Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
Logo Open Nexus
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 07:26:10
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 932600
W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod linkiem.
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 932600 : Modernizacja systemu alarmowego oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach przy ul. Korfantego 34 i przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Anna Wandzik
  • Organizacja
    Muzeum Górnośląskie w Bytomiu
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2024-05-25 15:06:00
  • Składania
    2024-06-10 10:00:00
  • Otwarcie ofert
    2024-06-10 10:30:00
  • Tryb
    PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
  • Rodzaj
    Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym. 

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
ogłoszenie o zamowieniu.pdf pdf 120.24
2024-05-25 15:06:00
Postępowanie
SWZ zaprojektuj i wybuduj.docx docx 179.61
2024-05-25 15:06:00
Postępowanie
zaprojektuj i wybuduj.rar rar 2953.08
2024-05-25 15:06:00
Postępowanie
odpowiedź na pytania.pdf pdf 107.8
2024-06-06 10:25:06
Publiczna wiadomość
odpowiedź na pytania 2.pdf pdf 81.32
2024-06-06 11:18:47
Publiczna wiadomość
odpowiedź na pytania3.pdf pdf 38.58
2024-06-07 08:34:09
Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 34.4
2024-06-10 12:07:18
Publiczna wiadomość
infomacja o wyborze oferty.pdf pdf 66.3
2024-06-20 14:15:08
Publiczna wiadomość

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2024-06-20 14:15:08
Anna Wandzik
Informacja o wyborze oferty

Modernizacja systemu alarmowego oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach przy ul. Korfantego 34 i przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj”

Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, postępując zgodnie z art. 253 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym na w/w roboty wybrano ofertę Wykonawcy

Elektro-Instal Grzegorz Guziel
ul. Na Piaski 49
41-711 Ruda Śląska

Część 1:
W kryterium ceny oferta uzyskała 60 pkt
W kryterium doświadczenia kierownika budowy/robót oferta uzyskała 20 pkt
W kryterium okresu gwarancji oferta uzyskała 10 pkt
Łącznie oferta uzyskała 90 pkt.

Część 2:
W kryterium ceny oferta uzyskała 60 pkt
W kryterium doświadczenia kierownika budowy/robót oferta uzyskała 20 pkt
W kryterium okresu gwarancji oferta uzyskała 10 pkt
Łącznie oferta uzyskała 90 pkt.

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia (art. 239 ust. 1 PZP).
Uzasadnienie faktyczne:
Wybrano ofertę najkorzystniejszą, spełniającą wymagania Zamawiającego, niepodlegającą odrzuceniu, jedyną złożoną w postępowaniu.

Jednocześnie Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania w części 3.
Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 ust. 3) ustawy Pzp.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena oferty najkorzystniejszej, przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podstawa faktyczna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej przekracza o ponad 250% kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty o do ceny najkorzystniejszej oferty, ze względu na zbyt dużą wartość. Dlatego też Zamawiający unieważnia postępowanie w tej części.

Załączniki

  • infomacja o wyborze [...].pdf
2024-06-10 12:07:18
Anna Wandzik Informacja z otwarcia ofert
Modernizacja systemu alarmowego oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach przy ul. Korfantego 34 i przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj

Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający przekazuje poniżej informację z otwarcia ofert.
W przedmiotowym postepowaniu do upływu terminu składania ofert wpłynęła 1 oferta:

Oferta nr 1
Elektro-Instal Grzegorz Guziel
41-711 Ruda Śląska, ul. Na Piaski 49

część 1:
cena ofertowa netto: 21 020,00 zł
cena ofertowa brutto: 25 854,60 zł

część 2:
cena ofertowa netto: 38 500,00 zł
cena ofertowa brutto: 47 355,00 zł

część 3:
cena ofertowa netto: 266 700,00 zł
cena ofertowa brutto: 328 041,00 zł

Załączniki

  • informacja z otwarci [...].pdf
2024-06-10 10:00:00
Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:
Część 1: 23 370,00 zł brutto
Część 2: 57 810,00 zł brutto
Część 3: 123 000,00 zł brutto
2024-06-07 08:34:09
Anna Wandzik Odpowiedź na pytania
Modernizacja systemu alarmowego oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach przy ul. Korfantego 34 i przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj

Działając na podstawie art. 284 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający informuje, iż w dniu 06.06.2024 r. wpłynęło zapytanie od Wykonawcy do Specyfikacji Warunków Zamówienia, następującej o treści:


„W związku z Państwa odpowiedzią na pytanie dotyczące możliwości wykorzystania istniejącego łącza informujemy , że jako potencjalny Wykonawca nie jesteśmy stroną dla firmy Sileman i prosimy o uszczegółowienie tego zakresu i możliwości realizacji komunikacji przez Zamawiającego w odpowiedziach.”

