- Strona główna
- Postępowanie ID 387014
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 387014 :
WTT.236.65.2020 Dostawa konsoli dyspozytorskiej DGT 5810-11 IP z akcesoriami
Wystawiający
-
UżytkownikRyszard Sałek
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2020-10-16 14:36:00
-
Składania2020-10-21 12:00:00
-
Otwarcie ofert2020-10-21 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
WTT.236.65.2020
ZAMAWIAJĄCY
Nazwa: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu
Adres: 45-005 Opole, ul. Budowlanych 1
Telefon sekretariatu: 478617001, fax: 478617080
Prowadzący sprawę: Ryszard Sałek, tel. 478617140
Realizując zamówienie do którego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych nie stosuje się tej ustawy
ZAPRASZA
do złożenia oferty na zadanie pn.:
„Dostawa konsoli dyspozytorskiej DGT 5810-11 IP z akcesoriami”
1. Opis sposobu przygotowania oferty:
1.1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
1.2. wartość oferty musi być przedstawiona w formie: wartość netto, obowiązująca stawka VAT, wartość brutto,
1.3. oferta musi spełniać wszystkie wymagania przedmiotu zamówienia stanowiące załącznik nr 1,
1.4. oferta musi być złożona przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
2. Kryteria wyboru: cena [P1] – 100 %
3. Wymagany termin realizacji zamówienia do 30.11.2020 r.
4. Wszelkie pytania i wnioski kierować na adres: informatycy.kw@psp.opole.pl.
5. Ofertę należy złożyć w terminie do 21.10.2020 r. do godziny 12:00 na platformie https://platformazakupowa.pl/pn/psp_opole.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo pozostawienia postępowania bez rozstrzygnięcia.
Załączniki:
1. Wymagania przedmiotu zamówienia
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
