- Strona główna
- Postępowanie ID 1124242
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1124242 :
DZA.37691.12.2025.KS Przeprowadzenie analizy mocy biernej oraz opracowanie dokumentacji technicznej, dostawa i montaż baterii do kompensacji mocy biernej na niskim napięciu na potrzeby firmy Dozamel Sp. z o.o. we Wrocławiu przy ulicy Fabrycznej 10.
Wystawiający
-
UżytkownikIwona Hnida
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-06-09 13:22:00
-
Składania2025-06-23 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-06-23 12:01:00
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
W związku z postępowaniem nr DZA.37691.12.2025.KS zapraszamy Państwa do złożenia oferty na „Przeprowadzenie analizy mocy biernej oraz opracowanie dokumentacji technicznej, dostawę i montaż baterii do kompensacji mocy biernej na niskim napięciu na potrzeby firmy Dozamel Sp. z o.o. we Wrocławiu przy ulicy Fabrycznej 10.”
I. Opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób realizacji:
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a. opracowanie raportu analizy profilu mocy biernej na dwóch systemach zasilania oraz rekomendacji technicznej w zakresie doboru baterii kompensacyjnych,
b. opracowanie projektu wykonawczego, dla wszystkich wymaganych branż, dla montażu baterii do kompensacji mocy biernej na niskim napięciu, wykonania instalacji elektrycznej i montażu szaf kompensacyjnych,
c. inwentaryzację stanu istniejącego, w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia,
d. uzyskanie wszystkich niezbędnych materiałów, warunków, decyzji, pozwoleń i uzgodnień (w tym przede wszystkim uzyskanie uzgodnienia z rzeczoznawcą P.POŻ – jeśli będzie wymagane), jakie okażą się koniecznie do prawidłowej realizacji i użytkowania przedmiotu zamówienia,
e. dobór, dostawa i montaż baterii kondensatorów do kompensacji mocy biernej na poziomie niskiego napięcia wraz ze sterownikami baterii z funkcją komunikacji z analizatorami oraz pozostałymi komponentami (w tym przede wszystkim: zabezpieczeniami, stycznikami oraz szafami),
f. wykonanie instalacji elektrycznej oraz montaż szaf kompensacyjnych,
g. wykonanie konfiguracji i integracji układu kompensacji z istniejącymi analizatorami parametrów sieci zainstalowanymi na GPZ (Główny Punkt Zasilania),
h. przeprowadzenie testów i uruchomienie systemu kompensacji mocy biernej,
i. opracowanie dokumentacji powykonawczej instalacji i przeszkolenie obsługi technicznej Zamawiającego (minimum 2 osoby).
Szczegóły dotyczące postępowania zawiera Załącznik nr 3 do Zaproszenia - Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach zamówienia oraz Załącznik nr 2 do Zaproszenia - formularz umowy.
2) Dokumentacja określona w ust. 1) lit. a. i b. powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
3) Wykonawca zobowiązuje się oddelegować do kierowania i realizacji przedmiotu umowy osoby posiadające odpowiednie uprawnienia SEP, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe.
4) Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia, powinna zostać przekazana Zamawiającemu w liczbie 3 szt. pełnego nakładu w wersji papierowej. Ponadto, każde opracowanie powinno zostać dostarczone do Zamawiającego w przynajmniej 1 egzemplarzu kompletnej dokumentacji w wersji elektronicznej w standardzie umożliwiającym odczyt pod systemem WINDOWS (przy czym rysunki należy dostarczyć w wersji umożliwiającej pracę w środowisku programów „AUTOCAD” – z rozszerzeniem .dwg, i rozszerzeniem .pdf, a opisy należy dostarczyć z rozszerzeniem -.doc i -.pdf.).
5) Uwaga: Niniejsze zadanie realizowane będzie w czynnym otoczeniu przemysłowym, w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego uzgadniania z Zamawiającym prac uciążliwych dla najemców, pracowników oraz dostosowania się do procesu produkcyjnego na terenie Zamawiającego.
6) Przedmiotem zamówienia objęta jest również utylizacja odpadów powstałych w czasie wykonywania robót.
7) W związku z obowiązującym u Zamawiającego System Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy (ISO 18001) Wykonawca po podpisaniu umowy, będzie zobowiązany dostarczyć aktualne dokumenty w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, np.: ocena ryzyka zawodowego, badania okresowe pracowników dopuszczające do pracy na poszczególnych stanowiskach, szkolenia bhp okresowe lub wstępne.
8) Prace pożarowo niebezpieczne należy każdorazowo uprzednio uzgadniać z Zamawiającym w dniu ich wykonywania.
9) Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o:
a. umowę w sprawie zamówienia (Załącznik nr 2 do Zaproszenia),
b. szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach zamówienia,
c. wizje lokalne,
d. wytyczne i wskazania Zamawiającego,
II. Termin realizacji: 12 tygodni od daty podpisania umowy.
III. Ogólne warunki udzielenia zamówienia
Ogólne warunki udzielenia zamówienia stanowią Załącznik nr 1 do Zaproszenia.
Ofertę należy przygotować poprzez wypełnienie formularza oferty (Załącznik nr 7 do Zaproszenia) wraz z uzupełnionym Załącznikiem nr 8 do Zaproszenia – Zestawienie kosztów.
IV. Termin gwarancji i rękojmi: 2 lata
V. Warunki udziału w postępowaniu:
1. Aby potwierdzić spełnianie wymagań w zakresie doświadczenia zawodowego Wykonawca ubiegający się o zamówienie, powinien wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat, wykonał co najmniej trzy zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia (dostawa i montaż baterii do kompensacji mocy biernej).
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty:
1) Wykaz wykonanych prac, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 9 do Zaproszenia.
Wykaz musi zawierać co najmniej 3, jednak nie więcej niż 10 przykładów. Z dokumentów potwierdzających należyte wykonanie prac dołączonych przez Wykonawcę do oferty (kopie referencji lub innego potwierdzenia należytego wykonania prac), musi jednoznacznie wynikać, że zakres prac wskazanych przez Wykonawcę jako spełniających warunek udziału w postępowaniu obejmował wykonanie robót opisanych w ust. V pkt 1 niniejszego Zaproszenia.
VI. Wadium: 15.000,00 zł ( wymagania dot. wadium zawiera Załącznik nr 5 do Zaproszenia)
VII. Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji lokalnej po wcześniejszym kontakcie poprzez platformę zakupową.
Załączniki do Zaproszenia:
1. Ogólne warunki udzielenia zamówienia (OW).
2. Formularz Umowy DZA.37691.12.2025.KS
3. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach zamówienia.
4. Karta Gwarancyjna.
5. Wymagania dotyczące wadium
6. Taryfikator kar umownych.
7. Formularz oferty.
8. Zestawienie kosztów.
9. Wykaz wykonanych prac.
10. Instrukcja–Nadzór nad wykonawcami i podwykonawcami
11. RODO.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 601 742 192
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
