Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
Logo Open Nexus
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 07:11:03
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1114976
W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod linkiem.
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1114976 : Zakup ręcznego spektrometru fluorescencji rentgenowskiej z oprogramowaniem, kalibracją i akcesoriami

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Anna Wandzik
  • Organizacja
    Muzeum Górnośląskie w Bytomiu
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2025-05-22 12:45:00
  • Składania
    2025-06-02 10:15:00
  • Otwarcie ofert
    2025-06-02 10:45:00
  • Tryb
    PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
  • Rodzaj
    Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym. 

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
SWZ spektrometr.docx docx 146.57
2025-05-22 12:45:00
Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 90.1
2025-05-22 12:45:00
Postępowanie
zmiana ogłoszenia.pdf pdf 35.67
2025-05-28 16:15:15
Postępowanie
SWZ spektrometr 28.05-1.docx docx 147.03
2025-05-28 16:20:21
Postępowanie
zmiana ogłoszenia.pdf pdf 35.67
2025-05-28 16:07:34
Publiczna wiadomość
odpowiedź na pytania.pdf pdf 151.94
2025-05-28 16:07:34
Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia.pdf pdf 30.25
2025-06-02 12:35:56
Publiczna wiadomość
inf o wyborze oferty.pdf pdf 38.38
2025-06-04 15:27:25
Publiczna wiadomość

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2025-06-04 15:27:25
Anna Wandzik Informacja o wyborze oferty

Zakup ręcznego spektrometru fluorescencji rentgenowskiej z oprogramowaniem, kalibracją i akcesoriami

Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, postępując zgodnie z art. 253 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym na w/w dostawę wybrano ofertę Wykonawcy

PIK Instruments sp. z o.o.
05-500 Piaseczno, ul. Okulickiego 5F

W kryterium ceny oferta uzyskała 60 pkt
W kryterium skrócenia terminu wykonania oferta uzyskała 20 pkt
W kryterium okresu gwarancji oferta uzyskała 6,67 pkt
Łącznie oferta uzyskała 86,67 pkt.

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia (art. 239 ust. 1 PZP).
Uzasadnienie faktyczne:
Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą wymagania Zamawiającego, niepodlegającą odrzuceniu, jedyną złożoną w postępowaniu.

Jednocześnie informuje się, że nie odrzucono żadnej oferty.

Załączniki

  • inf o wyborze oferty [...].pdf
2025-06-02 12:35:56
Anna Wandzik Informacja z otwarcia ofert
Zakup ręcznego spektrometru fluorescencji rentgenowskiej z oprogramowaniem, kalibracją i akcesoriami

Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający przekazuje poniżej informację z otwarcia ofert.
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wpłynęła 1 oferta:


Oferta nr 1
PIK Instruments sp. z o.o.
05-500 Piaseczno, ul. Okulickiego 5F

cena ofertowa netto: 196 580,00 zł
cena ofertowa brutto: 241 793,40 zł

Załączniki

  • informacja z otwarci [...].pdf
2025-06-02 10:15:00
Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 240 662,50 brutto
2025-05-28 16:07:34
Anna Wandzik Odpowiedź na pytania
Zakup ręcznego spektrometru fluorescencji rentgenowskiej z oprogramowaniem, kalibracją i akcesoriami


Działając na podstawie art. 284 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający informuje, iż w dniu 26.05.2025 r. wpłynęły zapytania od Wykonawcy do Specyfikacji Warunków Zamówienia, następującej o treści:

„
W związku z prowadzonym postępowaniem ID 1114976 pn.: „Zakup ręcznego spektrometru fluorescencji rentgenowskiej z oprogramowaniem, kalibracją i akcesoriami”, zwracam się z prośbą o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania:

PROJEKT UMOWY - Załącznik Nr 2 do SWZ

Pytanie nr 1
Dot. § 4 ust. 2 pkt 1 – kara umowna za odstąpienie od umowy (20%)
Czy Zamawiający dopuszcza obniżenie wysokości kary umownej z tytułu odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy do poziomu 10% wartości brutto umowy, co jest powszechnie stosowaną praktyką w tego typu kontraktach?

Pytanie nr 2
Dot. § 4 ust. 2 pkt 3 – kara za zwłokę w realizacji obowiązków gwarancyjnych (1% dziennie)
Czy Zamawiający rozważy zmianę wysokości kary za każdy dzień zwłoki w realizacji napraw gwarancyjnych z 1% na 200,00 zł brutto dziennie (jak w pkt. 2)?

Pytanie nr 3
Dot. § 3 ust. 4 – termin płatności
Czy Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia terminu płatności z 30 dni do 14 dni, biorąc pod uwagę brak zaliczki oraz konieczność samodzielnego sfinansowania zakupu i transportu sprzętu przez Wykonawcę?

