- Strona główna
- Postępowanie ID 1064804
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1064804 :
2/USŁ/WYCH/02/2025 Usługa tłumaczenia tekstów
Wystawiający
-
UżytkownikSekcja Wychowawcza
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-02-18 13:58:00
-
Składania2025-02-21 11:59:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Wrocław 18.02.2025 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
2.
Wojskowy Oddział Gospodarczy we
Wrocławiu, ul. Obornicka 100-102 zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym realizacji zamówienia, którego przedmiotem jest Usługa tłumaczeń tekstów, prezentacji
PowerPoint, artykułów na stronę internetową, materiałów szkoleniowych
niezbędnych do prowadzenia kursów międzynarodowych, informatora o Ośrodku
zawierającego informacje dla kursantów dotyczące zabezpieczenia logistycznego,
informacje o Wrocławiu oraz szczegóły informacyjne kursów, tłumaczeń publikacji
wydawanych przez Ośrodek, tłumaczeń dokumentów niezbędnych
do zabezpieczenia wizyt przedstawicieli Odbiorcy w strukturach NATO z języka polskiego
na język angielski lub/ i z języka angielskiego na język polski.
1.
Częstotliwość
i liczba poszczególnych rodzajów tłumaczeń będzie zależała
od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego;
2.
Maksymalna
ilość tłumaczonych stron — 390 stron w czasie trwania umowy — tłumaczenie
zwykłe;
3.
Wykonanie
tłumaczeń zlecane będzie każdorazowo pocztą elektroniczną (e-mail) na wskazany
przez Wykonawcę adres przez osobę odpowiedzialną za nadzór nad realizacją
umowy;
4.
Tłumaczenia
będą zlecane do realizacji w dni robocze (poniedziałek — piątek)
w godzinach pracy Zamawiającego tj. od 7:00 — 15:30;
5.
Czas
realizacji tłumaczenia zleconego tekstu:
6.
tłumaczenie
tekstu zawierającego do 5 stron — nie dłużej niż 2 dni robocze od dnia
wpłynięcia tekstu na adres mailowy wskazany przez Wykonawcę; (jeśli tekst
wpłynie do godziny. 10.00, a od dnia następnego jeśli wpłynie po godzinie
10.00);
7.
tłumaczenie
tekstu zawierającego od 6 stron do 17 stron — nie dłużej niż do 10 dni
roboczych;
8.
tłumaczenie
tekstu zawierającego od 18 stron do 55 stron — nie dłużej niż do 30 dni
kalendarzowych;
9.
tłumaczenie
tekstu zawierającego powyżej 56 stron ustalane będzie w trybie indywidualnym;
10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć
wykonane przez siebie tłumaczenie do siedziby Zamawiającego na własny koszt, w
formie pisemnej oraz elektronicznej (pliki tekstowe przesłane pocztą
elektroniczną na adres e-mailowy, z którego nadesłano zlecenie lub inny adres
wskazany w zleceniu).
Uwagi
1.
Do
przedstawionej oferty proszę dołączyć oświadczenie, że posiadają Państwo
niezbędne kwalifikacje oraz uprawnienia do tego typu działalności wraz z
posiadanymi rekomendacjami;
2.
Zamawiający
przeprowadzi odbiór wykonanego i przekazanego do odbioru tekstu
w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania;
3.
Wykonawca
powinien zachować układ dokumentu oryginalnego (zgodnie z układem stron
tłumaczonych).
Doświadczenie Wykonawcy
Wykonawca posiada doświadczenie w tłumaczeniu publikacji w obszarze historii, kultury i prawa.
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 28.11.2025 r.
Forma płatności: przelew 14 dni od dnia wpływu do kancelarii jawnej 2. WOG prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołem odbioru podpisanym przez przedstawicieli stron, po sprawdzeniu ilości oraz jakości tłumaczenia.
W przypadku możliwości zrealizowania wyżej wymienionego zamówienia prosimy o wypełnienie Formularza cenowego (w załączeniu) najpóźniej do dnia 21.02.2025 r -godz. 12.00
UWAGA:
Rozpoznanie rynku nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" l
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
