- Strona główna
- Postępowanie ID 395355
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 395355 :
SA.270.2.34.2020 SA.270.2.34.2020. Wymiana bramy garażowej w budynku gospodarczym w m. Lipnik. Nr inw 108/46
Wystawiający
-
UżytkownikPiotr Płoskonka
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2020-11-13 14:29:00
-
Składania2020-11-20 10:00:00
-
Otwarcie ofert2020-11-20 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Przedmiotem zamówienia będzie
wykonanie montażu bramy garażowej stalowej segmentowej w budynku gospodarczym w miejscowości
Lipnik gmina Wiśniowa. Budynek jest w zarządzie Nadleśnictwa Myślenice. Budynek posiada numer inw. 108/46
Brama o wymiarach otworu ok. 3700 x 1880 mm ( szer. x wys.). Grubość panelu ok. 40 mm. Kolor zewnętrzny złoty dąb. Wewnętrzny biały.
Panele wykonane z blachy ocynkowanej stalowej wypełnionej pianką PUR lub równoważne.
Dodatkowe informacje:
- konieczność dokonania pomiaru przed podpisaniem umowy
- możliwość rozryglowania zewnetrznego (pomieszczenie, garaż bez drzwi awaryjnych)
-pilot min. 2 szt.
Gwarancja min 2 lata na przedmiot. Rękojmia na roboty budowlano montażowe 5 lat.
Należy wycenić wszystkie prace związane z montażem m.in. demontaż starych drewnianych drzwi, montaż bramy, podłączenie elektryczne bramy. Przewidywany okres realizacji do 31.12.2020r.
Warunki płatnosci 21 dni od daty podpisania protokołu odbioru.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 883-381-473
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
