- Strona główna
- Postępowanie ID 975349
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 975349 :
126/ZP/2024 "Zakup usługi szerokopasmowego dostępu do sieci Internet dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego" z podziałem na zadanie 1, 2, 3 i 4.
Wystawiający
-
UżytkownikSławomir Majkusiak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-09-02 15:32:00
-
Składania2024-09-06 08:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej w zakresie przedmiotowego zakupu p.n.: ”Zakup usługi szerokopasmowego dostępu do sieci Internet dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego” (z podziałem na zadanie 1,2,3 i 4) 126/ZP/2024 (Rej. 51/L/2024) poprzez platformę zakupową Open Nexus w postepowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2023 poz. 1605 i 1720 z póź. zm.) prowadzonym jako zapytanie ofertowe w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy zgodnie z wewnętrznym regulaminem organizacji określonym w Decyzji Nr 5/2021 Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu z dnia 13 stycznia 2021r. w sprawie planowania i udzielania zamówień publicznych w KWP zs. w Radomiu.
Kod CPV: 72400000-4
I. OGÓLNE WYMAGANIA
1) Termin uruchomienia i okres świadczenia usługi dla zadań: 1, 2, 3 i 4 – Przedmiot umowy będzie realizowany przez okres 24 miesięcy licząc od daty 15.09.2024r. tj. uruchomienia łączy i rozpoczęcia świadczenia usługi po pozytywnym zakończeniu testów z ich działania potwierdzonego dla każdego z zadań podpisanym bez zastrzeżeń protokołem uruchomienia i odbioru szerokopasmowego dostępu do sieci Internet przez przedstawicieli każdej ze stron.
2) Kryteria wyboru ofert dla każdego z zadań: cena łącznie brutto - 100 %.
3) Termin i forma płatności na rzecz Wykonawcy: Płatność w rozliczeniu comiesięcznym na warunkach określonych we wzorze umowy - przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez KWP zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury Vat.
Uwaga: Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno – prawnym.
4) Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane przez siebie zadanie/a.
5) Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
6) W przypadku braku akceptacji OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty!!!
7) Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć:
•
wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – Załącznik nr 1.
• regulamin świadczenia usług Wykonawcy.
• pełnomocnictwo/ w przypadku jeśli dotyczy.
Uwaga: Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby w ramach wykonywania przedmiotu umowy czynności związane z uruchomieniem i bieżącym serwisem były wykonywane przez pracowników zatrudnionych na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 Kodeksu Pracy (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495), zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia posiadających stosowną wiedzę, doświadczenie i odpowiednie kwalifikacje wynikające z zakresu prac określonego w OPZ – załącznika nr 2.
II. W przypadku pytań:
- proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
lub w szczególności:
· w sprawach merytorycznych – Tomasz Lachowski tel.: 47 701 34 25;
e-mail: tomasz.lachowski@ra.policja.gov.pl
· w sprawach formalnych - Sławomir Majkusiak tel.: 47 701 34 52
e-mail: slawomir.majkusiak@ra.policja.gov.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
III. OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2 ust. 1 pkt. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
1) Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku nie wyrażenia zgody na warunki udziału - proszę nie składać swojej oferty.
2) Zamówienia realizowane przez KWP zs. w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platforma zakupowa.pl. Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą rozpatrywane.
3) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składając ofertę godzi się na warunki udziału i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
4) Oferowana przez Wykonawcę cena za towar / usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty dostarczenia/dojazdu. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.
5) O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w odniesieniu do ceny brutto.
6) Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw / usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.
7) KWP zs. w Radomiu zastrzega, że:
- wybierze ofertę najkorzystniejszą zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru oferty;
- przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;
- w przypadku realizowania dostawy/ usługi niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą, zwróci przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy;
- istnieje możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
8) Zamawiający informuje, że dane osobowe Wykonawców składających oferty handlowe będą przetwarzane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego, a dane osobowe/ zakupowe Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą będą wykorzystane do celów realizacji umowy / zamówienia.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-09-06
14:53:07
|
Sławomir Majkusiak |
W
przedmiotowym
postępowaniu
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
realizowanego
na
podstawie
art.
2
ust.
1
pkt.
1
ustawy
–
Pzp
(wyłączonego
ze
stosowania
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
-
Prawo
zamówień
publicznych
t.j.
Dz.
U.
z
2023
r.
poz.
1605
i
1720
z
póź.
zm.)
oraz
zgodnie
z
Decyzją
nr
185/2023
z
dnia
18
kwietnia
2023r.
Komendanta
Wojewódzkiego
Policji
zs.
w
Radomiu
w
wyznaczonym
terminie
na
składanie
ofert
wpłynęło
4
oferty. Po dokonaniu badania i oceny złożonych ofert Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu jako Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy: dla zadania nr 1: EXATEL S.A., ul. Perkuna 47, 04-164 Warszawa za cenę brutto: 11.217,60 zł /słownie: jedenaście tysięcy dwieście siedemnaście i 60/100 złotych; dla zadania nr 2: EXATEL S.A., ul. Perkuna 47, 04-164 Warszawa za cenę brutto: 11.217,60 zł /słownie: jedenaście tysięcy dwieście siedemnaście i 60/100 złotych; dla zadania nr 3: EXATEL S.A., ul. Perkuna 47, 04-164 Warszawa za cenę brutto: 11.217,60 zł /słownie: jedenaście tysięcy dwieście siedemnaście i 60/100 złotych; dla zadania nr 4: ORANGE POLSKA S.A., Al. Jerozolimskie 160, 02-326 Warszawa za cenę brutto: 12.221,28 zł /słownie: dwanaście tysięcy dwieście dwadzieścia jeden i 28/100 złotych; W/w wybrane oferty spełniają wymagania Zamawiającego określone w OPZ i w oparciu o przyjęte do oceny kryteria wyboru jakim była cena 100% okazały się najkorzystniejszymi ofertami spośród złożonych ważnych ofert na przedmiotowe w/w zadania. |
2024-09-04
14:20:09
|
Sławomir Majkusiak |
Szanowni
Państwo W związku z wpłynięciem do Zamawiającego kolejnych pytań w zakresie przedmiotowego zamówienia Zamawiający w załączeniu udostępnia ich treść wraz z udzieleniem na nie odpowiedzi. Załączniki |
2024-09-04
09:10:42
|
Sławomir Majkusiak |
Szanowni
Państwo W związku z wpłynięciem do Zamawiającego pytań w zakresie przedmiotowego zadania Zamawiający w załączeniu udostępnia ich treść wraz z udzieleniem na nie odpowiedzi. Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
