- Strona główna
- Postępowanie ID 1102606
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1102606 :
DZP.271.40.2025.EG Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zadania: Przebudowa, doposażenie placu zabaw, program „Aktywne Place Zabaw 2025” – Żłobek Miejski nr 5 ul. Kalenkiewicza 25
Wystawiający
-
UżytkownikEmilia Gajdzis
-
Organizacja
-
OddziałDepartament Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-29 10:51:00
-
Składania2025-05-08 09:30:00
-
Otwarcie ofert2025-05-08 09:35:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE
OFERTOWE
Postępowanie prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 498/2020 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu (z późn. zm.).
DZP.271.40.2025.EG
Zamówienie dofinansowane będzie ze środków Funduszu Pracy, w ramach resortowego programu
„Aktywne place zabaw” 2025
I. ZAMAWIAJĄCY:
GMINA – MIASTO
ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
II. Opis przedmiotu
zamówienia
1. Przedmiotem
zamówienia jest opracowanie
dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy
i doposażenia istniejącego placu zabaw, zlokalizowanego przy Żłobku Miejskim nr
5 w Elblągu, obejmującej niżej wymienione prace:
1) Prace
przygotowawcze:
a) prace
porządkowe i przygotowanie terenu,
b) roboty
ziemne w zakresie niwelacji terenu, wywóz ziemi,
c)
prace pielęgnacyjne – wysiew trawy;
2) Budowa
placu zabaw:
a) montaż
urządzeń zabawowych:
- wielofunkcyjny zestaw zabawowy
z dwoma zjeżdżalniami,
- wielofunkcyjny
zestaw zabawowy z jedna zjeżdżalnią,
- wielofunkcyjny zestaw
zabawowy z tablicami manipulacyjnymi,
- trampolina,
- bujaczki jednoosobowe – 4
szt.,
- bujaczki dwuosobowe – 2
szt.,
- karuzela,
- huśtawki typu bocianie
gniazdo – 2 szt.
- piaskownice z pokrywami –
3 szt.,
- drewniany stół
sensoryczny,
- stolik do aktywności
manualnych;
b) montaż elementów małej architektury:
- żagiel chroniący przed
słońcem,
- stoły z 2 ławkami (4
zestawy),
- tablica z regulaminem placu
zabaw;
c) zastosowanie nawierzchni bezpiecznych w wymaganych miejscach na
terenie placu zabaw.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Etap 1: Opracowanie dwóch koncepcji zagospodarowania
terenu wraz z opracowaniem szacunkowego zestawienia kosztów budowy.
2) Etap 2: Opracowanie na podstawie koncepcji wybranej
przez Zamawiającego dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania
terenu, w tym:
a) pozyskanie mapy do celów projektowych w formie papierowej
(poświadczonej przez ośrodek dokumentacji) oraz na płycie CD w formie mapy
numerycznej, jeżeli jest wymagana,
b) opracowanie projektu zagospodarowania terenu i architektoniczno-budowlanego,
c) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót i
dostaw,
d) wykonanie przedmiaru robót i dostaw w układzie specyfikacyjnym,
e) wykonanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi
przepisami w zakresie formy i metod sporządzania kosztorysu
inwestorskiego,
f) wykonanie zbiorczego zestawienie kosztów (ZZK),
g) złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku zgłoszenia zamiaru
wykonania robót budowlanych lub pozwolenia na budowę, jeśli jest wymagane.
3) Etap 3: pełnienie nadzoru autorskiego podczas wykonywania robót
budowlanych na podstawie
opracowanej dokumentacji
projektowo-kosztorysowej.
3.