Odpowiedzi Zamawiającego są następujące:

Dostępne są wolne włókna światłowodowe pomiędzy budynkami Muzeum. Mogą zostać wykorzystane po uzgodnieniu jednorazowej opłaty z firmą SILEMAN.

Załączniki

  • odpowiedź na pytania [...].pdf
2024-06-06 11:18:47
Anna Wandzik Odpowiedź na pytania
Modernizacja systemu alarmowego oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach przy ul. Korfantego 34 i przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj

Działając na podstawie art. 284 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający informuje, iż w dniu 05.06.2024 r. wpłynęły zapytania od Wykonawcy do Specyfikacji Warunków Zamówienia, następującej o treści:

„1. Dokumentacja obiektu jest niedokładna/nieczytelna. Czy Zamawiający dysponuje plikami o lepszej jakości? Czy jest możliwość udostępnienia dokumentacji rysunkowej w formacie dwg / dxf?
2. Jaki model centrali Polon 4000 jest zamontowany w budynku na ulicy Sobieskiego? Który z modeli serii 4000: 4100, 4200, 4500, 4800, 4900?
3. Jaki model centrali Polon 4000 jest zamontowany w budynku na ulicy Korfantego? Który z modeli serii 4000: 4100, 4200, 4500, 4800, 4900?
4. Czy nowe elementy SSP mają być wpięte w istniejące pętle dozorowe?
5. Czy nowe elementy mają tworzyć osobne pętle dozorowe?
6. Jakie są zastosowane sygnalizatory na obiekcie? Sygnalizacja akustyczna w budynku powinna być taka sama.
7. Czy istnieje dokumentacja z informacjami o urządzeniach, które należałoby sterować bądź monitorować za pomocą modułów wejścia wyjścia SSP takich jak np. klapy ppoż.?
8. Czy w obiekcie są pomieszczenia w których należałoby stosować czujki radiowe? Obiekt jest zabytkowy, czy we wszystkich pomieszczeniach można prowadzić okablowanie w bruzdach lub natynkowo w korytkach?
9. Czy istnieje dokumentacja techniczna istniejącego SSP? W celach modernizacji systemu niezbędna jest wiedza o istniejącym systemie.”

Odpowiedzi Zamawiającego są następujące:

Ad1. Zamawiający nie dysponuje innym rodzajem dokumentacji/inwentaryzacji budowlanej.
Ad2. W budynku przy pl. Sobieskiego znajduje się centralka Polon 4900.
Ad3. W budynku przy ul. Korfantego znajduje się centralka Polon 4200.
Ad4. Nowe elementy SSP powinny zostać wpięte w nowe pętle dozorowe.
Ad5. Nowe elementy mają tworzyć osobne pętle dozorowe.
Ad6. Dla systemu pożarowego zastosowane są sygnalizatory SAK 7, dla systemu SSWiN sygnalizatory SPE 100.
Ad7. Dostępna dokumentacja w tej kwestii jest do wglądu u Zamawiającego.
Ad8. Zgodnie z PFU w budynku przy ul. Korfantego 34 system alarmowy ma być połączony radiowo, w budynku przy pl. Sobieskiego wskazane są połączenia przewodowe. Co do okablowania, sposób prowadzenia pozostaje w gestii projektanta (min. rozeznaniu tej kwestii służy obowiązkowa wizja lokalna).
Ad9. Dostępna dokumentacja w tej kwestii jest do wglądu u Zamawiającego.

