- Strona główna
- Postępowanie ID 998483
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 998483 :
KSL.7031.1.22.2024.DN Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego budynku poczekalni dla podróżnych i obiektów dworca autobusowego przy ul. Naftowej w Krośnie
Wystawiający
-
UżytkownikDorota Nitka
-
Organizacja
-
OddziałWydział Gospodarki Komunalnej
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-15 09:58:00
-
Składania2024-10-21 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-21 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
KSL.7031.1.22.2024.DN
Zapytanie o cenę
(zgodnie z zapisem § 11 załącznika do Zarządzenia nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych)
GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP 684 - 00 - 13 - 798; REGON 000526989, tel. 13 47 43 665, fax. 13 47 43 624, e-mail: gk@um.krosno.pl, www.krosno.pl,
Zwraca się z zapytaniem o cenę wykonania usługi pn. „Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego budynku poczekalni dla podróżnych i obiektów dworca autobusowego przy ul. Naftowej w Krośnie”
1. Przedmiot zamówienia
1.1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
71356100 - Usługi kontroli technicznej
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wykonanie okresowego przeglądu (na podstawie art. 62 ust. 1. pkt 2 ustawy Prawo budowlane) dwóch wiat peronowych o powierzchni powyżej 1000 m2 (oświetlone zadaszenia nad ciągiem przystankowym wyposażone w instalację odgromową, oświetlenie, monitoring, system zapowiedzi głosowych i elektroniczne tablice przystankowe),
Przegląd budynków polegał będzie na kompleksowym sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia.
Cel i zakres kontroli: kontrola stanu sprawności technicznej oraz ocena stanu technicznego elementów i obiektów, określenie rozmiarów zużycia, bezpiecznego użytkowania wraz z ich estetyką i otoczeniem oraz wskazanie napraw i bieżących remontów niezbędnych dla zapewnienia bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz normami.
2) wykonanie okresowego przeglądu, na podstawie art. 62 ust. 1. pkt 1 lit. a w związku z art. 62 ust. 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682), budynku poczekalni z toaletami i pochylnią dla niepełnosprawnych.
Przegląd budynku polegał będzie na kompleksowym sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia.
Cel i zakres kontroli: kontrola stanu sprawności technicznej oraz ocena stanu technicznego elementów i obiektów, określenie rozmiarów zużycia, bezpiecznego użytkowania wraz z ich estetyką i otoczeniem oraz wskazanie napraw i bieżących remontów niezbędnych dla zapewnienia bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz normami.
Do protokołów należy dołączyć dokumentację fotograficzną wykonaną w toku kontroli.
2. Zamówienia uzupełniające – nie dotyczy.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia: 30 listopada 2024 r.
5. Warunki udziału w postępowaniu.
O wykonanie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone warunki:
- posiadają odpowiednia wiedzę i doświadczenie ( w okresie co najmniej 5 lat przed upływem składania ofert wykonał ca najmniej 1 przegląd roczny i 1 pięcioletni)
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej)
Wykonawcy, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z przedmiotowego postępowania.
6. Warunki płatności:
Przelew z rachunku bankowego zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
7. Wadium – wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium.
8. Kryterium oceny ofert: cena 100%
9. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy przesłać na adres: nitka.dorota@um.krosno.pl do dnia 21 października 2024 r., do godziny 10.00.
10. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami.
1) Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: Dorota Nitka - Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami, ul. Bieszczadzka 5, pok. Nr 216 w godz. 730 do 1530 tel. 13 47 43 665
2) Sposób porozumiewania się:
a) pisemnie – Urząd Miasta Krosna, 38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka 5,
b) drogą elektroniczną na adres email: nitka.dorota@um.krosno.pl
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
12. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
13. Wykaz załączników:
1. Załącznik nr 1 – Druk oferty;
14. Uwagi:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-10-22
13:41:17
|
Dorota Nitka |
Informacja
z
otwarcia
ofert: Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego budynku poczekalni dla podróżnych i obiektów dworca autobusowego przy ul. Naftowej w Krośnie. Wartość zamówienia oszacowano w dniu 10 października 2024 r. na kwotę 2 000,00 zł/netto. W dniu 15 października br. ogłoszenie dotyczące zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 zł w trybie przetargowym zostało umieszczone na Platformie Zakupowej. zgodnie z zapisem §9 załącznika do Zarządzenia nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r. Do dnia 21 października br. wpłynęły następujące oferty: Lp. Nazwa i adres wykonawcy Cena 1. RAMO Polska Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, al. Jerozolimskie 214 2 400,00 zł/netto 2 952,00 zł/brutto 2. Dorota Misiukanis, 32-434 Skomielna Biała 411 1 400,00 zł/netto 1 400,00 zł/brutto 3. Eneo Sp. z o.o. ul. Wspólna 2, Rzeszów 1 200,00 zł/netto 1 476,00 zł/brutto 4. Center-Projekt Rymarz Sp. K. ul. J. Poniatowskiego 34, Jarosław 8 450,00 zł/netto 10 393,50 zł/brutto 5 Projektowanie, Nadzory, Jan Bryniarski, Nowy Targ, ul. Kolejowa 38 1 490,00 zł/netto 1 832,70 zł/brutto |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
