Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
Logo Open Nexus
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 14:35:14
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1111813
W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod linkiem.
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1111813 : Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru w budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Anna Wandzik
  • Organizacja
    Muzeum Górnośląskie w Bytomiu
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2025-05-16 13:51:00
  • Składania
    2025-06-02 10:00:00
  • Otwarcie ofert
    2025-06-02 11:00:00
  • Tryb
    PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
  • Rodzaj
    Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym. 

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
program funkcjonalno uzytkowy p.poż.pdf pdf 291.75
2025-05-16 13:51:00
Postępowanie
SWZ zaprojektuj i wybuduj.docx docx 168.32
2025-05-16 13:51:00
Postępowanie
załączniki do PFU.pdf pdf 796.83
2025-05-16 13:51:00
Postępowanie
ogłoszenie o zamowieniu.pdf pdf 89.8
2025-05-16 13:51:00
Postępowanie
odpowiedz na pytania.pdf pdf 52.5
2025-05-26 12:10:14
Publiczna wiadomość
odpowiedź na pytania2.pdf pdf 57.1
2025-05-29 15:00:59
Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 52.33
2025-06-02 14:27:51
Publiczna wiadomość

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2025-06-02 14:27:51
Anna Wandzik Informacja z otwarcia ofert
Przebudowa zasilania elektroenergetycznego w ramach realizacji zadania „Modernizacja systemów zabezpieczeń ppoż. i systemu antywłamaniowego w budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu”

Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający przekazuje poniżej informację z otwarcia ofert.
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wpłynęło 5 ofert:

Oferta nr 1
IST Integracja Systemów Teletechnicznych sp. z o.o.
40-322 Katowice, ul. Wandy 16

cena ofertowa netto: 187 500,00 zł
cena ofertowa brutto: 230 625,00 zł

Oferta nr 2
ELEKTRO-INSTAL Grzegorz Guziel
41-711 Ruda Śląska, ul. Na Piaski 49

cena ofertowa netto: 111 000,00 zł
cena ofertowa brutto: 136 530,00 zł

Oferta nr 3
RACHTECH sp. z o.o.
43-100 Tychy, ul. Andresa7b/5

cena ofertowa netto: 226 016,27 zł
cena ofertowa brutto: 278 000,01 zł

Oferta nr 4
ELECTROVENTI sp. z o.o.
43-173 Łaziska Górne, ul. Wyszyńskiego 14F

cena ofertowa netto: 98 499,00 zł
cena ofertowa brutto: 121 153,77 zł

Oferta nr 5
Alarm Mega System Błeszyński sp. j.
40-322 Katowice, ul. Wandy 16D

cena ofertowa netto: 98 000,00 zł
cena ofertowa brutto: 120 540,00 zł

Załączniki

  • informacja z otwarci [...].pdf
2025-06-02 14:26:54
Anna Wandzik Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2025-06-02 10:00:00
Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia kwotę 300 000 zł brutto
2025-05-29 15:00:59
Anna Wandzik Odpowiedź na pytania
Modernizacji systemu sygnalizacji pożaru w budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj

Działając na podstawie art. 284 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający informuje, iż w dniu 29.05.2025 r. wpłynęły zapytania od Wykonawcy do Specyfikacji Warunków Zamówienia, następującej o treści:

„1. W systemie SAP - CSP35 linia dozorowa nr. LD18 obejmuje swym dozorem pomieszczenia nr: 3,4,5,6,7,8,9,10 w systemie konwencjonalnym bez pętlowym.
Po wykonaniu nowej pętli dozorowej z centrali Polon 4900 do pomieszczeń nr. 9 i 10 nastąpi przerwa w systemie CSP-35 (LD18) oraz brak działania systemu (brak dozoru) w pomieszczeniach 3-8 na skutek demontażu obecnych czujek szeregu 30.
W takim razie czy aby utrzymać sprawność systemu SAP CSP-35 zachować obecną instalację i po demontażu starych gniazd połączyć przewody?
Czy zleceniodawca wyraża zgodę?

2. W systemie SAP - CSP35 linia dozorowa nr. LD8 na skutek wykonania nowej pętli dozorowej z centrali Polon 4900 i demontażu starych czujek szeregu 30 w pomieszczeniach restauracyjnych nastąpi przerwa w działaniu czujek( Holl Windowy - Kasa biletowa) oraz Rozdzielnia Główna Elektryczna Muzeum. W tym przypadku konieczne jest wykonanie nowej instalacji do pomieszczeń Rozdzielni Głównej oraz Kasy Biletowej w ramach montażu instalacji w Restauracji. Wiąże się to z utylizacją 2 szt. czujek jonowych DIO-31A2 oraz montażu dodatkowych nowych czujek i gniazd do nowego systemu Polon 4900. 2 kpl.
Czy zleceniodawca wyraża zgodę?”


Odpowiedzi Zamawiającego są następujące:


Ad 1. Zamawiający wyraża zgodę na zaproponowane rozwiązanie. Pozostałe systemy maja być sprawne.

Ad 2. Rozdzielnia oraz Kasa są poza zakresem przedsięwzięcia. Należy więc zostawić tam dotychczasowe rozwiązania - zapewniając ich sprawne działanie (ciągłość linii).

Załączniki

  • odpowiedź na pytania [...].pdf
2025-05-26 12:10:14
Anna Wandzik Odpowiedź na pytania
Modernizacji systemu sygnalizacji pożaru w budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj

Działając na podstawie art. 284 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający informuje, iż w dniu 03.05.2025 r. wpłynęły zapytania od Wykonawcy do Specyfikacji Warunków Zamówienia, następującej o treści:

„1. Proszę o podanie dokładnego typu centrali SSP Polon 4000 wraz z ilością wolnych pętli do wykorzystania
2. Proszę o wskazanie dokładnej ilości czujek jonizacyjnych do utylizacji. Utylizacja w zakładzie ZUOP to 248 zł od sztuki, dlatego Wykonawcy muszą znać dokładną ilość, żeby odpowiednio skalkulować ofertę.
3. Czy w zakresie objętym przetargiem należy przewidzieć sterowanie innymi systemami typu: oddymianie, kontrola dostępu ,wentylacja, winda. Jeżeli tak, to proszę o wskazanie jakimi.
4. Czy udostępnią Państwo aktualne podkłady budowlane w wersji DWG wybranemu Wykonawcy?
5. Czy na czas realizacji Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie na niezbędne narzędzia, materiały do realizacji?”


Odpowiedzi Zamawiającego są następujące:

Ad 1. Centrala Polon 4900 1438/CPD/0148/ kod 270PC1310. Weryfikacja wolnych pętli jest po stronie Wykonawcy.
Ad 2. Ilość czujek jonizujących do utylizacji: do 50 szt
Ad 3. Należy rozeznać istniejące systemy p.poż, w tym: oddymiania klatek schodowych - łącznie z elektrotrzymaczami i jeżeli jest taka potrzeba należy przewidzieć sterowanie tych elementów.
Ad 4. Zamawiający nie dysponuje dokumentacją w wersji DWG.
Ad 5. Wykonawcy zostanie udostępnione pomieszczenie.

Załączniki

  • odpowiedz na pytania [...].pdf

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. 0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
531
Odblokuj formularz

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

OpenNexus Brand
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Akceptuje Odrzuć