- Strona główna
- Postępowanie ID 1101806
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1101806 :
MT.2370.13.2025 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej (umowa kompleksowa) na potrzeby budynków i lokali będących w użytkowaniu Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Koninie w roku 2026
Wystawiający
-
UżytkownikMonika Mańczak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-28 12:03:00
-
Składania2025-05-06 11:30:00
-
Otwarcie ofert2025-05-06 11:31:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 poz. 266 z późn. zm.), zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww. ustawy oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2024 poz. 1061 z późn. zm.) i zasadami określonymi w koncesjach, a także zgodnie z ofertą Wykonawcy.
Szczegółowe informacje dotyczące warunków dostawy energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji zawarte są w Załączniku nr 1, a formularz ofertowy dotyczący kalkulacji kosztów kompleksowej dostawy energii elektrycznej na 2026 rok w Załączniku nr 2 i nr 3 do niniejszego postępowania.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 63 24 998 22 od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 7:30 do 15:30
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
