- Strona główna
- Postępowanie ID 1071109
Postępowanie ID: 1071109 :
ZOSIP.261.6.2025.AB OGŁOSZENIE NR 3 - Sprzedaż autobusu szkolnego AUTOSAN TRAMP
Wystawiający
-
UżytkownikAgata Błaszak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-03 12:33:00
-
Składania2025-03-11 10:00:00
-
TrybOgłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Ogłoszenie
o sprzedaży autobusu
III OGŁOSZENIE DYREKTORA ZESPOŁU OBSŁUGI SZKÓŁ
I PRZEDSZKOLI W MOGILNIE
o postępowaniu przetargowym dotyczącym sprzedaży autobusu marki
AUTOSAN
TRAMP
1. NAZWA
I SIEDZIBA SPRZEDAJĄCEGO
Zespół
Obsługi Szkół i Przedszkoli w Mogilnie, ul. Narutowicza 1a, 88-300 Mogilno
tel.
519 351 380
e-mail:
oswiata@mogilno.pl
2.
Przedmiot postępowania:
-
autobus marki: Autosan
-
typ/model pojazdu: Tramp
-
rodzaj pojazdu: Autobus
-
rok produkcji: 2004;
-
nr rejestracyjny: CMGV030;
-
data pierwszej rejestracji: 29.09.2004 r.;
-
nr identyfikacyjny VIN: SUASW3RAP4S680495;
-
liczba miejsc (siedzących ): 41;
-
dopuszczalna masa całkowita: ----;
-
pojemność/moc silnika: 4116,00 cm3 / 128,00 kW;
-
rodzaj paliwa: olej napędowy;
-
rodzaj skrzyni biegów: manualna;
-
przebieg: 303384 km;
- Pojazd posiada polisę
OC ważną do dnia: 04.04.2025 r.
- akumulator niesprawny
Wyposażenie: wyposażenie typowe dla autobusu szkolnego
wg obowiązujących przepisów.
3. Wartość pojazdu:
Cena wywoławcza pojazdu wynosi: 9.840,00 zł brutto (słownie: dziewięć tysięcy osiemset czterdzieści złotych 00/100 zł).
4. Wadium:
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie
wymaganego wadium w wysokości
984,00 zł (słownie: dziewięćset osiemdziesiąt cztery złote 00/100 zł)
Wadium należy wpłacić najpóźniej w przeddzień
przetargu przelewem na konto 83 1020 1462 0000 7302 0325 2186 z
dopiskiem „Wadium przetargowe na zakup autobusu szkolnego marki AUTOSAN”.
Wpłacone wadium zostanie zaliczone na poczet ceny
nabycia uczestnikowi, który przetarg wygra. Pozostałym osobom, które wpłaciły
wadium na konto zostanie ono zwrócone w terminie 5 dni od dnia dokonaniu wyboru
lub odrzucenia oferty na konto wpłacającego.
Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku uchylenia się
od zawarcia umowy przez Oferenta, który przetarg wygrał.
5. Wymagania jakim powinna
odpowiadać oferta w prowadzonym przetargu:
a) imię i nazwisko, dokładny adres i telefon
kontaktowy lub nazwę firmy, siedziby Oferenta, telefon, fax, e-mail, NIP, REGON,
b) w przypadku przystąpienia do przetargu osoby
prawnej należy do oferty dołączyć aktualny wyciąg z właściwego rejestru
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert,
c) oświadczenie Oferenta, że zapoznał się z Regulaminem
przeprowadzenia przetargu ofertowego na sprzedaż autobusu szkolnego AUTOSAN
będącego mieniem Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Mogilnie, ze stanem
technicznym przedmiotu przetargu oraz projektem umowy (wzór oświadczenia
stanowi Załącznik Nr 5 do Zarządzenia nr 1/2025 z 23.01.2025 r.);
d) kopię dowodu wpłaty wadium,
e) wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik
nr 3 do niniejszego Ogłoszenia.
6.
Warunki
odrzucenia oferty:
Oferta zostanie odrzucona, jeżeli:
a)
została
złożona po wyznaczonym terminie lub w niewłaściwym miejscu
b)
w
przypadku braku uiszczenia wadium,
c)
w
przypadku złożenia w nieprawidłowy lub niekompletny sposób w szczególności w
przypadku zaoferowania kwoty niższej niż cena wywoławcza.
7.
Inne
informacje:
a) wybrana
zostanie oferta zawierająca najwyższą cenę, w przypadku zaoferowania takiej
samej ceny przez więcej niż jednego Oferenta, przetarg będzie kontynuowany w
formie ustnej licytacji, aż do wybrania Oferenta, który zaproponuje najwyższą
cenę,
b) nabywca
jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia przelewem na rachunek bankowy wskazany
przez Sprzedającego przed datą zawarcia umowy sprzedaży samochodu,
c) wydanie
przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi niezwłocznie po zaksięgowaniu kwoty wpłaty
na koncie Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Mogilnie i podpisaniem umowy
sprzedaży oraz protokołu zdawczo - odbiorczego,
d) nabywca
pojazdu ponosi wszelkie koszty w związku z jego nabyciem,
e) Zespół
Obsługi Szkół i Przedszkoli w Mogilnie nie bierze odpowiedzialności za stan
techniczny sprzedawanego w przetargu samochodu i zastrzega możliwość
unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
- Termin,
miejsce i tryb złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w
zamkniętej kopercie oznaczonej napisem: „OFERTA
PRZETARGOWA NA ZAKUP AUTOBUSU SZKOLNEGO MARKI AUTOSAN. NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 11.03.2025” w sekretariacie Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Mogilnie
z siedzibą przy ul. Narutowicza 1a, 88-300 Mogilno, do dnia 11.03.2025 r. do godziny 10:00. Do oferty należy dołączyć
OŚWIADCZENIE (zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do niniejszego ogłoszenia). Termin
związania z ofertą wynosi 14 dni.
- Miejsce
i termin przeprowadzenia przetargu:
Otwarcie ofert nastąpi w
dniu 11.03.2025 r. o godzinie 10:05 w Zespołu Obsługi Szkół i
Przedszkoli w Mogilnie z siedzibą przy ul. Narutowicza 1a, 88-300 Mogilno.
- Miejsce
i termin, w którym można obejrzeć samochód będący przedmiotem sprzedaży:
Oględziny przedmiotu
sprzedaży można dokonać po wcześniejszym kontakcie z przedstawicielem
Organizatora (tel. 519351380) w godzinach urzędowania.
Mogilno, dn. 03.03.2025 r.
Załączniki do postępowania
2025-03-11
12:19:29
|
Agata Błaszak |
Dzień
dobry,
w
załączniku
ogłoszeniu
o
unieważnieniu
postepowania.
Z poważaniem Agata Błaszak Załączniki |
Załączniki
Uwaga, nie jesteś zalogowany
Drogi Wykonawco,
jest to postępowanie, które wymaga użycia elektronicznego kwalifikowanego podpisu, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego w zależności od procedury.
Osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej, które chcą złożyć ofertę muszą kontynuować proces niezalogowani. Zachęcamy Cię, abyś przed złożeniem oferty, zalogował się lub jeżeli nie masz jeszcze konta, założył je w tym momencie. Nie powinno Ci to zająć dłużej niż minutę.
Posiadając konto na platformie będziesz miał:
- podgląd do wszystkich złożonych ofert - na bieżąco będziesz mógł monitorować co dzieje się z Twoją ofertą,
- kontrolę nad każdą złożoną ofertą - w każdym momencie trwania postępowania będziesz mógł szybko i łatwo wycofać ofertę oraz złożyć ponownie nową,
- swobodny kontakt z zamawiającym - poprzez wewnętrzny system komunikacji będziesz mógł bezpośrednio korespondować z zamawiającym danego postępowania,
- szansę na otrzymanie większej ilości zaproszeń do złożenia ofert - możesz być informowany o nowych postępowaniach kilkudziesięciu tysięcy zamawiających z ponad 2000 organizacji.
Komunikaty