- Strona główna
- Postępowanie ID 1122342
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1122342 :
Remont posadzek w 2 salach zajęć dla dzieci.
Wystawiający
-
UżytkownikAleksandra Graczewska
-
Organizacja
-
OddziałZAMAWIAJĄCY PRZEDSZKOLE NR 1 W ZABRZU
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-06-06 11:06:00
-
Składania2025-06-17 10:45:00
-
Otwarcie ofert2025-06-17 10:50:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Przedmiotem zamówienia jest Remont 2 posadzek w salach dla dzieci w Przedszkolu nr 1 Zabrzu.
1. Opis przedmiotu zamówienia : wg dołączonego przedmiaru robót
2. Sposób przygotowania oferty
a) szczegółowy kosztorys ofertowy należy opracować zgodnie z załącznikiem do postępowania
stanowiącym przedmiar robót i w takiej wersji załączyć do oferty .
b) oferta ma obejmować całe zamówienie
b) oferta powinna zawierać cenę netto i brutto
c) cena podana przez wykonawcę jest obowiązująca przez okres trwania zlecenia
3. Podstawowe wymagania:
a) materiały budowlane niezbędne do wykonania robót powinny posiadać wymaganą jakość (nowe,
gatunek I) oraz właściwości i cechy techniczne zgodne z Polskimi Normami oraz szczegółowymi
przepisami obowiązującymi w tym zakresie w odniesieniu do placówek oświatowych
b)wykonawca robót przy zakupie każdej partii materiałów budowlanych powinien pobierać od
sprzedawcy niezbędne aktualne dokumenty tj. atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty, świadectwa
zgodności i dopuszczenia ich stosowania w budownictwie
c) okres udzielonej gwarancji: minimum 36 miesięcy.
d) pozostałe warunki i wymagania zawiera wzór umowy załączony do postępowania; akceptacja jej
treści stanowi spełnienie jednego z warunków formalnych postępowania
4. Termin zakończenia prac: 22 sierpień 2025
- prace remontowe mogą być realizowane w miesiącach lipiec, sierpień.
- z uwagi organizację pracy i działalność placówki, prace remontowe nie mogą obejmować obydwu
sal jednocześnie
Zainteresowanych zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest
podpisanie umowy.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.322712734
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
