Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
Logo Open Nexus
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 22:37:00
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1121641
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1121641 : PZ/1/2025 „Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim dla 8 inwestycji w zakresie budowy sieci wodno-kanalizacyjnej”

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Anna Jasińska
  • Organizacja
    Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gliwicach
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2025-06-04 09:02:00
  • Składania
    2025-06-11 09:00:00
  • Otwarcie ofert
    2025-06-11 09:05:00
  • Tryb
    Przetarg regulaminowy - FA
  • Rodzaj
    Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

1. Opis przedmiotu zamówienia: Zamawiający podzielił zamówienie na 8 Części. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla 8 inwestycji: a) „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Daszyńskiego w Gliwicach w rejonie dz. nr 601/15” – CZĘŚĆ 1 b) „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Wiślanej w Gliwicach” – CZĘŚĆ 2 c) „Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie działek: 389/3, 389/4 i 389/5 przy ul. Łanowej w Gliwicach” – CZĘŚĆ 3 d) „Budowa sieci wodociągowej w ul. Białostockiej w rejonie dz. 828, 829 i 830 w Gliwicach” – CZĘŚĆ 4 e) „Budowa sieci wodociągowej w ul. Chabrowej w rejonie dz. 586/7 w Gliwicach” – CZĘŚĆ 5 f) „Budowa sieci wodociągowej w ul. Daszyńskiego (na wschód od ul. Lekarskiej) w Gliwicach” – CZĘŚĆ 6 g) „Budowa sieci wodociągowej w ul. Dworcowej w Kleszczowie (2 zakresy)” – CZĘŚĆ 7 h) „Budowa sieci wodociągowej w ul. Miodowej w Zawadzie” – CZĘŚĆ 8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty we wstępnych wytycznych stanowiących Załącznik nr 4a-4h odpowiedni dla danej Części oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do Ogłoszenia o zamówieniu. Termin oraz warunki gwarancji: zgodnie ze wzorem umowy. 2.Kody CPV: 71220000- Usługi projektowania architektonicznego 71248000- Nadzór nad projektem i dokumentacją 71320000- Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 3. Termin realizacji: a) CZĘŚĆ 1 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Daszyńskiego w Gliwicach w rejonie dz. nr 601/15 – okres 11 miesięcy od daty zawarcia umowy, b) CZĘŚĆ 2 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Wiślanej w Gliwicach – okres 18 miesięcy od daty zawarcia umowy, c) CZĘŚĆ 3 - Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie działek: 389/3, 389/4 i 389/5 przy ul. Łanowej w Gliwicach - okres 18 miesięcy od daty zawarcia umowy, d) CZĘŚĆ 4 - Budowa sieci wodociągowej w ul. Białostockiej w rejonie dz. 828, 829 i 830 w Gliwicach - okres 18 miesięcy od daty zawarcia umowy, e) CZĘŚĆ 5 - Budowa sieci wodociągowej w ul. Chabrowej w rejonie dz. 586/7 w Gliwicach - okres 18 miesięcy od daty zawarcia umowy, f) CZĘŚĆ 6 - Budowa sieci wodociągowej w ul. Daszyńskiego (na wschód od ul. Lekarskiej) w Gliwicach - okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy g) CZĘŚĆ 7 - Budowa sieci wodociągowej w ul. Dworcowej w Kleszczowie (2 zakresy) - okres 11 miesięcy od daty zawarcia umowy h) CZĘŚĆ 8 - Budowa sieci wodociągowej w ul. Miodowej w Zawadzie - okres 11 miesięcy od daty zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że każdy projekt w ramach poszczególnych zadań wykonywany ma być w trzech etapach – zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym (HRF) stanowiącym załącznik nr 5a-5h do MP odpowiedni dla danej Części: ETAP I – Prace projektowe przed uzyskaniem pozwolenia na budowę/zgłoszeniem robót niewymagających pozwolenia, w szczególności projekt budowalny (PZT, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny), dokumentacja geotechniczna, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski i przedmiar robót, inne zgodnie z HRF, ETAP II – Uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę oraz inne zgodnie z HRF, ETAP III – nadzór autorski. Pełnienie nadzoru autorskiego - od rozpoczęcia robót budowlanych do zakończenia robót budowlanych, potwierdzonego przez organ nadzoru budowlanego, jednak nie dłużej niż 2 lata od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru dokumentacji projektowej.

4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające: • Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że jeden Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na 4 części zamówienia. UWAGA!!! W przypadku złożenia przez jednego Wykonawcę oferty na więcej niż 4 Części zamówienia, Zamawiający na podstawie § 40 ust. 1 pkt 1) Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach odrzuci wszystkie oferty złożone w tym postępowaniu przez tego Wykonawcę jako nieodpowiadające treści Materiałów Przetargowych. • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, • Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 5. Wycena oferty oraz kryteria jej oceny i ich znaczenie: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się wyłącznie ceną. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w oparciu o kryterium najniższej ceny obliczonej na podstawie formularza ofertowego. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę najtańszą, która spełnia wszystkie wymagania wynikające z Ogłoszenia o zamówieniu. 6. Warunki do postępowania dla każdej Części: 1) Wiedza i doświadczenie: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: a) co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej, która swym zakresem obejmowała robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej z rur o średnicy min. 110 mm i długości min. 100,00 mb oraz sieci kanalizacyjnej z rur o średnicy min. 200 mm i długości min. 100,00 mb. Zamawiający dopuszcza, by wskazane w warunku zakresy projektowanych robót budowlanych Wykonawca wykazał w ramach jednej umowy lub w ramach różnych umów, które realizował. Pojęciu „budowy” i „przebudowy” Zamawiający przypisuje znaczenie zgodne z art. 3 pkt 6 oraz pkt 7a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r - Prawo budowlane. Przez wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej rozumie się dokumentację składającą się co najmniej z: projektu budowlanego wraz z prawomocnym zgłoszeniem robót/pozwoleniem na budowę, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, STWiORB – zgodnie ze szczegółowym zakresem wskazanym w HRF. 2) Osoby zdolne do realizacji zamówienia: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej jednym projektantem (który będzie uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia), posiadającym uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz posiadającym minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe. Przez uprawnienia należy rozumieć uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane („ustawa p.b.”) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa. Dopuszcza się także równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy p.b. z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach człon-kowskich Unii Europejskiej, a także ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa. Uwaga!!! Spełnienie wyżej wymienionych warunków dla jednej Części zamówienia Zamawiający uzna za spełnienie warunku dla każdej Części, o której udzielenie Wykonawca się ubiega (maksymalnie 4 Części). 7. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Ogłoszenia o zamówieniu 2) Wypełniony i podpisany harmonogram rzeczowo-finansowy- Załączniki nr 5a-5h do Ogłoszenia o zamówieniu 3) Wypełniony i podpisany wykaz osób – Załącznik nr 6 do Ogłoszenia o zamówieniu wraz z kopią dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby wyznaczone do realizacji zamówienia uprawnień i dokumentów niezbędnych do wykonania zamówienia określonych w pkt 6 ppkt 2 niniejszego Ogłoszenia 4) Wypełniony i podpisany wykaz usług- Załącznik nr 7 do Ogłoszenia o zamówieniu UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami składa się, pod rygorem nieważności: a) w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub b) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub c) w postaci elektronicznej stanowiącej skan oferty sporządzonej w oryginale w formie pisemnej, tj. opatrzonej podpisem własnoręcznym Wykonawcy. W procesie składania oferty na Platformie Zakupowej, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty lub podpis własnoręczny Wykonawca składa bezpośrednio na dokumentach, które następnie przesyła za pośrednictwem Platformy Zakupowej. 8. Podstawy wykluczenia: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach: a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne, d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 poz. 514). 9. Tryb postępowania: Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach, w szczególności w oparciu o § 33 oraz § 37 pkt 11. 10. Załączniki do postępowania: 1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Ogłoszenia o zamówieniu, 2) Wzór umowy – Załącznik nr 2 do Ogłoszenia o zamówieniu, 3) Standardy Ochrony Drzew – Załącznik nr 3 do Ogłoszenia o zamówieniu, 4) Wstępne wytyczne z mapą – Załącznik nr 4a-4h do Ogłoszenia o zamówieniu, 5) Harmonogram rzeczowo-finansowy – Załącznik nr 5a-5h do Ogłoszenia o zamówieniu, 6) Wykaz osób – Załącznik nr 6 do Ogłoszenia o zamówieniu, 7) Wykaz usług – Załącznik nr 7 do Ogłoszenia o zamówieniu.



W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
Ogłoszenie.pdf pdf 1710.34
2025-06-04 09:02:00
Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx docx 38.11
2025-06-04 09:02:00
Postępowanie
Załącznik nr 2 - Wzór umowy.pdf pdf 865.12
2025-06-04 09:02:00
Postępowanie
Załącznik nr 3 - SODIZ.pdf pdf 960.73
2025-06-04 09:02:00
Postępowanie
Załącznik nr 4a - 4h - Wstępne wytyczne - CZĘŚCI 1-8.7z 7z 10216.63
2025-06-04 09:02:00
Postępowanie
Załącznik nr 5a-5he - Harmonogram rzeczowo-finansowy-CZĘŚCI 1-8.7z 7z 59.47
2025-06-04 09:02:00
Postępowanie
Załącznik nr 6 - Wykaz osób.docx docx 30.31
2025-06-04 09:02:00
Postępowanie
Załącznik nr 7 - Wykaz usług.docx docx 31.56
2025-06-04 09:02:00
Postępowanie

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 CZĘŚĆ 1 - "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Daszyńskiego w Gliwicach w rejonie dz. nr 601/15" Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Ogłoszenia o zamówieniu 2) Wypełniony i podpisany harmonogram rzeczowo-finansowy- Załączniki nr 5a-5h do Ogłoszenia o zamówieniu 3) Wypełniony i podpisany wykaz osób – Załącznik nr 6 do Ogłoszenia o zamówieniu wraz z kopią dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby wyznaczone do realizacji zamówienia uprawnień i dokumentów niezbędnych do wykonania zamówienia określonych w pkt 6 ppkt 2 niniejszego Ogłoszenia 4) Wypełniony i podpisany wykaz usług- Załącznik nr 7 do Ogłoszenia o zamówieniu 1 usługa - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 CZĘŚĆ 2 - "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Wiślanej w Gliwicach" Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Ogłoszenia o zamówieniu 2) Wypełniony i podpisany harmonogram rzeczowo-finansowy- Załączniki nr 5a-5h do Ogłoszenia o zamówieniu 3) Wypełniony i podpisany wykaz osób – Załącznik nr 6 do Ogłoszenia o zamówieniu wraz z kopią dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby wyznaczone do realizacji zamówienia uprawnień i dokumentów niezbędnych do wykonania zamówienia określonych w pkt 6 ppkt 2 niniejszego Ogłoszenia 4) Wypełniony i podpisany wykaz usług- Załącznik nr 7 do Ogłoszenia o zamówieniu 1 usługa - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 CZĘŚĆ 3 - "Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie działek: 389/3, 389/4 i 389/5 przy ul. Łanowej w Gliwicach" Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Ogłoszenia o zamówieniu 2) Wypełniony i podpisany harmonogram rzeczowo-finansowy- Załączniki nr 5a-5h do Ogłoszenia o zamówieniu 3) Wypełniony i podpisany wykaz osób – Załącznik nr 6 do Ogłoszenia o zamówieniu wraz z kopią dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby wyznaczone do realizacji zamówienia uprawnień i dokumentów niezbędnych do wykonania zamówienia określonych w pkt 6 ppkt 2 niniejszego Ogłoszenia 4) Wypełniony i podpisany wykaz usług- Załącznik nr 7 do Ogłoszenia o zamówieniu 1 usługa - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

4 CZĘŚĆ 4 - "Budowa sieci wodociągowej w ul. Białostockiej w rejonie dz. 828, 829 i 830 w Gliwicach " Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Ogłoszenia o zamówieniu 2) Wypełniony i podpisany harmonogram rzeczowo-finansowy- Załączniki nr 5a-5h do Ogłoszenia o zamówieniu 3) Wypełniony i podpisany wykaz osób – Załącznik nr 6 do Ogłoszenia o zamówieniu wraz z kopią dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby wyznaczone do realizacji zamówienia uprawnień i dokumentów niezbędnych do wykonania zamówienia określonych w pkt 6 ppkt 2 niniejszego Ogłoszenia 4) Wypełniony i podpisany wykaz usług- Załącznik nr 7 do Ogłoszenia o zamówieniu 1 usługa - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

5 CZĘŚĆ 5 - "Budowa sieci wodociągowej w ul. Chabrowej w rejonie dz. 586/7 w Gliwicach" Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Ogłoszenia o zamówieniu 2) Wypełniony i podpisany harmonogram rzeczowo-finansowy- Załączniki nr 5a-5h do Ogłoszenia o zamówieniu 3) Wypełniony i podpisany wykaz osób – Załącznik nr 6 do Ogłoszenia o zamówieniu wraz z kopią dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby wyznaczone do realizacji zamówienia uprawnień i dokumentów niezbędnych do wykonania zamówienia określonych w pkt 6 ppkt 2 niniejszego Ogłoszenia 4) Wypełniony i podpisany wykaz usług- Załącznik nr 7 do Ogłoszenia o zamówieniu 1 usługa - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

6 CZĘŚĆ 6 - "Budowa sieci wodociągowej w ul. Daszyńskiego (na wschód od ul. Lekarskiej) w Gliwicach" Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Ogłoszenia o zamówieniu 2) Wypełniony i podpisany harmonogram rzeczowo-finansowy- Załączniki nr 5a-5h do Ogłoszenia o zamówieniu 3) Wypełniony i podpisany wykaz osób – Załącznik nr 6 do Ogłoszenia o zamówieniu wraz z kopią dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby wyznaczone do realizacji zamówienia uprawnień i dokumentów niezbędnych do wykonania zamówienia określonych w pkt 6 ppkt 2 niniejszego Ogłoszenia 4) Wypełniony i podpisany wykaz usług- Załącznik nr 7 do Ogłoszenia o zamówieniu 1 usługa - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

7 CZĘŚĆ 7 - "Budowa sieci wodociągowej w ul. Dworcowej w Kleszczowie (2 zakresy)" Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Ogłoszenia o zamówieniu 2) Wypełniony i podpisany harmonogram rzeczowo-finansowy- Załączniki nr 5a-5h do Ogłoszenia o zamówieniu 3) Wypełniony i podpisany wykaz osób – Załącznik nr 6 do Ogłoszenia o zamówieniu wraz z kopią dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby wyznaczone do realizacji zamówienia uprawnień i dokumentów niezbędnych do wykonania zamówienia określonych w pkt 6 ppkt 2 niniejszego Ogłoszenia 4) Wypełniony i podpisany wykaz usług- Załącznik nr 7 do Ogłoszenia o zamówieniu 1 usługa - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

8 CZĘŚĆ 8 - "Budowa sieci wodociągowej w ul. Miodowej w Zawadzie" Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Ogłoszenia o zamówieniu 2) Wypełniony i podpisany harmonogram rzeczowo-finansowy- Załączniki nr 5a-5h do Ogłoszenia o zamówieniu 3) Wypełniony i podpisany wykaz osób – Załącznik nr 6 do Ogłoszenia o zamówieniu wraz z kopią dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby wyznaczone do realizacji zamówienia uprawnień i dokumentów niezbędnych do wykonania zamówienia określonych w pkt 6 ppkt 2 niniejszego Ogłoszenia 4) Wypełniony i podpisany wykaz usług- Załącznik nr 7 do Ogłoszenia o zamówieniu 1 usługa - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Warunki płatności - przelew 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 Termin gwarancji i rękojmi - zgodnie ze wzorem umowy, proszę potwierdzić 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
122

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

OpenNexus Brand
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Akceptuje Odrzuć