- Strona główna
- Postępowanie ID 1066984
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1066984 :
ZNI.11111.9.2025.KS Modernizacja pomieszczeń wraz z wykonaniem bramy wjazdowej w budynku C3 na terenie firmy Dozamel Sp. z o.o. we Wrocławiu przy ulicy Fabrycznej 10
Wystawiający
-
UżytkownikKamila Szuba
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-02-21 13:25:00
-
Składania2025-03-14 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-03-14 12:05:00
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w związku z postępowaniem nr ZNI.11111.9.2025.KS zapraszamy Państwa do złożenia oferty na „Modernizację pomieszczeń wraz z wykonaniem bramy wjazdowej w budynku C3 na terenie firmy Dozamel Sp. z o.o. we Wrocławiu przy ulicy Fabrycznej 10”.
I. Opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób realizacji:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) odświeżenie ścian, sufitów i innych elementów w biurze, aneksie kuchennym, WC i warsztacie – kolor szary,
b) wymiana paneli w pomieszczeniach biurowych i aneksie kuchennym. Nowe panele podłogowe w klasie min. AC5,
c) naprawa istniejącej posadzki w pomieszczeniach warsztatowych,
d) zburzenie ściany w pomieszczeniu warsztatowym – do sufitu,
e) likwidacja schodów wewnętrznych wraz z uzupełnieniem posadzki,
f) zamurowanie wnęki po drzwiach ( do klasy odporności ogniowej ściany),
g) przeniesienie instalacji kolidujących z planowaną do wykonania bramą,
h) wymiana uszczelek w drzwiach do biur,
i) modernizacja sanitariatów,
j) wykonanie instalacji wentylacji,
k) wykonanie bramy o wymiarach: szer. 300cm, wys. 320cm, producent: Hörmann (zgodnie z projektem architekotoniczno - budowlanym „PRZEBUDOWY BUDYNKU C3 W ZAKRESIE MONTAŻU BRAMY – STRONA ZACHODNIA TERENIE DOLNOŚLĄSKICH ZAKŁADÓW USŁUGOWO-PRODUKCYJNYCH DOZAMEL” – Załącznik nr 4 do Zaproszenia,
l) wymiana drzwi wejściowych, dwuskrzydłowych na drzwi pełne, docieplone o wymiarach jak istniejące (150*205).
m) likwidacja najazdu na rampę,
n) wykonanie pomiarów ochronnych i sprawdzenie szczelności modernizowanych instalacji,
o) wykonanie innych prac wynikających z przebudowy,
p) wywóz, utylizacja gruzu,
q) prace porządkowe, mycie okien i innych elementów.
w budynku C3 na terenie firmy Dozamel Sp. z o.o. we Wrocławiu przy ulicy Fabrycznej 10.
Szczegóły dotyczące postępowania zawiera Załącznik nr 4 do Zaproszenia - Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach zamówienia, w szczególności projekt architektoniczno – budowlany „PRZEBUDOWA BUDYNKU C3 W ZAKRESIE MONTAŻU BRAMY – STRONA ZACHODNIA TERENIE DOLNOŚLĄSKICH ZAKŁADÓW USŁUGOWO-PRODUKCYJNYCH DOZAMEL” oraz Załącznik nr 3 do Zaproszenia - formularz umowy.
2. Uwaga: Prace przewidziane do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia określone w projekcie architektoniczno - budowlanym „PRZEBUDOWA BUDYNKU C3 W ZAKRESIE MONTAŻU BRAMY – STRONA ZACHODNIA TERENIE DOLNOŚLĄSKICH ZAKŁADÓW USŁUGOWO-PRODUKCYJNYCH DOZAMEL”, Wykonawca rozpocznie po uzyskaniu przez Zamawiającego pozwolenia na budowę.
3. Wykonawca zobowiązuje się oddelegować do kierowania i realizacji przedmiotu umowy osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe, wskazane w ust. IV pkt 2) niniejszego Zaproszenia.
4. Niniejsze zadanie realizowane będzie w czynnym otoczeniu przemysłowym, w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego uzgadniania z Zamawiającym prac uciążliwych dla najemców, pracowników oraz dostosowania się do procesu produkcyjnego na terenie Zamawiającego.
5. Przedmiotem zamówienia objęta jest również utylizacja odpadów powstałych w czasie wykonywania robót oraz prace porządkowe po wykonanych robotach budowlanych.
6. Dokumentacja powykonawcza, powinna zostać przekazana Zamawiającemu w liczbie 3 szt. pełnego nakładu w wersji papierowej. Ponadto, każde opracowanie powinno zostać dostarczone do Zamawiającego w przynajmniej 1 egzemplarzu kompletnej dokumentacji w wersji elektronicznej w standardzie umożliwiającym odczyt pod systemem WINDOWS (przy czym rysunki należy dostarczyć w wersji umożliwiającej pracę w środowisku programów „AUTOCAD” – z rozszerzeniem .dwg, i rozszerzeniem .pdf, a opisy należy dostarczyć z rozszerzeniem -.doc i -.pdf.
7. W związku z obowiązującym u Zamawiającego System Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy (ISO 18001) Wykonawca po podpisaniu umowy, będzie zobowiązany dostarczyć aktualne dokumenty w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, np.: ocena ryzyka zawodowego, badania okresowe pracowników dopuszczające do pracy na poszczególnych stanowiskach, szkolenia bhp okresowe lub wstępne.
8. Prace pożarowo niebezpieczne (jeśli będą wykonywane) należy każdorazowo uprzednio uzgadniać z Zamawiającym w dniu ich wykonywania.
9. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o:
1) umowę w sprawie zamówienia (Załącznik nr 2 do Zaproszenia),
2) szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach zamówienia,
3) wizje lokalne,
4) wytyczne i wskazania Zamawiającego,
5) obowiązujące normy prawne i branżowe ze szczególnym uwzględnieniem Prawa Budowlanego i przepisów do niego wykonawczych.
II. Termin realizacji: Do 13 tygodni od dnia podpisania Umowy w sprawie zamówienia.
III. Ogólne warunki udzielenia zamówienia
Ogólne warunki udzielenia zamówienia stanowią Załącznik nr 1 do Zaproszenia.
Ofertę należy przygotować poprzez wypełnienie formularza oferty (Załącznik nr 2 do Zaproszenia) wraz z uzupełnionym Załącznikiem nr 6 do Zaproszenia – Zestawienie kosztów.
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
1. Aby potwierdzić spełnianie wymagań w zakresie doświadczenia zawodowego Wykonawca ubiegający się o zamówienie, powinien wykazać, że wykonał co najmniej dwa zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia (przebudowa, rozbudowa, remont budynku o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto każde).
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oraz w przypadku powierzenia jakiejkolwiek części robót Podwykonawcom, oceniane będzie ich łączne doświadczenie zawodowe.
2. Aby potwierdzić spełnianie wymagań w zakresie potencjału kadrowego Wykonawca ubiegający się o prawo udziału w niniejszym postępowaniu, powinien oddelegować do kierowania robotami co najmniej jedną osobę na:
- stanowisko koordynatora Wykonawcy/kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy.
Dodatkowo Wykonawca powinien wyznaczyć koordynatora BHP oraz osobę przeszkoloną do udzielenia pierwszej pomocy.
3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców niżej wymienione dokumenty mogą być złożone wspólnie):
1) Wykaz osób, które będą nadzorować wykonanie zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie odpowiednich uprawnień oraz dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - Załącznik nr 7 do Zaproszenia.
2) Wykaz wykonanych prac, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 8 do Zaproszenia.
Wykaz musi zawierać co najmniej 2, jednak nie więcej niż 10 przykładów. Z dokumentów potwierdzających należyte wykonanie prac dołączonych przez Wykonawcę do oferty (kopie referencji lub innego potwierdzenia należytego wykonania prac), musi jednoznacznie wynikać, że zakres prac wskazanych przez Wykonawcę jako spełniających warunek udziału w postępowaniu obejmował wykonanie robót opisanych w ust. IV pkt 1 niniejszego Zaproszenia.
V. Termin gwarancji: 3 lata
VI. Wadium: 5.000,00 zł ( wymagania dot. wadium zawiera Załącznik nr 9 do Zaproszenia)
VII. Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji lokalnej po wcześniejszym kontakcie poprzez platformę zakupową.
Załączniki do Zaproszenia:
1. Ogólne warunki udzielenia zamówienia (OW).
2. Formularz oferty.
3. Formularz Umowy ZNI.11111.9.2025.KS.
4. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach zamówienia.
5. Karta Gwarancyjna.
6. Zestawienie kosztów.
7. Wykaz kluczowych osób, które będą nadzorować wykonanie zamówienia.
8. Wykaz wykonanych prac.
9. Wymagania dotyczące wadium.
10. Załącznik nr 5 do Umowy - Taryfikator kar umownych.
11. RODO.
12. Instrukcja–Nadzór nad wykonawcami i podwykonawcami
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 661 100 041
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-03-07
10:47:53
|
Kamila Szuba |
Szanowni
Państwo!
w
załączeniu
do
niniejszego
komunikatu
Zamawiający
przekazuje
Informację
dla
Wykonawców
nr
1
wraz
z
załącznikami.
Jednocześnie
informujemy,
że
w
przedmiotowym
postępowaniu
zmianie
ulega
termin
składania
ofert.
Nowy
termin
składania
ofert
został
wyznaczony
na
14.03.2025
r.
(piątek)
do
godz.
12:00.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
