- Strona główna
- Postępowanie ID 1102574
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1102574 :
DZP.271.39.2025.EG Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zadania: Przebudowa, doposażenie placu zabaw, program „Aktywne Place Zabaw 2025” – Żłobek Miejski nr 2 ul. Asnyka 4
Wystawiający
-
UżytkownikEmilia Gajdzis
-
Organizacja
-
OddziałDepartament Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-29 10:38:00
-
Składania2025-05-08 09:30:00
-
Otwarcie ofert2025-05-08 09:35:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE
OFERTOWE
Postępowanie prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 498/2020 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu (z późn. zm.).
DZP.271.39.2025.EG
Zamówienie dofinansowane będzie
ze środków Funduszu Pracy, w ramach resortowego programu
„Aktywne place zabaw” 2025
I. ZAMAWIAJĄCY:
GMINA – MIASTO
ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
II. Opis przedmiotu
zamówienia
1. Przedmiotem
zamówienia jest opracowanie
dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy
i wyposażenia istniejącego placu zabaw, zlokalizowanego przy Żłobku Miejskim nr
2 w Elblągu, obejmującej niżej wymienione prace:
1) Prace
przygotowawcze:
a) demontaż
i usunięcie z placu zabaw istniejących urządzeń,
b) roboty
ziemne w zakresie niwelacji i kształtowania terenu,
c)
prace pielęgnacyjne i nasadzenia zieleni -
usunięcie 2 drzew, sadzenie krzewów (tuje - 65
szt.,
budleje - 20 szt.), ułożenie trawy z rolki;
2) Budowa
placu zabaw:
a) montaż
urządzeń zabawowych:
- urządzenie wielofunkcyjne ze
zjeżdżalnią,
- urządzenie wielofunkcyjne z tunelem,
- domek z podestem
(wyposażony w zjeżdżalnię i ścianki manipulacyjne),
- huśtawka podwójna (2 szt.),
- piaskownica,
- radiowóz,
- traktor,
- lokomotywa z
wagonem
- panele edukacyjne z elementami
manipulacyjnymi (3 szt.);
b) montaż
elementów małej architektury:
- drewniana
altana ogrodowa – magazyn podręczny na zabawki,
- kosze
na śmieci (2 szt.),
- żagle
lub alternatywnie wiaty, dające schronienie przed słońcem (2 szt.);
- stoły
z 2 ławkami (6 zestawów),
- ławeczki
z oparciami – 2 szt.,
- tablica
placu zabaw;
c)
zastosowanie nawierzchni bezpiecznych z piasku
lub mat przerostowych w wymaganych miejscach na terenie placu zabaw.
2. Zakres
zamówienia obejmuje:
1) Etap 1: Opracowanie dwóch
koncepcji zagospodarowania terenu wraz z opracowaniem szacunkowego zestawienia
kosztów budowy.
2) Etap 2: Opracowanie na podstawie koncepcji wybranej
przez Zamawiającego dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania
terenu, w tym:
a) pozyskanie mapy do celów projektowych w formie papierowej
(poświadczonej przez ośrodek
dokumentacji) oraz na płycie CD w formie mapy numerycznej, jeżeli jest wymagana,
b) opracowanie
projektu
zagospodarowania terenu i architektoniczno-budowlanego,
c) opracowanie
specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót i dostaw,
d) wykonanie
przedmiaru robót i dostaw w układzie specyfikacyjnym,
e) wykonanie
kosztorysu inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie
formy i metod sporządzania kosztorysu inwestorskiego,
f) wykonanie
zbiorczego zestawienie kosztów (ZZK),
g)
złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku
zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych lub pozwolenia na budowę, jeśli
jest wymagane.
3) Etap 3: pełnienie
nadzoru autorskiego podczas wykonywania robót budowlanych na podstawie
opracowanej
dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
3.
Zamawiający wymaga uwzględnienia
przez Wykonawcę przy realizacji przedmiotu zamówienia
następujących wytycznych:
1) należy
dokonać podziału placu zabaw na 2 strefy: dla dzieci w wieku 1-2 lat i dla
dzieci w wieku 2-3 lat, zapobiegającego niekontrolowanemu przemieszczaniu się
podopiecznych pomiędzy strefami (należy
wykorzystać do podziału na strefy elementy małej architektury wyszczególnione w
pkt 1. ppkt 2) lit. b) lub zieleń uwzględnioną w pkt 1. ppkt 1) lit. c);
2) urządzenia
zabawowe należy rozmieścić w ww. strefach w sposób równomierny pod względem
ilościowym i jakościowym; wszystkie projektowane
urządzenia zabawowe muszą być odpowiednie dla grupy wiekowej od 0 do 3+ lat;
3) należy zapewnić dostępność przynajmniej jednego z zaplanowanych
urządzeń wielofunkcyjnych wymienionych wśród urządzeń zabawowych w pkt 1. ppkt
2), lit. a) dla dzieci
z niepełnosprawnością ruchową;
4) w
każdej z dwóch wydzielonych stref placu zabaw należy utworzyć przestrzeń
umożliwiającą prowadzenie plenerowych zajęć przy stołach, zapewniającą osłonę
przed wiatrem i nadmiernym nasłonecznieniem (do utworzenia
tej przestrzeni należy wykorzystać elementy małej architektury wyszczególnione
w pkt 1. pkt 2) lit. b) lub zieleń uwzględnioną w pkt 1. ppkt 1 lit. c);
5) rozmieszczenie
poszczególnych urządzeń i elementów małej architektury w przestrzeni placu
zabaw oraz spójność w zakresie ich stylu i kolorystyki powinny zapewnić
utworzenie harmonijnej, ciekawej i inspirującej dla dziecka przestrzeni
rekreacyjnej; dopuszczalne jest przyjęcie w tym celu tematu przewodniego dla
każdej z dwóch wydzielonych stref ogrodu;
6) w pracach projektowo-kosztorysowych należy uwzględnić wytyczne
resortowego programu „Aktywne place zabaw” 2025 oraz dokumentację
dofinansowania przekazaną przez Zamawiającego po podpisaniu niniejszej umowy;
7) dokumentacja projektowa musi zapewniać zgodność placu zabaw lub nawierzchni z Normami PN-EN 1176 lub 1177; zgodność z ww. normami będzie weryfikowana po zakończeniu realizacji inwestycji przez niezależną, wyspecjalizowaną, zewnętrzną jednostkę kontrolującą.
4.
Zamawiający wymaga uwzględnienia
przez Wykonawcę przy realizacji przedmiotu zamówienia
specyfiki obiektu:
Plac zabaw
zlokalizowany jest na tyłach budynku Żłobka nr 2 przy ul. Asnyka 4 w Elblągu,
na działce nr 332, obręb 16. Powierzchnia terenu, na którym ma zostać
zaprojektowany plac zabaw wynosi około 500 m2 (odejmując odległość
10 metrów od okien i budynku sąsiadującego ze żłobkiem). Teren żłobka jest
ogrodzony. W południowo-wschodniej części ogrodzenia, graniczącej z
parkiem/skwerem, znajduje się brama pożarowa, umożliwiająca w sytuacjach
awaryjnych wjazd na teren dziedzińca.
Powierzchnia
placu zabaw jest porośnięta trawą. Nawierzchnia pod istniejącymi urządzeniami
jest piaskowa i trawiasta. Na terenie całej nawierzchni placu zabaw występują
dołki i nierówności.
Dojście do placu zabaw prowadzi przez taras budynku żłobka i schody zlokalizowane po zachodniej i wschodniej stronie tarasu.
5.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego określone są w projekcie umowy
stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Ustala
się następujące terminy wykonania zamówienia:
1) Etap 1 - w terminie 14 dni od daty udzielenia
zamówienia;
2) Etap 2 - w terminie 40 dni od daty udzielenia
zamówienia;
3) Etap 3 – w terminie 8 miesięcy od daty
udzielenia zamówienia.
IV. Opis sposobu obliczenia ceny
1.
Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z
wykonaniem przedmiotu zamówienia.
2.
CENA NETTO oferty musi odpowiadać wartości
podanej w wierszu „cena bez VAT” w ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ OFERTY.
3.
W
ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ
OFERTY należy podać cenę
(brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT wykonania
zamówienia oraz stawkę i kwotę VAT, w tym: cenę bez VAT za pełnienie nadzoru
autorskiego w zakresie stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych
zgodności realizacji z projektem oraz uzgadniania możliwości wprowadzenia
rozwiązań zamiennych, obejmującego w szczególności pobyty na budowie w liczbie
3 pobyty, bez względu na ilość osób w zespole, w oparciu o cenę 1 pobytu.
4.
Wykonawca
określi cenę (brutto) oferty, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za
przedmiot zamówienia.
5.
Kwota
za wykonanie całego przedmiotu zamówienia musi obejmować wszystkie koszty i
składniki związane z wykonaniem kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej
wraz ze wszystkimi niezbędnymi oświadczeniami, pozwoleniami, opiniami i
uzgodnieniami oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, a także pełnienie
nadzoru autorskiego.
6.
Kwota
za wykonanie całego przedmiotu zamówienia musi uwzględniać wszystkie koszty, w
tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z
realizacją zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających lub
mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak
rozpoznania przedmiotu i zakresu zamówienia nie może być podstawą do żądania
zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie zawartej pomiędzy
Zamawiającym, a Wykonawcą. Wyceniając przedmiot zamówienia, Wykonawca winien
odnieść się do warunków umownych oraz warunków przedstawionych w Zapytaniu
ofertowym w celu uzyskania pełnych wskazówek, informacji, instrukcji. Cena
winna pokrywać wszystkie wymogi kompletnego i należytego wykonania usługi
niezależnie od tego, czy w dokumentach zamówienia są one opisane szczegółowo,
czy nie.
7.
Kwota
za wykonanie całego przedmiotu zamówienia pokrywa wszelkie koszty wykonania
usługi, jak również m.in. koszty:
1)
wypełnienia
obowiązków wynikających z umowy i wszystkich innych zobowiązań i wymagań
związanych z wykonaniem usługi,
2)
koszty
wykonania wszelkich wymaganych przepisami badań, sprawdzeń, pomiarów, w tym
pomiarów geodezyjnych,
3)
koszty
związane z postępowaniami administracyjnymi, których przeprowadzenie będzie
konieczne w toku realizacji przedmiotu umowy oraz koszty ogólne Wykonawcy,
zysk, podatki.
Koszty powyższe nie
stanowią odrębnego wynagrodzenia Wykonawcy.
8.
Cena
oferty nie podlega waloryzacji.
V.
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze
oferty najkorzystniejszej wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu
oceny ofert
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w ZAPYTANIU OFERTOWYM.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym
kryterium o następującym znaczeniu:
(1) cena (brutto) - 100 %
3. Sposób oceny
ofert:
Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert:
XC x 100%
gdzie:
XC - liczba punktów przyznana w kryterium
cena (brutto)
Sposób obliczenia XC:
Wykonawca zamówienia, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100
pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:
XC = cena (brutto) najniższa x 100 pkt / cena (brutto) badanej oferty
VI.
termin składania ofert
1. Oferty należy składać do dnia 8 maja 2025 r. do godziny 09:30.
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się
za pośrednictwem platformy zakupowej.
3.
Składana oferta musi zawierać:
a)
wypełniony
ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - FORMULARZ OFERTY.
VII. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami
Emilia Gajdzis –
Departament
Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 404, telefon
55 239-31-28,
e-mail: dzp@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja z
Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
VIII. PROJEKT umowy lub istotne
postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy albo
ogólne warunki umowy określające warunki realizacji zamówienia, które po
dokonaniu wyboru Wykonawcy nie podlegają zmianom
Zamawiający przekazuje projekt
Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
IX. Informacje dodatkowe
1.
Zamawiający wymaga, aby
złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2.
Zamawiający zastrzega
sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego
przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez
podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru
oferty.
3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4.
W toku badania i oceny
ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji
dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawca jest związany ofertą przez okres
30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu
składania ofert.
X.
Załączniki
1.
ZAŁĄCZNIK NR 1 – FORMULARZ OFERTY,
2.
ZAŁĄCZNIK NR 2 – PROJEKT
UMOWY.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-05-09
11:27:53
|
Emilia Gajdzis |
W
wyniku
postępowania
o
udzielenie
zamówienia,
którego
wartość
jest
mniejsza
niż
kwota
130
000
złotych
Zamawiający
zawiadamia,
że
w
postępowaniu
DZP.271.39.2025.EG
„Opracowanie
dokumentacji
projektowo-kosztorysowej
zadania:
Przebudowa,
doposażenie
placu
zabaw,
program
„Aktywne
Place
Zabaw
2025”
–
Żłobek
Miejski
nr
2
ul.
Asnyka
4”,
wybrano
najkorzystniejszą
ofertę
na
podstawie
kryterium
oceny
ofert
określonych
w
zapytaniu
ofertowym,
tj.
cena
(brutto)
-
100%. Wybrano ofertę firmy: Ajdar Sp. z o.o., 86-022 Dobrcz, Augustowo 6 cena (brutto) oferty: 5 535,00 zł |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
