- Strona główna
- Postępowanie ID 1098566
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1098566 :
RI.042.3.2024 Wydanie informatora w tym opracowanie treści, wydruk oraz dostawę informatora w ramach projektu pn. „Cyberbezpieczna Gmina Zamość”
Wystawiający
-
UżytkownikJoanna Tokarska
-
Organizacja
-
OddziałWydział Rozwoju Gminy i Inwestycji
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-22 11:24:00
-
Składania2025-04-30 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-30 10:30:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Zapraszamy do złożenia oferty na usługę - wydanie informatora w tym opracowanie treści, wydruk oraz dostawę informatora w ramach projektu pn. „Cyberbezpieczna Gmina Zamość”.
Szczegółowe informacje znajdują się w dołączonych do zapytania dokumentach.
Oferty złożone na Formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego należy dostarczyć wraz z wskazanymi dokumentami:
w terminie do 30.04.2025 r. do godziny 10.00
- poprzez platformę zakupową, na której umieszczone jest zapytanie ofertowe
lub
- osobiście, kurierem lub przesłać pocztą tradycyjną na adres siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, pokój nr 1 Biuro Obsługi Interesanta, z dopiskiem:
”Oferta - informator w ramach projektu pn. „Cyberbezpieczna Gmina Zamość”, nie otwierać przed 30.04.2025 r. przed godziną 10.30”
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.04.2025 r. o godzinie 10.30 w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 18).
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Urząd Gminy Zamość czynny jest od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30.
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 84 639 10 87 wew. 62 - Joanna Tokarska.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
