- Strona główna
- Postępowanie ID 964523
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 964523 :
Audyt energetyczny dla SP Dargiń
Wystawiający
-
UżytkownikMałgorzata Nowak
-
Organizacja
-
OddziałUrząd Gminy
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-08-06 11:22:00
-
Składania2024-08-12 08:19:00
-
Otwarcie ofert2024-08-12 08:24:00
-
TrybSzacowanie wartości zamówienia
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnego audytu energetycznego
dla budynku Szkoły Podstawowej w Dargini, Dargiń 47, 76-020 Bobolice (dz. nr 21
obr. Dargiń) wraz z kosztorysami budowlanymi oraz specyfikacją wykonania zadania.
Audyt będzie podstawą do dalszego działania w sprawie
uzyskania dofinansowania
z programów zewnętrznych np.: FEPZ 2021-2027 lub KPO. Głównym założeniem audytu
jest wskazanie prac niezbędnych do wykonania, by osiągnąć efektywność
energetyczną na poziomie, co najmniej 30%.
Zamawiający dysponuje audytem z 2005 r., który udostępnia w załączniku.
1. Zakres opracowania obejmuje w szczególności:
1.1. Wykonanie 2 szt. kompletnego audytu w formie papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej w formacie.pdf przekazanego na nośniku zewnętrznym typu pendrive lub płyta CD.
1.2. Audyt energetyczny będzie zawierać ocenę efektywności zużycia energii, analizę ekonomiczno-energetyczną możliwych usprawnień w budynkach, wybór optymalnego zakresu energooszczędnych usprawnień oraz wstępny szacunek kosztów tych rozwiązań zgodnie z obowiązującymi przepisami o zakresie i formie audytów energetycznych.
1.3. Audyt będzie prezentować propozycje technologii
oraz warianty przedsięwzięć wykorzystania OZE dla zaspokojenia zapotrzebowania
na energię elektryczną, ciepło
a także szacunkowy koszt wybudowania instalacji i kosztów towarzyszących
wymaganych do prawidłowego i długotrwałego działania instalacji (np. remont
powierzchni dachowej).
1.4. Audyt powinien być wykonany w sposób
umożliwiający Zamawiającemu aplikowanie
o dofinansowanie w przedsięwzięciach termomodernizacyjnych w procesie
zmniejszania zużycia energii, określać zakres i parametry techniczne oraz
ekonomiczne przedsięwzięcia, ze wskazaniem wariantu rozwiązania optymalnego, w
szczególności
z punktu widzenia jego kosztów oraz oszczędności energii, stanowić jednocześnie
założenia do projektów budowlanych rozwiązań optymalnych.
1.5. Dla optymalnego, uzgodnionego z Zamawiającym wariantu należy wykonać kosztorys budowlany na realizację tych prac. Kosztorys powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z Ustawą Prawo Budowlane.
1.6. Kosztorys należy przekazać zamawiającemu 1 szt. w wersji papierowej oraz 1 szt. w wersji elektronicznej na nośniku zewnętrznym typu pendrive lub płyta CD.
1.7. Dla optymalnego, uzgodnionego z Zamawiającym wariantu należy wykonać specyfikację warunków zamówienia (SWZ) na realizację tych prac. SWZ powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z Ustawą Prawo Budowlane oraz Ustawą Prawo Zamówień Publicznych.
1.8. SWZ należy przekazać zamawiającemu 1 szt. w wersji papierowej oraz 1 szt. w wersji elektronicznej na nośniku zewnętrznym typu pendrive lub płyta CD.
2. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej.
Wymagana zdolność techniczna i
zawodowa: osoba uprawniona do sporządzania świadectw charakterystyki
energetycznej i wpisana do Wykazu osób uprawnionych do sporządzania świadectw
charakterystyki energetycznej prowadzonego przez Ministerstwo Rozwoju
i Technologii.
3. Ochrona danych osobowych.
3.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
3.2. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Bobolice z siedzibą – Urząd Miejski w Bobolicach, ul. Ratuszowa 1, 76 – 020 Bobolice, inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Bobolice jest Przemysław Chojnowski, e-mail: iod@bobolice.pl, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
3.3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
3.4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
3.5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
3.6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
3.7. posiada Pani/Pan:
3.7.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
3.7.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień);
3.7.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
3.7.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO;
3.8. nie przysługuje Pani/Panu:
3.8.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
3.8.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3.8.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3.9. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi
do organu nadzorczego na niezgodne
z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem
właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
