- Strona główna
- Postępowanie ID 1076635
Postępowanie ID: 1076635 :
ZOSIP.261.7.2025.AB Sprzedaż autobusu szkolnego AUTOSAN TRAMP CMG V030
Wystawiający
-
UżytkownikAgata Błaszak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-14 11:02:00
-
Składania2025-03-24 10:00:00
-
TrybPL - Zamówienie z wolnej ręki
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
DYREKTOR
ZESPOŁU OBSŁUGI SZKÓŁ
I PRZEDSZKOLI W MOGILNIE
Ogłasza sprzedaż autobusu
marki Autosan typ Tramp z 2004 roku, nr rejestracyjny CMG V030
w trybie z wolnej ręki będący własnością Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w
Mogilnie
1. NAZWA
I SIEDZIBA SPRZEDAJĄCEGO
Zespół
Obsługi Szkół i Przedszkoli w Mogilnie, ul. Narutowicza 1a, 88-300 Mogilno
tel.
519 351 380
e-mail:
oswiata@mogilno.pl
2.
Przedmiot postępowania:
-
autobus marki: Autosan
-
typ/model pojazdu: Tramp
-
rodzaj pojazdu: Autobus
-
rok produkcji: 2004;
-
nr rejestracyjny: CMGV030;
-
data pierwszej rejestracji: 29.09.2004 r.;
-
nr identyfikacyjny VIN: SUASW3RAP4S680495;
-
liczba miejsc (siedzących ): 41;
-
dopuszczalna masa całkowita: ----;
-
pojemność/moc silnika: 4116,00 cm3 / 128,00 kW;
-
rodzaj paliwa: olej napędowy;
-
rodzaj skrzyni biegów: manualna;
-
przebieg: 303384 km;
- Pojazd posiada polisę
OC ważną do dnia: 04.04.2025 r.
- akumulator niesprawny
Wyposażenie: wyposażenie typowe dla autobusu szkolnego
wg obowiązujących przepisów.
3. Warunki uczestnictwa w sprzedaży:
a) Złożenie
oferty (stanowiącej załącznik nr 2 do Zarządzenia nr 2/2025, powinno nastąpić w
terminie do dnia 24.03.2025 do godz. 10.00. Formularz ofertowy stanowi
załącznik do zarządzenia.
Oferta powinna zawierać:
- imię i nazwisko lub nazwę
oferenta,
- adres siedziby oferenta,
- numer REGON i NIP oferenta
- datę sporządzenia oferty
- oferowaną cenę,
- oświadczenie, że oferent
zapoznał się z warunkami przetargu i przedmiotem sprzedaży oraz przyjmuje
warunki bez zastrzeżeń.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej
napisem: „OFERTA NA ZAKUP
AUTOBUSU SZKOLNEGO MARKI AUTOSAN. NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 24.03.2025” w
sekretariacie Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Mogilnie z siedzibą przy
ul. Narutowicza 1a, 88-300 Mogilno, do dnia 24.03.2025 r. do godziny 10:00.
Termin związania z ofertą wynosi 14 dni.
- Miejsce
i termin przeprowadzenia postepowania:
Otwarcie ofert nastąpi w
dniu 24.03.2025 r. o godzinie 10:05 w Zespole Obsługi Szkół i
Przedszkoli w Mogilnie z siedzibą przy ul. Narutowicza 1a, 88-300 Mogilno.
7.
Inne
informacje:
a) wybrana
zostanie oferta zawierająca najwyższą cenę, w przypadku zaoferowania takiej
samej ceny przez więcej niż jednego Oferenta, postępowanie będzie kontynuowane w
formie ustnej licytacji, aż do wybrania Oferenta, który zaproponuje najwyższą
cenę,
b) nabywca
jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia przelewem na rachunek bankowy wskazany
przez Sprzedającego przed datą zawarcia umowy sprzedaży samochodu,
c) wydanie
przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi niezwłocznie po zaksięgowaniu kwoty wpłaty
na koncie Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Mogilnie i podpisaniem umowy
sprzedaży oraz protokołu zdawczo - odbiorczego,
d) nabywca
pojazdu ponosi wszelkie koszty w związku z jego nabyciem,
e) Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Mogilnie nie bierze odpowiedzialności za stan techniczny sprzedawanego w postępowaniu samochodu i zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Miejsce
i termin, w którym można obejrzeć samochód będący przedmiotem sprzedaży:
Oględziny przedmiotu
sprzedaży można dokonać po wcześniejszym kontakcie z przedstawicielem
Organizatora (tel. 519351380) w godzinach urzędowania: (poniedziałek – piątek
g. 7.30 – 15.30)
Mogilno, dn. 14.03.2025
Załączniki do postępowania
2025-03-25
10:52:09
|
Agata Błaszak |
Dzień
dobry,
w
załączniku
informacja
o
wyniku
postepowania.
Z
poważaniem
Agata
Błaszak
Załączniki |
2025-03-24
11:46:21
|
Agata Błaszak |
Dzień
dobry,
w
załączniku
Informacja
z
otwarcia
ofert.
Z
poważaniem
Agata
Błaszak
Załączniki |
Załączniki
Uwaga, nie jesteś zalogowany
Drogi Wykonawco,
jest to postępowanie, które wymaga użycia elektronicznego kwalifikowanego podpisu, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego w zależności od procedury.
Osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej, które chcą złożyć ofertę muszą kontynuować proces niezalogowani. Zachęcamy Cię, abyś przed złożeniem oferty, zalogował się lub jeżeli nie masz jeszcze konta, założył je w tym momencie. Nie powinno Ci to zająć dłużej niż minutę.
Posiadając konto na platformie będziesz miał:
- podgląd do wszystkich złożonych ofert - na bieżąco będziesz mógł monitorować co dzieje się z Twoją ofertą,
- kontrolę nad każdą złożoną ofertą - w każdym momencie trwania postępowania będziesz mógł szybko i łatwo wycofać ofertę oraz złożyć ponownie nową,
- swobodny kontakt z zamawiającym - poprzez wewnętrzny system komunikacji będziesz mógł bezpośrednio korespondować z zamawiającym danego postępowania,
- szansę na otrzymanie większej ilości zaproszeń do złożenia ofert - możesz być informowany o nowych postępowaniach kilkudziesięciu tysięcy zamawiających z ponad 2000 organizacji.
Komunikaty