Załączniki

  • odpowiedź na pytania [...].pdf
2024-06-06 10:25:06
Anna Wandzik Odpowiedź na pytania
Modernizacja systemu alarmowego oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach przy ul. Korfantego 34 i przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj

Działając na podstawie art. 284 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający informuje, iż w dniu 05.06.2024 r. wpłynęły zapytania od Wykonawcy do Specyfikacji Warunków Zamówienia, następującej o treści:

„1. Proszę o wyjaśnienie czy Zamawiający może udostępnić infrastrukturę kablową , która pozwoli zrealizować skomunikowanie istniejących central CSP z obu budynków: Muzeum przy ul. Sobieskiego 2 oraz Muzeum przy ul. Korfantego 34. Jeżeli tak, to czy jest to okablowanie miedziane czy światłowodowe?
2. Proszę o podanie dokładnego typu centrali SSP Polon 4000 wraz z ilością wolnych pętli do wykorzystania
3. Proszę o podanie dokładnego typu istniejących central firmy Satel na obu budynkach.
4. Proszę o informacje ile wolnych we/wy mają obie centrale SSWIN w celu określenia czy ujęte we wstępnej koncepcji ilości elementów peryferyjnych są możliwe do dopięcia do istniejących central, czy należy przewidzieć rozszerzenia lub nowe centrale.
5. Czy Zamawiający może udostępnić infrastrukturę kablową, która pozwoli zrealizować skomunikowanie istniejących central SSWIN z obu budynków?
6. Czy istniejące centrale są przystosowane do komunikacji, którą należy przewidzieć w ramach realizacji?
7. Proszę o wskazanie co powinien zawierać Projekt budowlany?
8. Proszę o informację czy dysponują Państwo nowszą wersją Inwentaryzacji niż ta zamieszona przez Państwa na platformie postępowania, która jest z roku 2010?
9. Czy udostępnią Państwo aktualne podkłady budowlane w wersji DWG wybranemu Wykonawcy?
10. W związku z ogłoszeniem postępowania w trybie Zaprojektuj i wybuduj zwracamy się z prośbą o przedłużenie terminu składania ofert. Przygotowanie oferty w tego typu postępowaniu nie jest tylko weryfikacją zgodności projektu, ale związane jest z opracowaniem koncepcji, oszacowaniem czasu i kosztów opracowania dokumentacji, wyceną systemów oraz uczestnictwem w wizji lokalnej. Dużo pytań nasuwa się dopiero po wykonaniu wizji. W związku z pewnymi niejasnościami i zadanymi na ten temat pytaniami prosimy o przedłużenie terminu składania ofert o czas niezbędny na wprowadzenie zmian i przygotowania oferty rzetelnie. Dodatkowym utrudnieniem jest fakt, że przetarg został ogłoszony w terminie, gdzie wystąpił niepełny tydzień pracy i w związku z tym większość firm nie pracowała w pełnym zakresie.”

Odpowiedzi Zamawiającego są następujące:
Ad 1. Pomiędzy budynkami muzeum istnieje połączenie światłowodowe dzierżawione od firmy Sileman. W sprawie szczegółów należy kontaktować się z tą firmą.
Ad 2. Centrala Polon 4900 1438/CPD/0148/ kod 270PC1310. Dostępne są trzy wolne pętle.
Ad 3. Budynek przy ul. Korfantego 34: Centrala Satel Integra 64WRL, budynek główny przy pl. Jana III Sobieskiego 2: Satel CA64
Ad 4. Centrala alarmowa w budynku głównym nie posiada już wolnych wejść/wyjść, centrala w budynku przy ul. Korfantego ma wolne wszystkie wejść/wyjść.
Ad 5. Zamawiający nie posiada infrastruktury kablowej pomiędzy budynkami - jest jedynie wspomniany światłowód dzierżawiony od firmy Sileman.
Ad 6. Istniejące centrale nie są przystosowane do komunikacji. Zadane pytanie wymagałoby doprecyzowania.
Ad 7. Projekt budowlany powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. Powinien uwzględniać wszystkie zapisy PFU, oraz pozostałej dokumentacji przetargowej. Powinien umożliwić uzyskanie pozwolenia na budowę oraz realizację zadania.
Ad 8. Zamawiający nie dysponuje nowszą wersją Inwentaryzacji.
Ad 9. Zamawiający nie dysponuje dokumentacją w wersji DWG.
Ad 10. Zamawiający nie przewiduje przedłużenia terminu składania ofert

Załączniki

  • odpowiedź na pytania [...].pdf

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. 0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
812
Odblokuj formularz

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

OpenNexus Brand
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Akceptuje Odrzuć