienia pokrywa wszelkie koszty wykonania usługi, jak również m.in. koszty:

    1)   wypełnienia obowiązków wynikających z umowy i wszystkich innych zobowiązań i wymagań związanych z wykonaniem usługi,

    2)   koszty wykonania wszelkich wymaganych przepisami badań, sprawdzeń, pomiarów, w tym pomiarów geodezyjnych,

    3)   koszty związane z postępowaniami administracyjnymi, których przeprowadzenie będzie konieczne w toku realizacji przedmiotu umowy oraz koszty ogólne Wykonawcy, zysk, podatki.

    Koszty powyższe nie stanowią odrębnego wynagrodzenia Wykonawcy.

    8.   Cena oferty nie podlega waloryzacji.

     

    V.     Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty najkorzystniejszej wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

     

    1.   Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w ZAPYTANIU OFERTOWYM.

    2.   Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu:

    (1) cena (brutto) - 100 %

     

    3.   Sposób oceny ofert:

    Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert:

                                                                                            XC x 100%

    gdzie:

    XC - liczba punktów przyznana w kryterium cena (brutto)

     

    Sposób obliczenia XC:

    Wykonawca zamówienia, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:

    XC = cena (brutto) najniższa x 100 pkt / cena (brutto) badanej oferty

     

    VI.   termin składania ofert

     

    1.   Oferty należy składać do dnia 8 maja 2025 r. do godziny 09:30.

    2.   Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.

    3.   Składana oferta musi zawierać:

    a)   wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - FORMULARZ OFERTY.

     

    VII. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami

     

    Emilia Gajdzis – Departament Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 404, telefon 55 239-31-28, e-mail: dzp@umelblag.pl

    Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.

     

    VIII.  PROJEKT umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy albo ogólne warunki umowy określające warunki realizacji zamówienia, które po dokonaniu wyboru Wykonawcy nie podlegają zmianom

     

    Zamawiający przekazuje projekt Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

     

    IX.   Informacje dodatkowe

     

    1.   Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.

     

    2.   Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.

     

    3.   Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

    4.   W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.

     

    5.   Ofertę należy sporządzić w języku polskim.

    6.   Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

    7.   Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

     

    X.     Załączniki  

     

    1.   ZAŁĄCZNIK NR 1 – FORMULARZ OFERTY,

    2.   ZAŁĄCZNIK NR 2 – PROJEKT UMOWY.

     

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego - Formularz oferty.docx docx 20.17
    2025-04-29 10:38:00
    Kryterium
    Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego - Projekt umowy.doc doc 167.5
    2025-04-29 10:38:00
    Kryterium
    Dokumentacja fotograficzna plac zabaw Żłobek 2.pdf pdf 2281.07
    2025-04-29 10:38:00
    Kryterium

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2025-05-09 11:27:53
    Emilia Gajdzis W wyniku postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych Zamawiający zawiadamia, że w postępowaniu DZP.271.39.2025.EG „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zadania: Przebudowa, doposażenie placu zabaw, program „Aktywne Place Zabaw 2025” – Żłobek Miejski nr 2 ul. Asnyka 4”, wybrano najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryterium oceny ofert określonych w zapytaniu ofertowym, tj. cena (brutto) - 100%.
    Wybrano ofertę firmy: Ajdar Sp. z o.o., 86-022 Dobrcz, Augustowo 6
    cena (brutto) oferty: 5 535,00 zł

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zadania: Przebudowa, doposażenie placu zabaw, program „Aktywne Place Zabaw 2025” – Żłobek Miejski nr 2 ul. Asnyka 4 CENA NETTO oferty musi odpowiadać wartości podanej w wierszu „cena bez VAT” w ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ OFERTY. 1 usługa - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN EUR: 4.2541 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Termin realizacji - 1) Etap 1 - w terminie 14 dni od daty udzielenia zamówienia; 2) Etap 2 - w terminie 40 dni od daty udzielenia zamówienia; 3) Etap 3 – w terminie 8 miesięcy od daty udzielenia zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Formularz oferty - Proszę załączyć wypełniony Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego - Formularz oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

    Załącznik nr 1 do Za [...].docx

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Oświadczenie sankcyjne - Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    5 Projekt umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

    Załącznik nr 2 do Za [...].doc

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    6 Dokumentacja fotograficzna placu zabaw Żłobek nr 2 - Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem się"

    Dokumentacja fotogra [...].pdf

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    383
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć