Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-07-2024 14:38:00 |
Składania : | 01-08-2024 08:00:00 |
Otwarcia : | 01-08-2024 08:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-09-20 09:19 | Izabela Morawiec | Ogłoszenie o wyniku postępowania nr 2024/BZP 00508439/01 na część I zamówienia |
2024-09-13 08:44 | Izabela Morawiec | Informacja o wyborze oferty na część I zamówienia |
2024-08-19 14:16 | Izabela Morawiec | Ogłoszenie o wyniku postępowania nr 2024/BZP 00461620/01 na część II, III i IV zamówienia |
2024-08-14 14:48 | Ewelina Szubert |
Zawiadomienie
o
unieważnieniu
postępowania
na
część
II,
III
i
IV
zamówienia |
2024-08-01 14:28 | Natalia Felska | Informacja z otwarcia ofert |
2024-08-01 08:00 | Komunikat Zamawiającego |
Działając
na
podstawie
art.
222
ust.
4
ustawy
z
11
września
2019
roku
–
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.U.
z
2023
r.,
poz.
1605
z
późn.
zm.)
Zamawiający
informuje,
że
na
sfinansowanie
zamówienia
zamierza
przeznaczyć
kwotę
w
wysokości
638.000,00
złotych
brutto,
z
czego: 1) część I – Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej branży drogowej dla zadania pn. „Budowa drogi gminnej 250013P „Wielka Droga” w m. Chojno Młyn, III etap”: 245.000,00 zł brutto, 2) część II – Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej branży drogowej dla zadania pn. „Budowa ścieżki rowerowej na drodze gminnej nr 250047P”: 170.000,00 zł brutto, 3) część III – Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej branży drogowej dla zadania pn. „Budowa drogi gminnej w m. Popowo na tzw. Trynce”: 123.000,00 zł brutto, 4) część IV – Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej branży drogowej dla zadania pn. „Budowa chodnika - ul. Nadbrzeżna w m. Wronki”: 100.000,00 zł brutto. |
2024-07-25 14:02 | Izabela Morawiec | Wyjaśnienie nr 1 do treści Specyfikacji warunków zamówienia |
Komunikaty