- Strona główna
- Postępowanie ID 1096135
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1096135 :
ZP.272.9.2025 wykonanie i dostawę 20 znaków informacyjnych i 10 ostrzegawczych wraz z słupkami metalowymi i kompletem montażowym
Wystawiający
-
UżytkownikDawid Kopeć
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-15 14:15:00
-
Składania2025-04-23 13:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-23 13:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający:
Powiat Lwówecki zaprasza do złożenia oferty na: wykonanie i dostawę 20 znaków informacyjnych i 10 ostrzegawczych wraz z słupkami metalowymi i kompletem montażowym,
w związku z realizacją projektu „Łączy nas Bóbr”.
Szczegółowy opis zamówienia:
wykonanie i dostawę 20 znaków informacyjnych i 10 ostrzegawczych wraz z słupkami metalowymi i kompletem montażowym, w związku z realizacją projektu „Łączy nas Bóbr”. Parametry techniczne i wzory znaków znajdują się w załączniku nr 2 - Wykaz znaków
Warunki płatności:
Przelew do 14 dni po zrealizowaniu zlecenia na podstawie faktury/rachunku za faktyczną ilość wydanych porcji.
Miejsce i sposób złożenia oferty:
1) Podpisaną ofertę na cenę jednostkową (za jeden posiłek) na wszystkie lub wybraną pozycję należy złożyć na formularzu załączonym do zapytania, w terminie do 23.04.2025 roku do godziny 13.00:
- w wersji papierowej w sekretariacie na adres:
Starostwo Powiatowe we Lwówku Śląskim
Ul. Szpitalna 4
59-600 Lwówek Śląski
- lub wypełniony i podpisany skan oferty na e-mail:
2) Ofertę na wszystkie lub wybraną pozycję można również umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_lwowekslaski na stronie internetowej prowadzonego postępowania do dnia 23.04.2025 godz. 13:00 lub przesłać wypełniony i podpisany skan oferty na e-mail: promocja@powiatlwowecki.pl
Po wypełnieniu Formularza składania oferty lub wniosku i dołączenia wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”.
Oferta lub wniosek składana elektronicznie może zostać podpisana
elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. W procesie składania oferty za pośrednictwem platformazakupowa.pl, wykonawca powinien
złożyć podpis bezpośrednio na dokumentach przesłanych za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zalecamy
stosowanie podpisu na każdym załączonym pliku osobno, w szczególności
wskazanych w art. 63 ust 1 oraz ust.2 Pzp, gdzie zaznaczono, iż oferty,
wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz oświadczenie, o którym
mowa w art. 125 ust.1 sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci lub
formie elektronicznej i opatruje się odpowiednio
w odniesieniu do wartości postępowania kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę
jej przekazania w systemie (platformie)
w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku “Złóż ofertę”
i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona lub
datę wpływu do Zamawiającego poczty elektronicznej.
Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
w obu przypadkach decyduje data wpływu oferty.
Rozstrzygnięcie:
Kryterium wyboru: najniższa cena przy spełnieniu wszystkich wymogów. Rozstrzygnięcie postępowania zostanie przeprowadzone do dnia 14.03.2025r.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Osoba do kontaktu:
Dawid Kopeć
tel. 75 782 21 49
Zatwierdzam
Starosta
/-/
Małgorzata Szczepańska
Lwówek Śląski, dn. 15.04.2025
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-28
13:28:27
|
Dawid Kopeć |
Wyniki
postępowania
Załączniki |
2025-04-17
08:16:07
|
Dawid Kopeć |
Pytania: W przetargu na znaki proszę o informację, czy na licu znaku ma być folia odblaskowa, czy zwykła?? Odpowiedź. To nie są znaki z przeznaczeniem na drogi więc folia może być zwykła. W opisie znaku informacyjnego pisze kilometrarz rzeki i nazwa rzeki Bóbr natomiast na zdjęciu pisze rzeka Wierzyca?? Odpowiedź: Załączone znaki mają charakter poglądowy , na wykonanych będzie nazwa rzeka Bóbr W tabeli formularza ofertowego nie określono ilości słupków ani obejm?? Odp. Ilość słupków musi odpowiadać ilości znaków czyli 30 Pozdrawiam Dawid Kopeć |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
