- Strona główna
- Postępowanie ID 1125483
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1125483 :
Dostawa wraz z montażem stolarki drzwiowej oraz napędu do otwierania stolarki okiennej na obiekcie Centrum Sportów Ekstremalnych przy ul. Legnickiej 65 we Wrocławiu.
Wystawiający
-
UżytkownikBeata Grobarek-Gierczak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-06-10 15:13:00
-
Składania2025-06-16 10:10:00
-
Otwarcie ofert2025-06-16 10:15:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym jednostki.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Unieważnienie postępowania:
1. Zamawiający do czasu złożenia oświadczenia o przyjęciu oferty, o której mowa w niniejszym zapytaniu, zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania.
2. Unieważnienie przez Zamawiającego postępowania w dopuszczalnym terminie nie może stanowić podstawy dla Wykonawcy do żądania od Zamawiającego przyjęcia oferty, w tym również do składania przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń w szczególności odszkodowawczych związanych z poniesionymi kosztami udziału w postępowaniu
i przygotowaniu oferty.
Termin związania ofertą:
1. Wykonawca składając ofertę, pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert.
2. W uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres. Wykonawca nie ma obowiązku wyrażenia takiej zgody.
Sposób komunikowania się Wykonawców z Zamawiającym:
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego. Zamawiający niezwłocznie udzieli Wykonawcy wyjaśnień chyba, że prośba o wyjaśnienie wpłynie na mniej niż 1 dzień roboczy przed terminem składania ofert.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert, zmian w treści Zapytania Ofertowego. Jeżeli, w wyniku wprowadzonych przez Zamawiającego zmian potrzebny będzie dodatkowy czas na przygotowanie i złożenie przez Wykonawców oferty, Zamawiający wydłuży termin składania ofert.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
⦁ tel. 22 101 02 02
⦁ e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem stolarki drzwiowej oraz napędu do otwierania stolarki okiennej na obiekcie Centrum Sportów Ekstremalnych zlokalizowanym przy ul. Legnickiej 65 we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamienia, obowiązki oraz wymagania Wykonawcy określa Opis Przedmiotu Zamówienia oraz wzór umowy, które stanowią załączniki do niewinniejszego postępowania.
Zakres robót obejmuje m. in.:
1. Wymiana stolarki drzwiowej - wymiary stolarki należy wziąć” z natury” przed przystąpieniem do
wykonania zamówienia,
2. dostawa wraz z montażem fabrycznie nowego siłownika do okna,
2. zabezpieczenie miejsca prowadzenia prac budowlanych tj. podłóg, sprzętów i mebli folią osłonową,
3. demontaż uszkodzonej stolarki drzwiowej i okiennej,
4. wywóz i utylizacja zdemontowanych materiałów,
5. Naprawa uszkodzeń powstałych podczas wymiany stolarki oraz wyrównanie ścian wokół drzwi
• naprawa ewentualnych uszkodzeń tynku zewnętrznego.
• obrobienie i naprawa uszkodzeń tynku w ościeżach,
• uporządkowanie pomieszczeń,
• mycie po robotach,
• wykonanie niezbędnych robót budowlanych związanych z wymianą drzwi (m.in. zabezpieczenie pomieszczeń, wywóz okien z demontażu, wywóz gruzu i utylizacja,
sprzątanie po robotach),
Termin realizacji przedmiotu zamówienia nalezy wykonać do 15.08.2025 r.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
