Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 14:33:05
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 998483
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 998483 : KSL.7031.1.22.2024.DN Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego budynku poczekalni dla podróżnych i obiektów dworca autobusowego przy ul. Naftowej w Krośnie

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Dorota Nitka
    • Organizacja
      Gmina Miasto Krosno
    • Oddział
      Wydział Gospodarki Komunalnej
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2024-10-15 09:58:00
    • Składania
      2024-10-21 10:00:00
    • Otwarcie ofert
      2024-10-21 10:05:00
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja

     

    KSL.7031.1.22.2024.DN                                             

     

     

    Zapytanie o cenę

    (zgodnie z zapisem § 11 załącznika do Zarządzenia nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych)

     

    GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP  684 - 00 - 13 - 798;  REGON 000526989, tel. 13 47 43 665, fax. 13 47 43 624,  e-mail: gk@um.krosno.pl, www.krosno.pl,

     

    Zwraca się z zapytaniem o cenę wykonania usługi pn. „Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego budynku poczekalni dla podróżnych i obiektów dworca autobusowego przy ul. Naftowej w Krośnie”

     

    1. Przedmiot zamówienia

    1.1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

    71356100 - Usługi kontroli technicznej

    1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:

    1)  wykonanie okresowego przeglądu (na podstawie art. 62 ust. 1. pkt 2 ustawy Prawo budowlane) dwóch wiat peronowych o powierzchni powyżej 1000 m2 (oświetlone zadaszenia nad ciągiem przystankowym wyposażone w instalację odgromową, oświetlenie, monitoring, system zapowiedzi głosowych i elektroniczne tablice przystankowe),

                Przegląd budynków polegał będzie na kompleksowym sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia.

     

                Cel i zakres kontroli: kontrola stanu sprawności technicznej oraz ocena stanu technicznego elementów i obiektów, określenie rozmiarów zużycia, bezpiecznego użytkowania wraz z ich estetyką i otoczeniem oraz wskazanie napraw i bieżących remontów niezbędnych dla zapewnienia bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz normami.

     

    2) wykonanie okresowego przeglądu, na podstawie art. 62 ust. 1. pkt 1 lit. a w związku z art. 62 ust. 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682), budynku poczekalni z toaletami i pochylnią dla niepełnosprawnych.

     

    Przegląd budynku polegał będzie na kompleksowym sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia.

     

    Cel i zakres kontroli: kontrola stanu sprawności technicznej oraz ocena stanu technicznego elementów i obiektów, określenie rozmiarów zużycia, bezpiecznego użytkowania wraz z ich estetyką i otoczeniem oraz wskazanie napraw i bieżących remontów niezbędnych dla zapewnienia bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz normami.

     

    Do protokołów należy dołączyć dokumentację fotograficzną wykonaną w toku kontroli.

     

    2. Zamówienia uzupełniające – nie dotyczy.

     

    3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.

     

    4.  Termin wykonania zamówienia: 30 listopada 2024 r.

     

    5.  Warunki udziału w postępowaniu.

    O wykonanie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone  warunki:

    1. posiadają odpowiednia wiedzę i doświadczenie ( w okresie co najmniej 5 lat przed upływem składania ofert wykonał ca najmniej 1 przegląd roczny i 1 pięcioletni)
    2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej)

    Wykonawcy, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z przedmiotowego postępowania.

     

    6.  Warunki płatności:

    Przelew z rachunku bankowego zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.

    7. Wadium – wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium.

    8. Kryterium oceny ofert: cena 100%

    9. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy przesłać na adres: nitka.dorota@um.krosno.pl  do dnia 21 października 2024 r., do godziny 10.00.

     

    10. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami.

    1)      Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: Dorota Nitka - Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami, ul. Bieszczadzka 5,  pok. Nr 216 w godz. 730 do 1530 tel. 13 47 43 665

    2)      Sposób porozumiewania się:

    a) pisemnie – Urząd Miasta Krosna, 38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka 5,

    b) drogą elektroniczną na adres email: nitka.dorota@um.krosno.pl

     

    11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

     

    12. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

     

    13. Wykaz załączników:

    1.      Załącznik nr 1 – Druk oferty;

     

    14. Uwagi:

    Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.

    Szanowni Państwo,


    informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

    Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


    Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



    W przypadku pytań: 

    - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

    - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


    Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

    Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    Zapytanie o cenę 10.10.2024 Przegląd obiektów dworca i poczekalni.doc doc 62
    2024-10-15 09:58:00
    Postępowanie
    Druk oferty - Przegląd obiektów dworca i poczekalni.doc doc 36
    2024-10-15 09:58:00
    Postępowanie

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2024-10-22 13:41:17
    Dorota Nitka Informacja z otwarcia ofert:
    Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego budynku poczekalni dla podróżnych i obiektów dworca autobusowego przy ul. Naftowej w Krośnie.
    Wartość zamówienia oszacowano w dniu 10 października 2024 r. na kwotę 2 000,00 zł/netto.
    W dniu 15 października br. ogłoszenie dotyczące zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 zł w trybie przetargowym zostało umieszczone na Platformie Zakupowej. zgodnie z zapisem §9 załącznika do Zarządzenia nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r.
    Do dnia 21 października br. wpłynęły następujące oferty:
    Lp. Nazwa i adres wykonawcy Cena
    1. RAMO Polska Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, al. Jerozolimskie 214 2 400,00 zł/netto
    2 952,00 zł/brutto

    2. Dorota Misiukanis, 32-434 Skomielna Biała 411 1 400,00 zł/netto
    1 400,00 zł/brutto
    3. Eneo Sp. z o.o. ul. Wspólna 2, Rzeszów 1 200,00 zł/netto
    1 476,00 zł/brutto
    4. Center-Projekt Rymarz Sp. K. ul. J. Poniatowskiego 34, Jarosław 8 450,00 zł/netto
    10 393,50 zł/brutto
    5 Projektowanie, Nadzory, Jan Bryniarski, Nowy Targ, ul. Kolejowa 38 1 490,00 zł/netto
    1 832,70 zł/brutto

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego budynku poczekalni dla podróżnych i obiektów dworca autobusowego przy ul. Naftowej w Krośnie j.w. 1 szt. - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN EUR: 4.2578 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Termin realizacji - 30 listopada 2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    227
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć