Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-10-2024 07:58:00 |
Składania : | 18-10-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Dzierżawa platformy e-learningowej
a. Hosting + administracja
b. Platforma e-learningowa musi być dostępna w Internecie na dedykowanym portalu webowym u Wykonawcy
c. Szacowana liczba użytkowników – 1000
d. Czas dzierżawy – 12 miesięcy
2. Zapewnienie wsparcia technicznego , merytorycznego przez okres 12 miesięcy
3. Zapewnienie opieki administratora oraz utrzymania serwerów wraz z organizacją Zamawiającego
4. Założenie organizacji Urzędu Miasta Bydgoszczy na serwerach Wykonawcy oraz wprowadzenie użytkowników.
5. Wgranie w organizacji Urzędu Miasta Bydgoszczy na platformie e-learningowej cyklu szkoleń Uniseco „Bezpieczny Pracownik w Cyberprzestrzeni - Security Awareness” (format paczek .scorm)
WYMAGANE FUNCJONALNOŚCI PLATFORMY E-LEARNINGOWEJ
1. Organizowanie i przeprowadzanie odpowiednio sprofilowanych szkoleń dla wybranych grup uczestników,
2. Tworzenie i przechowywanie e-Kursów z możliwością ich późniejszego wykorzystania w dowolnym czasie i miejscu,
3. Zarządzanie pracą indywidualną oraz grupową,
4. Ocena efektywności poszczególnych procesów szkoleniowych dla wybranej jednostki lub w danym obszarze tematycznym,
5. Planowanie i koordynowanie procesu szkoleniowego.
6. Repetytorium plików (biblioteka) z możliwością ich udostępniania dla użytkowników
7. CMS - system zarządzania (grupowanie oraz określanie praw dostępu dla poszczególnych użytkowników)
8. Prezentacja – mechanizm tworzenia i udostępniania prezentacji z elementami multimedialnymi (video, audio), również w trybie off-line,
9. Mechanizm kontroli wyników nauczania. Weryfikacja postępów w zdobywaniu wiedzy (możliwość tworzenia testów za pomocą kreatorów) oraz oceny aktywności uczestników
10. Komunikator (chat)
11. Kalendarz do planowania terminów wydarzeń oraz informowanie o nich użytkowników.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 52 58 58 101- Krzysztof Piotrowski
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty