- Strona główna
- Postępowanie ID 1126768
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1126768 :
DZA.37693.27.2025.PD Opracowanie dokumentacji technicznej, dostawa, montaż i uruchomienie nowej suwnicy hakowej, podwieszanej o udźwigu Q = 1,0 t wraz z kompletnym systemem podwieszenia, torowiskiem jezdnym w systemie suwnic lekkich podwieszanych, zasilaniem i odbiorem przez UDT oraz demontaż istniejącej suwnicy nr UD-418 wraz z istniejącym zasilaniem i torowiskiem na nawie VI hali C1 na potrzeby firmy DOZAMEL Sp. z o.o., przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu
Wystawiający
-
UżytkownikKamila Szuba
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-06-12 10:53:00
-
Składania2025-06-26 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-06-26 12:01:00
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w związku z postępowaniem nr DZA.37693.27.2025.PD zapraszamy Państwa do złożenia oferty na: „Opracowanie dokumentacji technicznej, dostawę, montaż i uruchomienie nowej suwnicy hakowej, podwieszanej o udźwigu Q = 1,0 t wraz z kompletnym systemem podwieszenia, torowiskiem jezdnym w systemie suwnic lekkich podwieszanych, zasilaniem i odbiorem przez UDT oraz demontaż istniejącej suwnicy nr UD-418 wraz z istniejącym zasilaniem i torowiskiem na nawie VI hali C1 na potrzeby firmy DOZAMEL Sp. z o.o., przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu”.
I. Opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób realizacji:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a. inwentaryzacja stanu istniejącego, w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia,
b. opracowanie dokumentacji technicznej (w tym przede wszystkim dla każdej wymaganej branży: projektu wstępnego suwnicy i projektu wykonawczego suwnicy oraz torowiska jezdnego) oraz opracowanie ekspertyz, analiz budowlanych i poświadczeń niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz rejestracji urządzenia w UDT dla montażu suwnicy hakowej, podwieszanej o udźwigu Q = 1,0 t wraz z kompletnym systemem podwieszania, zasilania oraz torowiskiem jezdnym w systemie suwnic lekkich podwieszanych na nawie VI hali C1,
c. uzyskanie wszelkich stosownych materiałów, decyzji, pozwoleń i uzgodnień (w odbiór suwnicy przez UDT), jakie okażą się niezbędne do realizacji Przedmiotu Umowy i do dopuszczenia do użytkowania,
d. dostawa, montaż oraz uruchomienie nowej suwnicy hakowej, podwieszanej o udźwigu Q = 1,0 t wraz z kompletnym systemem podwieszenia i zasilania. W zakres zamówienia wchodzi również dostawa i montaż torowiska jezdnego w systemie suwnic lekkich podwieszanych, dostosowanego do warunków zabudowy.
e. demontaż istniejącej suwnicy nr UD-418 wraz z istniejącym zasilaniem, torowiskiem i infrastrukturą towarzyszącą,
f. opracowanie dokumentacji odbiorowej UDT i udział Serwisanta Wykonawcy w celu ustawienia ogranicznika obciążenia w czasie badania, zapewnienie ciężarów do przeprowadzenia prób obciążeniowych oraz odbiór suwnicy przez UDT,
g. wystawienie Opinii Budowalnej dla potrzeb UDT, poświadczającej możliwość zabudowy przedmiotowej suwnicy wg. w/w specyfikacji przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia.
h. przeszkolenie służb utrzymania ruchu Zamawiającego z programowania i obsługi ograniczników udźwigu oraz układ kontroli parametrów pracy z analizą poziomu obciążenia i czasu pracy.
dla opracowania dokumentacji technicznej, dostawy, montażu i uruchomienia nowej suwnicy hakowej o udźwigu Q = 1,0 t wraz z kompletnym systemem podwieszenia, torowiskiem jezdnym w systemie suwnic lekkich podwieszanych, zasilaniem i odbiorem przez UDT oraz demontażu istniejącej suwnicy nr UD-418 wraz z istniejącym zasilaniem i torowiskiem na nawie VI hali C1 na potrzeby firmy DOZAMEL Sp. z o.o., przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu
Szczegóły dotyczące postępowania zawiera Załącznik nr 3 do Zaproszenia - Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach zamówienia oraz Załącznik nr 2 do Zaproszenia - formularz umowy.
2. Dokumentacja powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
3. Wykonawca zobowiązuje się oddelegować do kierowania i realizacji przedmiotu umowy osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe, wskazane w ust. V pkt 2) niniejszego Zaproszenia.
4. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zatwierdzenie rozwiązań przez uprawnionych projektantów oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych pozwoleń, decyzji i uzgodnień koniecznych do prawidłowego ukończenia robót, które będą wykonywane na podstawie opracowanej dokumentacji.
5. Dokumentację należy opracować z uwzględnieniem warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach oraz wytycznych Zamawiającego.
6. Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia, powinna zostać przekazana Zamawiającemu w liczbie 3 szt. pełnego nakładu w wersji papierowej. Ponadto, każde opracowanie powinno zostać dostarczone do Zamawiającego w przynajmniej 1 egzemplarzu kompletnej dokumentacji w wersji elektronicznej w standardzie umożliwiającym odczyt pod systemem WINDOWS (przy czym rysunki należy dostarczyć w wersji umożliwiającej pracę w środowisku programów „AUTOCAD” – z rozszerzeniem .dwg, i rozszerzeniem .pdf, a opisy należy dostarczyć z rozszerzeniem -.doc i -.pdf.).
7. Uwaga: Niniejsze zadanie realizowane będzie w czynnym otoczeniu przemysłowym, w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego uzgadniania z Zamawiającym prac uciążliwych dla najemców, pracowników oraz dostosowania się do procesu produkcyjnego na terenie Zamawiającego.
8. Przedmiotem zamówienia objęta jest również utylizacja odpadów powstałych w czasie wykonywania robót.
9. W związku z obowiązującym u Zamawiającego System Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy (ISO 18001) Wykonawca po podpisaniu umowy, będzie zobowiązany dostarczyć aktualne dokumenty w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, np.: ocena ryzyka zawodowego, badania okresowe pracowników dopuszczające do pracy na poszczególnych stanowiskach, szkolenia bhp okresowe lub wstępne.
10. Prace pożarowo niebezpieczne należy każdorazowo uprzednio uzgadniać z Zamawiającym w dniu ich wykonywania (Instrukcja - prace pożarowo niebezpieczne, stanowi Załącznik nr 3 do Zaproszenia).
11. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o:
1) umowę w sprawie zamówienia (Załącznik nr 2 do Zaproszenia),
2) szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach zamówienia,
3) wizje lokalne,
4) wytyczne i wskazania Zamawiającego,
5) obowiązujące normy prawne i branżowe ze szczególnym uwzględnieniem Prawa Budowlanego i przepisów do niego wykonawczych.
II. Termin realizacji:
Wykonawca zobowiązany jest wykonać całość zamówienia w terminie nie dłuższym niż do 23 tygodni od dnia podpisania Umowy w sprawie zamówienia.
III. Ogólne warunki udzielenia zamówienia:
Ogólne warunki udzielenia zamówienia stanowią Załącznik nr 1 do Zaproszenia.
Ofertę należy przygotować poprzez wypełnienie formularza oferty (Załącznik nr 7 do Zaproszenia) wraz z uzupełnionym Załącznikiem nr 8 do Zaproszenia – Zestawienie kosztów.
IV: termin gwarancji i rękojmi: 2 lata.
V. Warunki udziału w postępowaniu:
1. Aby potwierdzić spełnianie wymagań w zakresie doświadczenia zawodowego Wykonawca ubiegający się o zamówienie, powinien wykazać, że wykonał co najmniej trzy zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia (dostawa montaż i uruchomienie nowej suwnicy hakowej, podwieszanej o udźwigu Q = 1,0 t wraz z systemem torowiska i zasilania).
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oraz w przypadku powierzenia jakiejkolwiek części robót Podwykonawcom, oceniane będzie ich łączne doświadczenie zawodowe.
2. Aby potwierdzić spełnianie wymagań w zakresie potencjału kadrowego Wykonawca ubiegający się o prawo udziału w niniejszym postępowaniu, powinien oddelegować do kierowania robotami co najmniej jedną osobę na:
- stanowisko koordynatora Wykonawcy, posiadającą udokumentowane doświadczenie w montażu suwnic.
- stanowisko elektryka, która posiada uprawnienia SEP typu E1 i D1.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy.
Dodatkowo Wykonawca powinien wyznaczyć koordynatora BHP oraz osobę przeszkoloną do udzielenia pierwszej pomocy.
3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców niżej wymienione dokumenty mogą być złożone wspólnie):
1) Wykaz osób, które będą nadzorować wykonanie zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganego odpowiednich uprawnień, jak również dokumenty potwierdzające doświadczenie osoby wskazanej jako koordynator Wykonawcy - Załącznik nr 9 do Zaproszenia.
2) Wykaz wykonanych prac, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 10 do Zaproszenia.
Wykaz musi zawierać co najmniej 3, jednak nie więcej niż 10 przykładów. Z dokumentów potwierdzających należyte wykonanie prac dołączonych przez Wykonawcę do oferty (kopie referencji lub innego potwierdzenia należytego wykonania prac), musi jednoznacznie wynikać, że zakres prac wskazanych przez Wykonawcę jako spełniających warunek udziału w postępowaniu obejmował wykonanie robót opisanych w ust. V pkt 1 niniejszego Zaproszenia.
VI. Wadium: 20.000,00 zł ( wymagania dot. wadium zawiera Załącznik nr 5 do Zaproszenia)
VII. Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji lokalnej po wcześniejszym kontakcie poprzez platformę zakupową.
Załączniki do Zaproszenia:
1. Ogólne warunki udzielenia zamówienia (OW).
2. Formularz Umowy DZA.37693.27.2025.PD
3. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach zamówienia, instrukcja prace pożarowo niebezpieczne.
4. Karta Gwarancyjna.
5. Wymagania dotyczące wadium.
6. Taryfikator kar umownych.
7. Instrukcja–Nadzór nad wykonawcami i podwykonawcami.
8. Formularz oferty.
9. Zestawienie kosztów.
10. Wykaz kluczowych osób, które będą nadzorować wykonanie zamówienia.
11. Wykaz wykonanych prac.
12. RODO.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 661 100 041
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
