Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-05-2023 14:38:00 |
Składania : | 26-05-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 26-05-2023 10:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Świdnicy zaprasza do złożenia oferty cenowej wg. n/w specyfikacji:
1. Przedmiot zamówienia:
MONO, Format A4
Rozdzielczość: 1200 dpi
Pamięć 1024 MB
Duplex
Procesor 1,2 GHz
USB
Prędkość druku 45 str./min
Praca w sieci Ethernet lub WIFI
Wydajność bębna 300 000
Dwustronny podajnik ADF
2. Gwarancja na 36 miesięcy
3. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/ przesyłki leżą po stronie Dostawcy.
4. Termin realizacji zamówienia 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
5. Płatność – przelew 14 dni.
6. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Dostawcy.
7. Dostawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany oraz wolny od wad.
8. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Dostawcy.
9. Kryterium oceny - najniższa cena.
10. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
11. Osobą do kontaktu jest Magdalena Białęcka-Janowiec, tel. 74-851-56-23
12. Zamawiający może odstąpić od wyboru oferty bez podania przyczyny.
13. Adres dostawy: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Świdnicy, ul. Parkowa 2, 58-100 Świdnica
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 74-851-56-23
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Komunikaty