Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Opracowanie „Raportu z realizacji Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Pruszcz Gdański na lata 2019-2022 z perspektywą do roku 2026, za lata 2021-2022”

Agnieszka Laskowska
Urząd Gminy Pruszcz Gdański Oddział: Referat Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 11-10-2024 14:30:00
Składania : 16-10-2024 15:00:00
Otwarcia : 16-10-2024 16:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


ZAPYTANIE OFERTOWE

Którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł netto.

I. Zamawiający:

Gmina Pruszcz Gdański

ul. Zakątek 1

83-000 Juszkowo

II. Przedmiot zamówienia:

        Opracowanie „Raportu z realizacji Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Pruszcz Gdański na lata 2019-2022 z perspektywą do roku 2026, za lata 2021-2022”

III. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 15 grudnia 2024 r.

IV. Istotne warunki zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Raportu z realizacji Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Pruszcz Gdański na lata 2019-2022 z perspektywą do roku 2026, za lata 2021-2022.

Program Ochrony Środowiska dla Gminy Pruszcz Gdański został opracowany w 2019 roku. Raporty z realizacji Programu za lata 2098-2020 został wykonany. Wobec powyższego obecnym okresem sprawozdawczości są lata 2021-2022.

Raport stanowi nieodzowny element monitoringu stanu środowiska naturalnego, jak również infrastruktury służącej ochronie środowiska na terenie gminy. Zadaniem Raportu jest dostarczenie niezbędnej wiedzy do określenia priorytetów działań służących zrównoważonemu rozwojowi oraz poprawie aktualnego stanu środowiska.

Raport powinien zawierać kompleksową analizę stopnia realizacji zaplanowanych zadań wraz ze wskazaniem obszarów newralgicznych, w których należałoby uintensywnić działania, które pomogą w realizacji przepisów krajowych, jak również strategii i programów ramowych Unii Europejskiej.


W ramach wykonania przedmiotu zamówienia określonego w ust. 2 Wykonawca zobowiązany jest do:

 

1)      pozyskania danych niezbędnych do wykonania dokumentu;

2)      opracowanie projektu Raportu i zapewnienie Zamawiającemu wglądu w realizację przedmiotu umowy na każdym jej etapie, poprzez przesyłanie w terminach ustalonych z Zamawiającym opracowanych treści na wskazany adres poczty elektronicznej. Zamawiający oceni przedstawione wersje dokumentów, przesyłając ewentualne uwagi drogą elektroniczną, które Wykonawca będzie uwzględniał na bieżąco w razie takiej potrzeby;

3)      przekazanie na wezwanie Zamawiającego wersji roboczej projektu Raportu (w formie elektronicznej) celem wniesienia ewentualnych uwag;

4)      przygotowanie wersji ostatecznej Raportu w postaci 2 kompletów "druków oraz I egzemplarza na płycie CD;

Raport z realizacji Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Pruszcz Gdański na lata 2019-2022 z perspektywą do roku 2026, za lata 2021-2022 winien być sporządzony z uwzględnieniem obowiązujących aktów prawnych oraz zawierać między innymi następujące elementy:

                    a) główne cele i założenia uchwalonego Programu Ochrony Środowiska;

                    b) stopień realizacji poszczególnych zadań (z programu);

                    c) stopień osiągnięcia zakładanych w Programie Ochrony Środowiska celów.

V. Kryteria wyboru oferty: cena – 100%

1) Oferowana cena musi uwzględniać wszystkie koszty pośrednie i bezpośrednie związane z wykonaniem zamówienia.

2) Wykonawca nie będzie miał prawa żądać podwyższenia wynagrodzenia, nawet, gdy w chwili zawierania umowy nie można było prawidłowo przewidzieć i ocenić rozmiaru i kosztów prac.

3) Cena oferty winna być liczona w walucie polskiej - do dwóch miejsc po przecinku.

 

4) O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą i udokumentują listami referencyjnymi, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali w sposób należyty, zgodnie z zasadami, co najmniej dwa Raporty z realizacji Programu Ochrony Środowiska dla organów jednostek samorządu terytorialnego.

5) Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty kompletne, spełniające wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.

 Oferty nie spełniające tych warunków zostaną odrzucone.


VI. Sposób przygotowania oferty:

1)      Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez Platformę Zakupową open NEXUS.

2)      Do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę łączną wartość brutto przedmiotu zamówienia.

VII. Badanie ofert:

1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

2) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Dostawcy o udzielenie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.

3) Oferta zostanie odrzucona jeśli:

- jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,

- Dostawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień.

- Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022r. poz. 835).

2) W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt 1, wykonawca do oferty załącza skan podpisanego przez siebie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

3) W celu ustalenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt 1, Zamawiający najpierw bada tę ofertę Wykonawcy, która została oceniona jako najkorzystniejsza.

4) Jeżeli wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie złożył wraz z tą ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu w formie wskazanej w pkt 2, Zamawiający wezwie go za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail lub platformy zakupowej do uzupełnienia braku w terminie 3 dni. Po bezskutecznym upływie ww. terminu Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy

VIII. Sposób i termin złożenia oferty:

Sposób: Ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej Open Nexus.

Termin złożenia oferty:  5 dni od daty umieszczenia na platformie Zakupowej Open Nexus.

IX. Informacje dodatkowe:

1)      Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Dostawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Dostawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego

2)      W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Dostawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.

3)      Jeżeli Dostawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

4)       Zapytania dotyczące zamówienia oraz wszelką korespondencję proszę składać przez Platformę Zakupową open NEXUS.

5)      Termin płatności faktury - 14 dni od daty wpływu.

X. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.

XI. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Dostawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, 2215, z 2019 r. ze zm.)

XII. Osoby upoważnione do udzielania informacji ze strony Zamawiającego:

Agnieszka Laskowska, tel. 58 692 94 68.

XIII. W sprawie problemów technicznych związanych z obsługą platformy Open Nexus proszę kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta – tel. 22 101 02 02. 

 

XVI. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Wykonawców – osób fizycznych:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia  27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy że:

Administrator danych

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest Wójt Gminy Pruszcz Gdański, którego dane kontaktowe są następujące:

− adres korespondencyjny: ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo

− nr telefonu: 58 692 94 00

− adres e-mail: sekretariat@pruszczgdanski.pl

Inspektor danych osobowych

We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, ma Pani/Pan prawo kontaktować się z naszym Inspektorem ochrony danych na adres mailowy: iod@pruszczgdanski.pl

Cel przetwarzania

Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja umowy lub podjęcie działań przed zawarciem umowy.

Podstawa przetwarzania danych

Pani/Pana dane osobowe przetwarzamy na podstawie zawartej umowy oraz przepisów prawa. Podanie danych jest obowiązkowe w zakresie przepisów prawa oraz umowne                         w pozostałym zakresie. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie odmowa podpisania umowy.

Okres przechowywania danych

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat, liczone od stycznia roku następnego po rozwiązaniu lub wygaśnięciu umowy, chyba że przepisy przewidują dłuższy okres przechowywania dla tych danych.

Odbiorcy danych:

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione do ujawnienia                            im danych na mocy przepisów prawa (np. ZUS, Urzędy Skarbowe). Są nimi również podmioty, które świadczą nam usługi (np. banki).

Prawa osób:

Ma Pani/Pan prawo do: ochrony swoich danych osobowych, dostępu do nich, uzyskania ich kopii, sprostowania, prawo do ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl).

 

 

 

 


                                                                               )

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
wzór umowy.docx docx 46.1 2024-10-11 14:30:00 Postępowanie
oświadczenie antyrosyjskie.docx docx 18.37 2024-10-11 14:30:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Raport z realizacji Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Pruszcz Gdański na lata 2019-2022 z perspektywą do roku 2026, za lata 2021-2022 Opracowanie Raportu z realizacji Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Pruszcz Gdański na lata 2019-2022 z perspektywa do roku 2026, za lata 2021-2022 1 szt. Urząd Gminy Pruszcz Gdański
Zakątek 1
83-000, Juszkowo
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2955 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 148