Pytanie nr 4
Dot. § 6 ust.6 – Gwarancja i rękojmia, naprawa lub wymiana sprzętu
Czy Zamawiający dopuszcza, aby termin na naprawę lub wymianę sprzętu wynosił 21 dni roboczych i był liczony od dnia potwierdzenia zgłoszenia usterki przez Wykonawcę, a nie od dnia jego wysłania?

Pytanie nr 5
Czy w związku z brakiem limitu łącznej wysokości kar Zamawiający dopuści wprowadzenie zapisu: „Łączna wysokość kar umownych należnych Zamawiającemu na podstawie niniejszej umowy nie może przekroczyć 10% całkowitego wynagrodzenia brutto Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1

Odpowiedzi Zamawiającego są następujące:

Ad.1
Zamawiający wyraża zgodę się zmianę.

Ad. 2
Zamawiający dokona zmiany zapisu i wprowadzi kwotę 500 zł brutto.

Ad. 3
Zamawiający wyraża zgodę się zmianę.

Ad. 4
Zamawiający dokona zmiany zapisu i wprowadzi zapis o 21 dniach kalendarzowych.

Ad. 5
Zamawiający wyraża zgodę się zmianę i dokona zmiany zapisu w projekcie umowy.


Działając w oparciu o art. 286 ust. 1 Pzp, Zamawiający zmienia treść SWZ w następujący sposób:

W załączniku nr 2 do SWZ Projekt umowy zmianie ulegają zapisy następujących paragrafów:

§ 3 ust. 4, który otrzymuje brzmienie:
4. Zamawiający dokona płatności należnego wynagrodzenia, w terminie do 14 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia i dostarczenia faktury VAT w dniu podpisania bez zastrzeżeń protokołu zdawczo-odbiorczego.

§ 4, który otrzymuje brzmienie:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dochodzenia kar umownych za niezgodne z niniejszą umową lub nienależyte wykonanie zobowiązań przez Wykonawcę.
2. Zamawiający może obciążyć Wykonawcę karą umowną:
1) w przypadku odstąpienia przez Wykonawcę bądź Zamawiającego od umowy, z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca - w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto, określonego w § 3 ust. 1 umowy;
2) za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w terminie realizacji umowy, określonym w § 2 ust. 1 - w wysokości 1% wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 umowy;
3) za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w terminie i realizacji obowiązków wynikających z gwarancji lub rękojmi, w szczególności nienależytego (w tym nieterminowego) wykonania naprawy lub wymiany sprzętu - w wysokości 1000 zł brutto .
3. Naliczenie i zapłata kar umownych, o których mowa w ust. 2 pkt 2) -3) nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku należytego wykonania umowy, w tym usunięcia usterek lub wykonania napraw gwarancyjnych.
4. Kary umowne obowiązują niezależnie od siebie i są należne bez względu na poniesione szkody przez Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku odstąpienia od umowy możliwe jest naliczenie wyłącznie kary przewidzianej na wypadek odstąpienia od umowy.
5. Kwota kar umownych będzie płatna w terminie 3 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę noty księgowej informującej o jej wysokości. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie przez Zamawiającego kar umownych z przysługującej Wykonawcy należności.
6. Strony przewidują możliwość dochodzenia odszkodowania uzupełniającego, przewyższającego wysokość kar umownych na zasadach ogólnych, aż do pełnego zaspokojenia poniesionej szkody.
7. Łączna wysokość kar umownych należnych Zamawiającemu na podstawie niniejszej umowy nie może przekroczyć 10% całkowitego wynagrodzenia brutto Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1.

§ 5 ust. 3, który otrzymuje brzmienie:
3. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

§ 6 ust. 6, który otrzymuje brzmienie:
6. Zamawiający zgłasza usterki przedmiotu umowy Wykonawcy w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia powzięcia wiadomości o usterce e-mailem na adres …………………………………….. Wykonawca zobowiązuje się do naprawy lub wymiany sprzętu w ciągu 21 dni kalendarzowych od dnia potwierdzenia zgłoszenia usterki.


W związku z wprowadzonymi zmianami do SWZ, Zamawiający działając w oparciu o art. 271 PZP dokonuje zmiany ogłoszenia o zamówieniu oraz wydłuża termin składania ofert na dzień 02.06.2025r. godz. 10.15. i termin otwarcia ofert na 02.06.2025r. godz. 10.45., natomiast termin związania ofertą trwa do 01.07.2025 r.

Załączniki

  • zmiana ogłoszenia.pd [...].pdf
  • odpowiedź na pytania [...].pdf

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. 0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
187
Odblokuj formularz

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

OpenNexus Brand
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Akceptuje Odrzuć