Zamawiający wymaga uwzględnienia
przez Wykonawcę przy realizacji przedmiotu zamówienia
następujących wytycznych:
1) należy dokonać podziału
placu zabaw na 3 strefy: strefa dla dzieci w wieku 1-2 lat (położona najdalej
od bramy wjazdowej), strefa dla dzieci w wieku 2-3 lat (położona najbliżej
bramy wjazdowej) i strefa relaksu (położona pomiędzy ww. strefami),
2) należy rozmieścić
urządzenia zabawowe w strefach dla dzieci w wielu 1-2 lat i 2-3 lat w sposób
równomierny pod względem ilościowym i jakościowym (biorąc także pod uwagę dwa
istniejące urządzenia zabawowe), z uwzględnieniem potrzeb rozwojowych
poszczególnych grup wiekowych;
3) w strefie relaksu należy
zamontować elementy małej architektury: żagiel chroniący przed słońcem, 4
zestawy stołów z ławkami;
4) rozmieszczenie
poszczególnych urządzeń i elementów małej architektury w przestrzeni placu
zabaw oraz spójność w zakresie ich stylu i kolorystyki powinny zapewnić
utworzenie harmonijnej, ciekawej i inspirującej dla dziecka przestrzeni
rekreacyjnej; należy przy tym uwzględnić istniejące urządzenia zabawowe i
dostosować do nich kolorystycznie urządzenia projektowane;
5) dopuszcza się
uwzględnienie w projekcie przeniesienia istniejących urządzeń zabawowych,
zlokalizowanych w strefie środkowej i w strefie położonej najdalej od wjazdu, w
dowolne miejsce w strefie położonej najdalej od wjazdu;
6) wszystkie projektowane
urządzenia zabawowe muszą być odpowiednie dla grupy wiekowej od 0 do 3+ lat;
7) należy zapewnić dostępność
przynajmniej jednego z trzech zaplanowanych wielofunkcyjnych zestawów
zabawowych wymienionych wśród urządzeń zabawowych w pkt 1. ppkt 2) lit. a) dla
dzieci z ograniczeniami w ruchu/niepełnosprawnością
ruchową/poruszających się na wózkach inwalidzkich;
8) w pracach projektowo-kosztorysowych należy
uwzględnić wytyczne resortowego programu „Aktywne place zabaw” 2025 oraz
dokumentację dofinansowania przekazaną przez Zamawiającego po podpisaniu
niniejszej umowy;
9) dokumentacja projektowa musi zapewniać zgodność placu zabaw lub nawierzchni z Normami PN-EN 1176 lub 1177; zgodność z ww. normami będzie weryfikowana po zakończeniu realizacji inwestycji przez niezależną, wyspecjalizowaną, zewnętrzną jednostkę kontrolującą.
4.
Zamawiający wymaga uwzględnienia
przez Wykonawcę przy realizacji przedmiotu zamówienia
specyfiki obiektu:
Plac zabaw
zlokalizowany jest przy budynku Żłobka nr 5 przy ul. Kalenkiewicza 25 w
Elblągu, na działce 136, obręb 3. Podzielony jest na 3 ogrodzone strefy,
z których każda ma wymiary 18x18 m2.
Teren żłobka jest ogrodzony. Powierzchnia placu zabaw jest porośnięta trawą, z drobnymi nierównościami. Na terenie placu rosną drzewa. W strefie dla dzieci w wieku 1-2 lat oraz w strefie relaksu zamontowane są urządzenia zabawowe – po 1 w każdej ze stref. Urządzenia te są w dobrym stanie i pozostaną na terenie placu zabaw – projekt należy wykonać z uwzględnieniem istniejących urządzeń i dostosować do nich kolorystycznie projektowane urządzenia zabawowe, z zastrzeżeniem zapisów pkt 3. ppkt 5).
5.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego określone są w projekcie umowy
stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Ustala
się następujące terminy wykonania zamówienia:
1) Etap 1 - w terminie 14 dni od daty udzielenia
zamówienia;
2) Etap 2 - w terminie 40 dni od daty udzielenia
zamówienia;
3) Etap 3 – w terminie 8 miesięcy od daty
udzielenia zamówienia.
IV. Opis sposobu obliczenia ceny
1.
Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z
wykonaniem przedmiotu zamówienia.
2.
CENA NETTO oferty musi odpowiadać wartości
podanej w wierszu „cena bez VAT” w ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ OFERTY.
3.
W
ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ
OFERTY należy podać cenę
(brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT wykonania
zamówienia oraz stawkę i kwotę VAT, w tym: cenę bez VAT za pełnienie nadzoru
autorskiego w zakresie stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych
zgodności realizacji z projektem oraz uzgadniania możliwości wprowadzenia
rozwiązań zamiennych, obejmującego w szczególności pobyty na budowie w liczbie
3 pobyty, bez względu na ilość osób w zespole, w oparciu o cenę 1 pobytu.
4.
Wykonawca
określi cenę (brutto) oferty, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za
przedmiot zamówienia.
5.
Kwota
za wykonanie całego przedmiotu zamówienia musi obejmować wszystkie koszty i
składniki związane z wykonaniem kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej
wraz ze wszystkimi niezbędnymi oświadczeniami, pozwoleniami, opiniami i
uzgodnieniami oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, a także pełnienie
nadzoru autorskiego.
