Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 06:40:02
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1115596
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1115596 : DZP.271.53.2025.KŁ Ochrona imprezy masowej i złożenie wymaganych dokumentów w związku z organizacją imprezy masowej pn. Dni Elbląga 2025 w dniach 27-29 czerwca 2025 r.

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Krzysztof Łubniewski
    • Organizacja
      Urząd Miejski w Elblągu
    • Oddział
      Departament Zamówień Publicznych
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-05-23 10:56:00
    • Składania
      2025-05-29 09:30:00
    • Otwarcie ofert
      2025-05-29 09:35:00
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja

    ZAPYTANIE OFERTOWE

     

    Postępowanie prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 498/2020 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu (z późn. zm.).

     

    DZP.271.53.2025.KŁ

     

    Ochrona imprezy masowej i złożenie wymaganych dokumentów w związku z organizacją imprezy masowej pn. Dni Elbląga 2025 w dniach 27-29 czerwca 2025 r.

     

    I.   ZAMAWIAJĄCY:

     

    GMINA – MIASTO ELBLĄG

    82-300 Elbląg, ul. Łączności 1                                                    

     

    II.    Opis przedmiotu zamówienia

     

    1.   Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego określonych usług polegających na przygotowaniu pełnej dokumentacji imprezy masowej oraz zapewnienie usługi kompleksowego zabezpieczenia ochrony podczas wydarzenia pn. „Dni Elbląga 2025”, w terminie
    27 - 29 czerwca 2025 r., na placu przy Katedrze p.w. św. Mikołaja w Elblągu.

     

    2.   Zakres zamówienia obejmuje:

    1)    Opracowanie pełnej dokumentacji Imprezy masowej zgodnie z Ustawą z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (tj. Dz.U. z 2023.616 t.j.) z przeznaczeniem na:

    a)    5000 uczestników w dniu 27 czerwca 2025 r. w godzinach 19:00 - 24:00;

    b)    2500 uczestników w dniu 28 czerwca 2025 r. w godzinach 20:00 – 00.30;

    c)    2500 uczestników w dniu 29 czerwca 2005 r. w godzinach 20:00 - 23:30,

    wraz z opracowaniem regulaminu Imprezy masowej i zamieszczeniem go na terenie jej przeprowadzenia.

    2)    Realizację Imprezy masowej zgodnie z Ustawą z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (tj. Dz.U. z 2023.616 t.j.), z przeznaczeniem na:

    a)    5000 uczestników w dniu 27 czerwca 2025 r. w godzinach 19:00 - 24:00;

    b)    2500 uczestników w dniu 28 czerwca 2025 r. w godzinach 20:00 – 00.30;

    c)    2500 uczestników w dniu 29 czerwca 2005 r. w godzinach 20:00 - 23:30,

    d)    usługę zabezpieczenia na zaporach zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w  załączniku nr 1 do projektu umowy;

    e)    usługę ochrony mienia tj. scena oraz FOH zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 1 projektu umowy;

    f)     usługę ochrony na backstage zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 1 projektu umowy;

    g)    usługę zabezpieczenia kierownika ds. bezpieczeństwa z odpowiednimi kwalifikacjami, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 1 do projektu umowy.

     

    3.   Wymagania Zamawiającego:

    Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował i zapewnił podczas zabezpieczenia imprezy masowej kierownika ds. bezpieczeństwa oraz odpowiednią ilość pracowników ochrony, które mogą być członkami służb informacyjnych i służb porządkowych zgodnie z przepisami Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych.

     

    4.   Szczegółowe wymagania Zamawiającego określone są w projekcie umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

     

    III.  TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

     

    Data rozpoczęcia - data podpisania umowy

    Data zakończenia – 30 czerwca 2025 r.

    IV.   WARUNEK UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia w zakresie, o którym mowa w art. 3 pkt 1 wyżej wymienionej ustawy.

     

    Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia w tym do świadczenia usług ochrony osób i mienia w zakresie o którym mowa w art. 3 pkt 1 wyżej wymienionej ustawy.

     

    Zamawiający będzie oceniał wyłącznie oferty Wykonawców, którzy spełniają przedmiotowy warunek udziału w postępowaniu.

     

    1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 3 usług ochrony imprez masowych na nie mniej niż 5000 osób

     

    Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia WYKAZU USŁUG, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO oraz dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie.

     

    Zamawiający będzie oceniał wyłącznie oferty Wykonawców, którzy spełniają przedmiotowy warunek udziału w postępowaniu.

     

    V.     Opis sposobu obliczenia ceny

     

    1.   Cena oferty musi uwzględniać wszystkie wymagania wykonania zamówienia oraz obejmować wszelkie koszty, jakie ponosi Wykonawca z tytułu realizacji zamówienia.

    2.   W ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ OFERTY należy podać cenę (brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT wykonania zamówienia oraz stawkę i kwotę VAT.

    3.   Cena netto oferty musi odpowiadać wartości podanej w wierszu „cena bez VAT” w ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ OFERTY.

    4.   Cena oferty musi uwzględniać podatek od towarów i usług – wg obowiązujących przepisów.

    5.   Cena nie podlega waloryzacji.

     

    VI.   Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty najkorzystniejszej wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

     

    1.   Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w ZAPYTANIU OFERTOWYM.

     

    2.   Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu:

    (1) cena (brutto) - 100 %

     

    3.   Sposób oceny ofert:

    Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert:

    XC x 100%

    gdzie:

    XC - liczba punktów przyznana w kryterium cena (brutto)

     

    Sposób obliczenia XC:

    Wykonawca zamówienia, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:

    XC = cena (brutto) najniższa x 100 pkt / cena (brutto) badanej oferty

     

    VII. termin składania ofert

     

    1.   Oferty należy składać do dnia 29 maja 2025 r. do godziny 09:30.

     

    2.   Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.

    3.   Składana oferta musi zawierać:

    a)   Wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - FORMULARZ OFERTY.

    b)  Dokumenty lub koncesje na potwierdzenie spełniania warunku udziału określonego w pkt IV. ppkt 1 ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

    c)   Wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – WYKAZ USŁUG.

     

    VIII.     Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami

     

    Krzysztof Łubniewski – Departament Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 405, telefon 55 239-31-27, e-mail: dzp@umelblag.pl

    Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.

     

    IX.      PROJEKT umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy albo ogólne warunki umowy określające warunki realizacji zamówienia, które po dokonaniu wyboru Wykonawcy nie podlegają zmianom

     

    Zamawiający przekazuje projekt Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

     

    X.     Informacje dodatkowe

     

    1.   Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.

     

    2.   Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.

     

    3.   Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

     

    4.   W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.

     

    5.   Ofertę należy sporządzić w języku polskim.

     

    6.   Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

     

    7.   Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

     

    XI.   Załączniki  

     

    1.   ZAŁĄCZNIK NR 1 – FORMULARZ OFERTY,

    2.   ZAŁĄCZNIK NR 2 – PROJEKT UMOWY

    3.   ZAŁĄCZNIK NR 3 – WYKAZ USŁUG


    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    ZAŁĄCZNIK NR 1 - FORMULARZ OFERTY.docx docx 19.61
    2025-05-23 10:56:00
    Postępowanie
    Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego - Projekt umowy.zip zip 1394.22
    2025-05-23 10:56:00
    Postępowanie
    ZAŁĄCZNIK NR 3 - WYKAZ USŁUG.doc doc 35.5
    2025-05-23 10:56:00
    Postępowanie
    ZAŁĄCZNIK NR 1 - FORMULARZ OFERTY.docx docx 19.61
    2025-05-23 10:56:00
    Przedmiot zamówienia
    ZAŁĄCZNIK NR 1 - FORMULARZ OFERTY.docx docx 19.61
    2025-05-23 10:56:00
    Kryterium
    ZAŁĄCZNIK NR 3 - WYKAZ USŁUG.doc doc 35.5
    2025-05-23 10:56:00
    Kryterium

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 Ochrona imprezy masowej i złożenie wymaganych dokumentów w związku z organizacją imprezy masowej pn. Dni Elbląga 2025 w dniach 27-29 czerwca 2025 r. 3. Cena netto oferty musi odpowiadać wartości podanej w wierszu „cena bez VAT” w ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ OFERTY.

    ZAŁĄCZNIK NR 1 - FOR [...].docx

    1 usługa - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN EUR: 4.2541 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Termin realizacji - Data rozpoczęcia - data podpisania umowy Data zakończenia – 30 czerwca 2025 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 FORMULARZ OFERTY - Proszę załączyć wypełniony Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego - Formularz oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

    ZAŁĄCZNIK NR 1 - FOR [...].docx

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Dokumenty na potwierdzenie warunku udziału. IV ppkt.1, WYKAZ USŁUG oraz dokumenty czy te Usługi zostały wykonane należycie - Proszę załączyć Dokumenty na potwierdzenie warunku udziału. IV ppkt.1, oraz wypełniony Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego - Wykaz Usług oraz dokumenty czy te Usługi zostały wykonane należycie (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

    ZAŁĄCZNIK NR 3 - WYK [...].doc

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    94

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć