- Strona główna
- Postępowanie ID 1100771
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1100771 :
12/LOG/2025 Usługi serwisowe analizatora parametrów krytycznych ABL90 FLEX PLUS
Wystawiający
-
UżytkownikDział Logistyki
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-05 07:24:00
-
Składania2025-05-09 13:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-09 13:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny.
1. Przedmiotem
zamówienia
jest usługa serwisowa analizatora parametrów krytycznych ABL90 FLEX PLUS.
Okres obowiązywania umowy od 25.05.2025 r.
2. Szczegółowy zakres prac objęty został w projekcie umowy oraz załączniku nr 1.
3. Założenia w zakresie rozliczenia płatności za wykonaną usługę:
a) Wynagrodzenie
będzie płatne w 36 ratach miesięcznych.
b) Termin płatności – 60 dni od dnia wykonania Przedmiotu zamówienia oraz otrzymania faktury.
c) Cena
ma obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu
zamówienia, w tym: koszty dostawy, dojazdu oraz noclegów osób
realizujących pracę w imieniu Wykonawcy na rzecz Zamawiającego.
4. Kryteria oceny ofert:
a) Cena (C) - 100%
5. Osoby wyznaczone do kontaktowania się z wykonawcami:
a) W zakresie procedury o udzielnie zamówienia publicznego: Pracownik Zespołu Planowania i Nadzoru, pani Dominika Świerad – nr. tel. +48 261 47 28 03;
b) W zakresie opisu przedmiotu zamówienia: Zastępca Szefa Logistyki, pan Janusz Chmielecki– nr tel. +48 661 379 445;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-05-14
11:37:09
|
Dział Logistyki |
Informacja
z
otwarcia
ofert.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