6.
Kwota
za wykonanie całego przedmiotu zamówienia musi uwzględniać wszystkie koszty, w
tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z
realizacją zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających lub
mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak
rozpoznania przedmiotu i zakresu zamówienia nie może być podstawą do żądania
zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie zawartej pomiędzy
Zamawiającym, a Wykonawcą. Wyceniając przedmiot zamówienia, Wykonawca winien
odnieść się do warunków umownych oraz warunków przedstawionych w Zapytaniu
ofertowym w celu uzyskania pełnych wskazówek, informacji, instrukcji. Cena
winna pokrywać wszystkie wymogi kompletnego i należytego wykonania usługi
niezależnie od tego, czy w dokumentach zamówienia są one opisane szczegółowo,
czy nie.
7.
Kwota
za wykonanie całego przedmiotu zamówienia pokrywa wszelkie koszty wykonania
usługi, jak również m.in. koszty:
1)
wypełnienia
obowiązków wynikających z umowy i wszystkich innych zobowiązań i wymagań
związanych z wykonaniem usługi,
2)
koszty
wykonania wszelkich wymaganych przepisami badań, sprawdzeń, pomiarów, w tym
pomiarów geodezyjnych,
3)
koszty
związane z postępowaniami administracyjnymi, których przeprowadzenie będzie
konieczne w toku realizacji przedmiotu umowy oraz koszty ogólne Wykonawcy,
zysk, podatki.
Koszty powyższe nie
stanowią odrębnego wynagrodzenia Wykonawcy.
8.
Cena
oferty nie podlega waloryzacji.
V.
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze
oferty najkorzystniejszej wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu
oceny ofert
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w ZAPYTANIU OFERTOWYM.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym
kryterium o następującym znaczeniu:
(1) cena (brutto) - 100 %
3. Sposób oceny
ofert:
Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert:
XC x 100%
gdzie:
XC - liczba punktów przyznana w kryterium
cena (brutto)
Sposób obliczenia XC:
Wykonawca zamówienia, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100
pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:
XC = cena (brutto) najniższa x 100 pkt / cena (brutto) badanej oferty
VI.
termin składania ofert
1. Oferty należy składać do dnia 8 maja 2025 r. do godziny 09:30.
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się
za pośrednictwem platformy zakupowej.
3.
Składana oferta musi zawierać:
a)
wypełniony
ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - FORMULARZ OFERTY.
VII. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami
Emilia Gajdzis –
Departament
Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 404, telefon
55 239-31-28,
e-mail: dzp@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja z
Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
VIII. PROJEKT umowy lub istotne
postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy albo
ogólne warunki umowy określające warunki realizacji zamówienia, które po
dokonaniu wyboru Wykonawcy nie podlegają zmianom
Zamawiający przekazuje projekt
Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
IX. Informacje dodatkowe
1.
Zamawiający wymaga, aby
złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2.
Zamawiający zastrzega
sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego
przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez
podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru
oferty.
3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4.
W toku badania i oceny
ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji
dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawca jest związany ofertą przez okres
30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu
składania ofert.
X.
Załączniki
1.
ZAŁĄCZNIK NR 1 – FORMULARZ OFERTY,
2.
ZAŁĄCZNIK NR 2 – PROJEKT
UMOWY.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-05-09
11:30:23
|
Emilia Gajdzis |
W
wyniku
postępowania
o
udzielenie
zamówienia,
którego
wartość
jest
mniejsza
niż
kwota
130
000
złotych
Zamawiający
zawiadamia,
że
w
postępowaniu
DZP.271.40.2025.EG
„Opracowanie
dokumentacji
projektowo-kosztorysowej
zadania:
Przebudowa,
doposażenie
placu
zabaw,
program
„Aktywne
Place
Zabaw
2025”
–
Żłobek
Miejski
nr
5
ul.
Kalenkiewicza
25”,
wybrano
najkorzystniejszą
ofertę
na
podstawie
kryterium
oceny
ofert
określonych
w
zapytaniu
ofertowym,
tj.
cena
(brutto)
-
100%. Wybrano ofertę firmy: Ajdar Sp. z o.o., 86-022 Dobrcz, Augustowo 6 cena (brutto) oferty: 5 535,00 zł |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
