- Strona główna
- Postępowanie ID 1044129
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1044129 :
ZP.271.1.25.ZPOF Dostawy materiałów biurowych w roku 2025
Wystawiający
-
UżytkownikŁukasz Sobis
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-01-14 13:48:00
-
Składania2025-01-22 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-01-22 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiot zamówienia: Dostawa artykułów biurowych do jednostek organizacyjnych
Gminy Resko, tj.: a) Urzędu Miejskiego (ul. Rynek 1, Resko), b) Centrum Usług
Społecznych (ul. Boh. Monte Cassino 10, Resko), zgodnie z wykazem stanowiącym
Załącznik nr 1.
W przypadku konieczności dostawy
materiałów biurowych niewymienionych w Załączniku nr 1, zamówienie będzie
realizowane według cen katalogowych obowiązujących u wybranego Wykonawcy.
Wszystkie oferowane tonery i części
zamienne do drukarek muszą być oryginalne, wyprodukowane przez producentów
drukarek, do których są przeznaczone.
Warunki realizacji zamówienia:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej
ilości artykułów niż wyszczególniono w Załączniku nr 1.
- Umowa z Wykonawcą będzie obowiązywać od dnia podpisania
do 31.12.2025 r. (wzór umowy stanowi Załącznik nr 3).
- Dostawy będą realizowane na bieżąco, w odpowiedzi na
pisemne zapotrzebowanie Zamawiającego.
- Miejscem wykonania zamówienia jest teren Gminy Resko.
- Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert
częściowych ani wariantowych.
Kryteria oceny ofert:
- Najniższa cena zamówienia brutto – 100%.
Podane ilości materiałów biurowych
służą do oceny i porównania ofert. Rozliczenie z wybranym Wykonawcą nastąpi na
podstawie faktycznie dostarczonych ilości, zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem
i cenami jednostkowymi określonymi w ofercie.
Ochrona danych osobowych: Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych
jest Gmina Resko, ul. Rynek 1, 72-315 Resko, email: resko@resko.pl. Inspektorem
ochrony danych jest Sandra Chechła, kontakt: iod@resko.pl, tel. 535 506 470.
Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 94 39 51 503
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-01-29
11:23:41
|
Łukasz Sobis |
Zawiadomienie
o
wyborze
oferty
-
w
załączeniu
Załączniki |
2025-01-22
12:42:41
|
Łukasz Sobis |
Informacja
z
otwarcia
ofert
-
w
załączniku.
Załączniki |
2025-01-22
12:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 42 670,00 zł brutto |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
