- Strona główna
- Postępowanie ID 1101863
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1101863 :
16/04/2025/A Sprzedaż i dostawa autoklawu (sterylizatora parowego) dla laboratorium oczyszczalni ścieków w Starachowicach
Wystawiający
-
UżytkownikKrzysztof Jurkowski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-28 11:29:00
-
Składania2025-05-08 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-08 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie do laboratorium PWiK ul. Boczna 42 w Starachowicach autoklawu zgodnego z opisem zawartym w "Warunkach postępowania przetargowego"
2.
Przedmiot
zamówienia stanowi również:
1)
Podłączenie i
uruchomienie dostarczonego autoklawu;
2)
Przeszkolenie pracowników
zamawiającego w zakresie obsługi autoklawu;
3)
Udzielenie gwarancji
w okresie 24 miesięcy od dnia uruchomienia;
4)
Zapewnienie autoryzowanego
przez producenta autoklawu serwisu gwarancyjnego oraz pogwarancyjnego;
5)
Przygotowanie zgłoszenia
do UDT
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
Posiadać doświadczenie a w szczególności wykazać, że wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie – min 3 dostawy autoklawu tożsamego z oferowanym.
W celu potwierdzenia spełnienia ww. wymagania należy
wykazać w formularzu oferty wykonane dostawy wraz z załączeniem dokumentów
potwierdzających ich należyte wykonanie.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
