Marta
Stankiewicz |
Komenda Wojewódzka Policji w BiałymstokuKomenda Wojewódzka Policji w Białymstoku Aukcja elektroniczna: Zakup letniego płynu do mycia i spryskiwania szyb samochodowych (zawierającego kompozycję zapachową) (ID 907913) Data rozpoczęcia: 27-03-2024 15:00:00 Do końca: zakończona |
Wartość aktualnie najniższej oferty wynosi: | 4 309.92 PLN |
---|---|
Jaka jest maksymalna wartość zamówienia? | 8 640.00 PLN |
Ile wynoszą przedłużenia aukcji (dogrywki)? | 3 min. |
Od jakiej ceny jest liczone postąpienie w ofercie? | najniższej |
Czy oferta musi być złożona na wszystkie pozycje? | Tak |
Klasyfikacja ofert w cenach | brutto |
Nazwa | Waga | Rodzaj |
---|
Regulamin obowiązujący Wykonawców
składających za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej
oferty realizacji zamówień na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku
KLAUZULA RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (tj. Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Białymstoku;
2) nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych sprawuje inspektor ochrony danych osobowych:
inspektor ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Białymstoku – dane zostały zamieszczone na stronie BIP KWP w Białymstoku, adres e-mail inspektora danych osobowych: iod.kwp@bk.policja.gov.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c i f RODO w celu:
a) prowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b) w przypadku zawarcia umowy - w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Komendancie Wojewódzkim Policji w Białymstoku, tj. realizacji jej postanowień;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania lub umowa zawarta z wybranym wykonawcą i dokumentacja ją dotycząca;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:
a) do celów przeprowadzenia postępowania o zamówienie zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policji, przez okres wynikający z kategorii archiwalnej od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
b) do celów realizacji umowy przez okres jej realizacji,
c) po zakończeniu umowy przez okres określony w przepisach powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności:
i. przez okres przechowywania dokumentacji księgowej i podatkowej wynikający z przepisów prawa do celów dokonywania rozliczeń,
ii. przez okres przedawnienia roszczeń, wynikający z przepisów prawa regulujących przebieg postępowań z tego tytułu do celów dochodzenia tychże roszczeń,
iii. przez okres wynikający z kategorii archiwalnej ze względu na cele archiwalne w interesie publicznym zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policji,
iv. przez okres określony w odrębnych przepisach do celów badań naukowych lub historycznych lub statystycznych;
6) w przypadku zamówień publicznych oraz umów prowadzonych w ramach projektów realizowanych ze środków pomocowych krajowych i zagranicznych okres przechowywania uwzględniał będzie wymogi dotyczące okresu przechowywania obowiązujące w przepisach prawa właściwych dla środka pomocowego;
7) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi bowiem przepis prawa;
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Oświadczenie wykonawcy składającego ofertę:
Oświadczam, że:
· wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu
/W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie/
W razie niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!
· Termin realizacji: 7 dni od dnia złożenia zamówienia;
· Kryterium oceny: 100 % cena;
· Wymagane opakowania od 1 – 25 litrów;
· Wykonawca gwarantuje że zaoferowany produkt jest fabrycznie nowy. Dostarczany płyn winien być produktem oryginalnym tzn. winny być wytwarzany przez producenta będącego właścicielem jego receptury oraz nazwy i znaków towarowych stosowanych do jego oznaczenia lub posiada do niego prawa autorskie lub patenty.
· Dostarczony płyn posiadać będzie metki bądź etykiety fabryczne, będzie w oryginalnych opakowaniach producenta oraz będzie spełniać wszelkie wymagania techniczne z zakresu ochrony środowiska i bezpieczeństwa w użytkowaniu określone w normach prawa publicznego obowiązujących na terenie Polski i UE.
· Przy dostawie płynu Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia aktualnej karty charakterystyki produktu będącego przedmiotem dostawy.
· W przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczanego asortymentu ze złożonym zamówieniem (np. dostarczenia płynu niezgodnego z zamówieniem braku aktualnej karty charakterystyki produktu będącego przedmiotem dostawy lub w naruszonych opakowaniach) nie zostanie on odebrany od Wykonawcy. Wykonawca wymieni je na właściwe i dostarczy wymagane dokumenty max. w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji (faksem lub w innej formie). Za dni robocze uważa się dni: od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do 15:00. W przypadku niedostarczenia w terminie Zamawiający ma prawo odstąpienia od zamówienia.
· Zamawiający zapłaci wynagrodzenie należne Wykonawcy przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany w fakturze VAT w terminie do 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Rozliczenie nastąpi po prawidłowo zrealizowanej dostawie.
· Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na swój koszt dostawę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (Wydział Transportu w Białymstoku, ul. Hajnowska 10),
· Wykonawca składając ofertę oświadcza że zapoznał się z warunkami w postępowaniu i nie wnosi do nich żadnych zastrzeżeń oraz, że zamówienie będzie realizowane zgodnie ze wszystkimi wymaganiami.
W razie pytań: osoba do kontaktu Dariusz Mojsak tel. 47 711 26 82 lub sierż. szt. Marta Stankiewicz tel. 47 711 31 49.
LP | Nazwa towaru | opis i załączniki | Ilość /JM |
Cena max brutto/JM |
Cena szacowana brutto/JM |
|
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Zakup letniego płynu do mycia i spryskiwania szyb samochodowych (zawierającego kompozycję zapachową) | 4800 l | 1.80 PLN | *** | ||
Wartość oferty: | ||||||
Konkurent | Konkurent | Konkurent | Konkurent | Konkurent | ||
*** | *** | *** | *** | *** | ||
*** | *** | *** | *** | *** |