Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 10:01:44
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 481124
    W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod linkiem.
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 481124 : ZP/PN/03/2021 Zakup i dostawa mebli biurowych w ramach projektu

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Anna Sawkiewicz
    • Organizacja
      DOLNOŚLĄSKI PARK INNOWACJI I NAUKI S.A.
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2021-07-09 14:30:00
    • Składania
      2021-07-15 16:55:17
    • Otwarcie ofert
      2021-07-23 15:00:00
    • Tryb
      Przetarg nieograniczony
    • Rodzaj
      Dostawy

    Wymagania i specyfikacja

    Dolnośląski Park Innowacji i Nauki S.A. ogłasza przetarg nieograniczony pn.: 

    Zakup i dostawa mebli biurowych w ramach projektu

    w ramach projektu realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 pn.: „Wsparcie przedsiębiorców sektora MŚP dzięki utworzeniu nowoczesnego Dolnośląskiego Inkubatora Druku 3D we Wrocławiu"


    Nr postępowania: ZP/PN/03/2021


    Szczegółowe warunki zamówienia znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ):


    Przedmiotem zamówienia są usługi oznaczone kodem CPV:

     

    39000000-2 Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące


    Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):

    1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza Wyślij wiadomość dostępnego na stronie przedmiotowego postępowania znajdującego się pod adresem  https://platformazakupowa.pl/dpin/aukcje. 

    2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania: ZP/PN/03/2021.

    3. Do kontaktu z Wykonawcami w sprawach dotyczących niniejszego postępowania Zamawiający wyznacza: Anna Sawkiewicz, e-mail anna.sawkiewicz@dpin.pl.

    4. W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku niedziałania platformy Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.

    5. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Kierowane do wszystkich Wykonawców informacje dotyczące odpowiedzi na zapytania, zmiany SWZ, w tym zmiany terminu składania i otwarcia ofert, Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji Komunikaty. Korespondencję, której adresatem jest konkretny Wykonawca, Zamawiający będzie przekazywał temu Wykonawcy w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy, z zastrzeżeniem pkt. 4.

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    DPIN_SIWZ.pdf pdf 396.98
    2021-07-09 14:30:00
    Postępowanie
    Dodatek nr 1 do SIWZ.docx docx 326.03
    2021-07-09 14:30:00
    Postępowanie
    Dodatek nr 2 do SIWZ.docx docx 318.78
    2021-07-09 14:30:00
    Postępowanie
    Dodatek nr 3 do SIWZ.docx docx 331.84
    2021-07-09 14:30:00
    Postępowanie
    Dodatek nr 4 do SIWZ.docx docx 343.83
    2021-07-09 14:30:00
    Postępowanie
    Dodatek nr 5 do SIWZ.doc doc 355.5
    2021-07-09 14:30:00
    Postępowanie
    Dodatek nr 6 do SIWZ.docx docx 342.85
    2021-07-09 14:30:00
    Postępowanie
    Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 81.47
    2021-07-09 16:53:42
    Postępowanie
    Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania ZPPN032021.pdf pdf 312.77
    2021-07-15 16:41:04
    Publiczna wiadomość

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2021-07-15 16:55:17
    Anna Sawkiewicz Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Uzasadnienie: W postępowaniu ZP/PN/03/2021 Zamawiający w dniu 15.07.2021 r. podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania. Wykonawcy mogą zapoznać się z zawiadomieniem o unieważnieniu postępowania w komunikacie publicznym Zamawiającego z dnia 15.07.2021
    2021-07-15 16:44:23
    Anna Sawkiewicz Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
    2021-07-15 16:41:04
    Anna Sawkiewicz W postępowaniu ZP/PN/03/2021 Zamawiający w dniu 15.07.2021 r. podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania stanowi załącznik do niniejszej wiadomości.

    Załączniki

    • Zawiadomienie o unie [...].pdf

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Formularz

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    1443

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć