- Strona główna
- Postępowanie ID 1085624
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1085624 :
DZA.37647.2.2025.KS Opracowanie ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej dla przedsięwzięcia polegającego na termomodernizacji hali B2 na terenie Dozamel Sp. z o.o., przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu
Wystawiający
-
UżytkownikKamila Szuba
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-27 13:02:00
-
Składania2025-04-03 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-03 12:01:00
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w związku z uruchomionym postępowaniem nr DZA.37647.2.2025.KS zapraszamy Państwa do złożenia oferty na ,,Opracowanie ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej dla przedsięwzięcia polegającego na termomodernizacji hali B2 na terenie Dozamel Sp. z o.o., przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu”.
I. Opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób realizacji:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej dla przedsięwzięcia polegającego na termomodernizacji hali B2 na terenie Dozamel Sp. z o.o., przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu.
2. Ekspertyza zostanie opracowana w ramach realizacji projektu „Zwiększenie efektywności energetycznej i redukcja emisji CO₂ poprzez termomodernizację hali przemysłowej B2 przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu” i będzie po zakończeniu realizacji projektu elementem kontroli Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w zakresie prawidłowego wykorzystania dofinansowania z programu priorytetowego nr 4.19 „Zeroemisyjny system energetyczny – Efektywność energetyczna i OZE w przedsiębiorstwach: inwestycja o największym potencjale redukcji gazów cieplarnianych. W związku z powyższym powinna zostać wykonana zgodnie i w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
3. W zakresie termomodernizacji hali B2 planowanej jest wykonanie termomodernizacji dachu wraz z wymianą świetlików oraz stolarki otworowej, renowacja murów od zewnątrz, wykonanie wentylacji mechanicznej i instalacji oświetlenia na części hali oraz montaż fotowoltaiki na części dachu.
4. Rzuty i przekroje hali B2 zawiera Załącznik nr 5 do Zaproszenia.
5. W miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego teren WPP znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej.
6. Wykonawca zobowiązuje się oddelegować do kierowania i realizacji przedmiotu zamówienia osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe.
7. W związku z obowiązującym u Zamawiającego System Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy (ISO 45001) Wykonawca po podpisaniu zamówienia, będzie zobowiązany dostarczyć aktualne dokumenty w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, m.in.: ocena ryzyka zawodowego, badania okresowe pracowników dopuszczające do pracy na poszczególnych stanowiskach, szkolenia bhp okresowe lub wstępne.
8. Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia, powinna zostać przekazana Zamawiającemu w liczbie 3 szt. pełnego nakładu w wersji papierowej. Ponadto, każde opracowanie powinno zostać dostarczone do Zamawiającego w przynajmniej 1 egzemplarzu kompletnej dokumentacji w wersji elektronicznej w standardzie umożliwiającym odczyt pod systemem WINDOWS (przy czym rysunki należy dostarczyć w wersji umożliwiającej pracę w środowisku programów „AUTOCAD” – z rozszerzeniem .dwg, i rozszerzeniem .pdf, a opisy należy dostarczyć z rozszerzeniem -.doc i -.pdf.
9. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o:
a) Zamówienie (Załącznik nr 1 do Zaproszenia),
b) wizje lokalne,
c) wytyczne i wskazania Zamawiającego,
d) obowiązujące normy prawne i branżowe ze szczególnym uwzględnieniem Prawa Budowlanego i przepisów do niego wykonawczych.
II. Termin realizacji: 30 dni od dnia podpisania zamówienia.
III. Termin gwarancji: 3 lata.
Załączniki do Zaproszenia:
Załącznik nr 1 - Formularz Zamówienia nr DZA.37647.2.2025.KS
Załącznik nr 2 - Ogólne warunki udzielenia zamówienia (OW)
Załącznik nr 3 – Ogólne Warunki Opracowania Dokumentacji Projektowej
Załącznik nr 4 – RODO
Załącznik nr 5 – Rzuty i przekroje hali B2
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 661 100 041
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
