- Strona główna
- Postępowanie ID 1020838
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
SZACOWANIE WARTOŚCI ZAMÓWIENIA: Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót związanych z wymianą podłoża jeździeckiego na otwartej ujeżdżalni, w ramach zadania pn. „Rozbudowa OSJ Raków”
Wystawiający
-
UżytkownikDorota Sulej
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-20 09:38:00
-
Składania2024-11-25 09:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybSzacowanie wartości zamówienia
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Celem niniejszej procedury jest przygotowanie postępowania na wybór wykonawcy prac projektowych i wykonanie robót w zakresie zgodnym z załączonym OPZ . Zasady procedowania szacowanych kosztów zostały zamieszczone w dokumentacji Zamawiającego.
Prosimy o wypełnienie i podpisanie załącznika nr 1.
Zalecana wizja lokalna w terenie.
Osoba wyznaczona do kontaktu:
Paweł Piątka, tel. 261 658 413
e-mail: pawel.piatka@awl.edu.pl
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel ................
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?