Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 02:39:43
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1056797
    W tym postępowaniu oferty, wnioski lub prace konkursowe nie są zbierane przez ten formularz. Sposób przekazywania tych informacji został podany w treści ogłoszenia.

    Postępowanie ID: 1056797 : ZOSIP.261.1.2025.AB Sprzedaż autobusu szkolnego AUTOSAN TRAMP

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Agata Błaszak
    • Organizacja
      Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Mogilnie
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-02-04 11:22:00
    • Składania
      2025-02-17 10:00:00
    • Tryb
      Ogłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków
    • Rodzaj
      Dostawy

    Wymagania i specyfikacja

    Ogłoszenie o sprzedaży autobusu

                                                

                                                    OGŁOSZENIE DYREKTORA ZESPOŁU OBSŁUGI SZKÓŁ

    I PRZEDSZKOLI W MOGILNIE
    o postępowaniu przetargowym dotyczącym sprzedaży autobusu marki

    AUTOSAN TRAMP

     

    1. NAZWA I SIEDZIBA SPRZEDAJĄCEGO

    Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Mogilnie, ul. Narutowicza 1a, 88-300 Mogilno

    tel. 519 351 380

    e-mail: oswiata@mogilno.pl

     

    2. Przedmiot postępowania:

    - autobus marki: Autosan

    - typ/model pojazdu: Tramp

    - rodzaj pojazdu: Autobus

    - rok produkcji: 2004;

    - nr rejestracyjny: CMGV030;

    - data pierwszej rejestracji: 29.09.2004 r.;

    - nr identyfikacyjny VIN: SUASW3RAP4S680495;

    - liczba miejsc (siedzących ): 41;

    - dopuszczalna masa całkowita: ----;

    - pojemność/moc silnika: 4116,00 cm3 / 128,00 kW;

    - rodzaj paliwa: olej napędowy;

    - rodzaj skrzyni biegów: manualna;

    - przebieg: 303384 km;

    - Pojazd posiada polisę OC ważną do dnia: 04.04.2025 r.
    - akumulator niesprawny

    Wyposażenie: wyposażenie typowe dla autobusu szkolnego wg obowiązujących przepisów.

    3. Wartość pojazdu:

    Cena wywoławcza pojazdu wynosi: 18.000,00 zł  brutto (słownie: osiemnaście tysięcy 00/100 zł).

    4. Wadium:

    Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wymaganego wadium w wysokości
    1.800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100 zł).

    Wadium należy wpłacić najpóźniej w przeddzień przetargu  przelewem na konto 83 1020 1462 0000 7302 0325 2186 z dopiskiem „Wadium przetargowe na zakup autobusu szkolnego marki AUTOSAN”.

    Wpłacone wadium zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia uczestnikowi, który przetarg wygra. Pozostałym osobom, które wpłaciły wadium na konto zostanie ono zwrócone w terminie 5 dni od dnia dokonaniu wyboru lub odrzucenia oferty na konto wpłacającego.

    Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku uchylenia się od zawarcia umowy przez Oferenta, który przetarg wygrał.

    5. Wymagania jakim powinna odpowiadać oferta w prowadzonym przetargu:

    a) imię i nazwisko, dokładny adres i telefon kontaktowy lub nazwę firmy, siedziby Oferenta, telefon, fax, e-mail, NIP, REGON,

    b) w przypadku przystąpienia do przetargu osoby prawnej należy do oferty dołączyć aktualny wyciąg z właściwego rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

    c) oświadczenie Oferenta, że zapoznał się z Regulaminem przeprowadzenia przetargu ofertowego na sprzedaż autobusu szkolnego AUTOSAN będącego mieniem Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Mogilnie, ze stanem technicznym przedmiotu przetargu oraz projektem umowy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do Zarządzenia nr 1/2025 z 23.01.2025 r.);

    d) kopię dowodu wpłaty wadium,

    e) wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 3 do niniejszego Ogłoszenia.

    6.      Warunki odrzucenia oferty:

    Oferta zostanie odrzucona, jeżeli:

    a)      została złożona po wyznaczonym terminie lub w niewłaściwym miejscu

    b)      w przypadku braku uiszczenia wadium,

    c)      w przypadku złożenia w nieprawidłowy lub niekompletny sposób w szczególności w przypadku zaoferowania kwoty niższej niż cena wywoławcza.

    7.      Inne informacje:

    a)      wybrana zostanie oferta zawierająca najwyższą cenę, w przypadku zaoferowania takiej samej ceny przez więcej niż jednego Oferenta, przetarg będzie kontynuowany w formie ustnej licytacji, aż do wybrania Oferenta, który zaproponuje najwyższą cenę,

    b)      nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Sprzedającego przed datą zawarcia umowy sprzedaży samochodu,

    c)      wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi niezwłocznie po zaksięgowaniu kwoty wpłaty na koncie Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Mogilnie i podpisaniem umowy sprzedaży oraz protokołu zdawczo - odbiorczego,

    d)      nabywca pojazdu ponosi wszelkie koszty w związku z jego nabyciem,

    e)      Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Mogilnie nie bierze odpowiedzialności za stan techniczny sprzedawanego w przetargu samochodu i zastrzega możliwość unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.

     

    1. Termin, miejsce i tryb złożenia oferty:

    Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej napisem: „OFERTA PRZETARGOWA NA ZAKUP AUTOBUSU SZKOLNEGO MARKI AUTOSAN. NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 17.02.2025” w sekretariacie Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Mogilnie z siedzibą przy ul. Narutowicza 1a, 88-300 Mogilno, do dnia 17.02.2025 r. do godziny 10:00. Do oferty należy dołączyć OŚWIADCZENIE (zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do niniejszego ogłoszenia). Termin związania z ofertą wynosi 14 dni.

    1. Miejsce i termin przeprowadzenia przetargu:

    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.02.2025 r. o godzinie 10:15 w Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Mogilnie z siedzibą przy ul. Narutowicza 1a, 88-300 Mogilno.

    1. Miejsce i termin, w którym można obejrzeć samochód będący przedmiotem sprzedaży: 

    Oględziny przedmiotu sprzedaży można dokonać po wcześniejszym kontakcie z przedstawicielem Organizatora (tel. 519351380) w godzinach urzędowania.

     

    Mogilno, dn. 04.02.2025 r.  

    Załączniki do postępowania

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    Zarządzenie nr 1.2025 z dnia 23.01.2025.pdf pdf 295.77
    2025-02-04 11:22:00
    Postępowanie
    Załączniki.zip zip 4460.62
    2025-02-04 11:22:00
    Postępowanie
    Ogłoszenie ZOSIP.261.1.1.2025.AB.pdf pdf 158.03
    2025-02-17 12:14:39
    Publiczna wiadomość

    Komunikaty

    2025-02-17 12:14:39
    Agata Błaszak Dzień dobry, w załączniku ogłoszeniu o unieważnieniu postepowania.
    Z poważaniem Agata Błaszak

    Załączniki

    • Ogłoszenie ZOSIP.261 [...].pdf
    Liczba odsłon strony:
    481
    Wyślij wiadomość do zamawiającego

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego

    (0)

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Załączniki

    Uwaga, nie jesteś zalogowany

    Drogi Wykonawco,
    jest to postępowanie, które wymaga użycia elektronicznego kwalifikowanego podpisu, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego w zależności od procedury.

    Osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej, które chcą złożyć ofertę muszą kontynuować proces niezalogowani. Zachęcamy Cię, abyś przed złożeniem oferty, zalogował się lub jeżeli nie masz jeszcze konta, założył je w tym momencie. Nie powinno Ci to zająć dłużej niż minutę.

    Posiadając konto na platformie będziesz miał:

    • podgląd do wszystkich złożonych ofert - na bieżąco będziesz mógł monitorować co dzieje się z Twoją ofertą,
    • kontrolę nad każdą złożoną ofertą - w każdym momencie trwania postępowania będziesz mógł szybko i łatwo wycofać ofertę oraz złożyć ponownie nową,
    • swobodny kontakt z zamawiającym - poprzez wewnętrzny system komunikacji będziesz mógł bezpośrednio korespondować z zamawiającym danego postępowania,
    • szansę na otrzymanie większej ilości zaproszeń do złożenia ofert - możesz być informowany o nowych postępowaniach kilkudziesięciu tysięcy zamawiających z ponad 2000 organizacji.
    Zaloguj się

    lub

    Załóż konto
    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć