- Strona główna
- Postępowanie ID 1086521
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1086521 :
ZNM.17.2025.AS wykonanie kontroli okresowej sieci gazowych (zgodnie z art. 62 Ustawy Prawo Budowlane ) obszar A,B,C należących do Dozamel Sp. z o.o.
Wystawiający
-
UżytkownikKamila Szuba
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-28 13:25:00
-
Składania2025-04-04 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-04 12:01:00
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
W związku z uruchomionym postępowaniem nr ZNM.17.2025.AS zapraszamy Państwa do złożenia oferty na wykonanie kontroli okresowej sieci gazowych (zgodnie z art. 62 Ustawy Prawo Budowlane ) obszar A,B,C należących do Dozamel Sp. z o.o. , zlokalizowanych na terenie Wrocławia ( Załącznik nr 1-3 do niniejszego Zaproszenia).
I. Zakres prac:
W ramach realizacji zamówienia, Zamawiający oczekuje wykonania (wynikających z art. 62 Ustawy Prawo Budowlane) kontroli okresowej sieci gazowych ( m.in. stan techniczny konstrukcji estakady) oraz stacji pomiarowych i redukcyjno -pomiarowych (w sumie 14 szt. na trzech obszarach łącznie), należących do Dozamel Sp. z o.o., zlokalizowanych na terenie Wrocławia (ul. Robotnicza, ul. Fabryczna, ul. Wagonowa).
UWAGA :
Zamawiający umożliwi odbycie wizji lokalnej w terenie, na którym ma być wykonywana usługa kontroli okresowej, po wcześniejszym-telefonicznym umówieniu się.
W Ofercie Wykonawca powinien uwzględniać:
1. Zapewnienie wykonania wyżej wskazanej kontroli do dnia: 30.05.2025 r.
2. Czas wykonania kontroli w od momentu zlecenia usługi (podpisania zamówienia).
3. Zapewnienie wykonania usługi przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje wymagane Prawem Budowlanym oraz aktami wykonawczymi.
4. Podanie kosztów wykonania przedmiotu zamówienia.
II. Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia powinna zostać opracowana w następującej liczbie egzemplarzy:
a) wersji papierowej – 1 egz. oddzielnie na każdy obszar oraz w formie elektronicznej w formacie PDF.
III. Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia winna być opracowana w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, w tym Prawa Budowlanego i przepisów do niego wykonawczych, Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej oraz wymaganiami Zamawiającego, w sposób zapewniający m. in.:
a) bezpieczeństwo osób i mienia,
b) ochronę środowiska,
c) ochronę uzasadnionych interesów osób trzecich.
IV. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. wykonania przedmiotu zamówienia przez osoby posiadające stosowne uprawnienia i kwalifikacje zawodowe, zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonujący kontrole ponosi pełną odpowiedzialność za poprawność przygotowania, przeprowadzenia i oceny wyników kontroli, jak również odpowiedzialność za zapewnienie w czasie przeglądów bezpieczeństwa wykonania tych prac i osób postronnych oraz:
2. zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie do 30.05.2025 r.
3. zapewnienia gwarancji niezmienności cen jednostkowych, podanych w ofercie przez okres obowiązywania umowy na wykonanie kontroli okresowych.
4. udzielenia gwarancji na wykonane usługi na okres 12 miesięcy od momentu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
5. posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prac objętych zleceniem (w razie konieczności do udostępnienia Zamawiającemu).
6. przygotowania protokołów z wykonanej kontroli (oddzielnie dla każdego obszaru: A,B,C).
7. dostarczenia Zamawiającemu w ciągu 3 dni roboczych (od momentu wykonania kontroli) wersję elektroniczną protokołów, które niezwłocznie zostaną zweryfikowane (pod względem formalnym) przez Zamawiającego. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu papierowe wersje protokołów w ciągu 7 dni roboczych (licząc od momentu akceptacji ich wersji elektronicznej).
8. dołączenia do protokołów odpowiednich uprawnień osób wykonujących kontrole.
9. w przypadku stwierdzenia usterek, wykonania dokumentacji fotograficznej z zaznaczeniem miejsc uszkodzeń oraz wpisania do protokołu informacji umożliwiających lokalizację uszkodzenia oraz określić pilność/ważność jego naprawy/usunięcia.
V. Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
Przedmiot Zamówienia należy wykonać w oparciu o:
1. Dokumentację dostępną u Zamawiającego.
2. Zamówienie.
3. Dokonaną wizję lokalną.
4. Wytyczne i wskazania Zamawiającego.
5. Obowiązujące przepisy i normy.
Informacja:
Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli nie złożono żadnej oferty lub cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a także jeżeli postępowanie jest dotknięte wadą, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy, lub jeżeli wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego. Zamawiający ma również prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn lub zamknięcia postępowania bez wyboru oferty.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 661 100 041
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
