Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 07:11:33
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 786786
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 786786 : DZP.271.55.2023.EG Dostosowanie budynku Przedszkola nr 8 przy ul. Bema 9 w Elblągu do wymogów przepisów p.poż.

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Emilia Gajdzis
    • Organizacja
      Urząd Miejski w Elblągu
    • Oddział
      Departament Zamówień Publicznych
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2023-06-29 08:58:00
    • Składania
      2023-07-07 09:30:00
    • Otwarcie ofert
      2023-07-07 09:35:00
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Robota budowlana

    Wymagania i specyfikacja

    ZAPYTANIE OFERTOWE

     

    Postępowanie prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 498/2020 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu.

     

    DZP.271.55.2023.EG

    Dostosowanie budynku Przedszkola nr 8 przy ul. Bema 9 w Elblągu do wymogów

    przepisów p.poż.

     


    I.   ZAMAWIAJĄCY:

     

    GMINA – MIASTO ELBLĄG

    82-300 Elbląg, ul. Łączności 1                                                    

     

    II.    Opis przedmiotu zamówienia

     

    1.   Przedmiotem zamówienia jest budowa systemu oddymiania klatki schodowej oraz instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Przedszkola nr 8 przy ul. Bema 9 w Elblągu.

    2.   Zakres zamówienia obejmuje  wykonanie instalacji oddymiania wraz z dostawą i montażem klapy dymowej oraz wykonanie instalacji elektrycznej – instalacji systemu oświetlenia awaryjnego
    i ewakuacyjnego.

    3.   Budynek Przedszkola nr 8 przy ul. Bema 9 w Elblągu wpisany jest do rejestru zabytków pod numerem rejestru A-3674 decyzją z dnia 14.03.1994 r.

    4.   Lokalizacja miejsca wykonywania roboty budowlanej: Elbląg.

    5.   Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót opracowanych przez firmę: APR PROJEKT Pracownia Architektoniczna z siedzibą w Elblągu (82-300), przy ul. Aleja Jana Pawła II 3/40, stanowiącej Załącznik nr 6 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

    6.    Szczegółowe wymagania Zamawiającego określone są w projekcie umowy stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

     

    III.       TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

    data rozpoczęcia – data udzielenia zamówienia

    data zakończenia – 5 miesięcy od daty udzielenia zamówienia

     

    IV.   WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

     Warunkiem udziału w postępowaniu jest:

    1.   Wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym
     upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
     okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej w zakresie wykonania instalacji elektrycznej i instalacji
     oddymiania w obiekcie budowlanym o powierzchni użytkowej min. 300 m2.

            Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia WYKAZU ROBÓT, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 3 do Zapytania ofertowego Do wykazanych robót należy załączyć dowody określające czy te roboty zostały wykonane należycie.

           Przedmiot wykazanych robót należy podać z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie spełniania warunku.

      

    2.     Dysponowanie osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj. :

    a)   kierownikiem budowy, który musi posiadać:

    -           minimum 5-letnie doświadczenie jako kierownik budowy,

    -           wymagane uprawnienia o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.

     

    b)  kierownikiem robót budowlanych, który musi posiadać:

    -           minimum 3-letnie doświadczenie jako kierownik robót budowlanych,

    -           wymagane uprawnienia o specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

    -           co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych.

     

    c)   kierownikiem robót elektrycznych, który musi posiadać:

    -    minimum 5-letnie doświadczenie jako kierownik robót elektrycznych,

    -  wymagane uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
     i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.

                     Funkcje kierownika budowy i kierownika robót budowlanych może pełnić ta sama osoba, pod warunkiem spełnienia wymagań określonych
                     w pkt. a) i b).
     

    Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych izb samorządu zawodowego. Wydanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpis do stosownej izby odbywa się po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

    W odniesieniu do przedmiotowego warunku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.

    Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia WYKAZU OSÓB, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 4 do Zapytania ofertowego.

     Zamawiający oceniać będzie wyłącznie oferty Wykonawców, którzy spełniają przedmiotowy warunek udziału w postępowaniu.

     

    V.     Opis sposobu obliczenia ceny

     

    1.   Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

    2.   Cena netto oferty musi odpowiadać wartości podanej w wierszu „cena bez VAT” w ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ OFERTY.

    3.   W ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ OFERTY należy podać cenę (brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT wykonania zamówienia oraz stawkę i kwotę VAT.

    4.   Wykonawca określi cenę (brutto) oferty, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za przedmiot zamówienia.

    5.   Cenę oferty należy obliczyć wypełniając dokument „WYKAZ CEN”, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

    6.   Cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z przedmiaru robót, jak również nieujęte w przedmiarze robót, a niezbędne do wykonania zadania, tj.: obsługę i inwentaryzację geodezyjną wykonywanych robót, roboty przygotowawcze, porządkowe, utrzymanie zaplecza i terenu budowy (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną, telefon, dozorowanie itp.), koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, jak również wszelkich opłat związanych z odbiorem robót oraz dopuszczeniem inwestycji do użytkowania.

    7.   Cena oferty nie podlega waloryzacji.

    8.   Wykonawca w ciągu dwóch tygodni od podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu szczegółowy kosztorys Wykonawcy z wartościami pozycji, które po podsumowaniu będą zgodne z wartościami poszczególnych elementów zawartych w Załączniku nr 5 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO „Wykaz cen” załączonym do oferty.

     

     

    VI.   Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty najkorzystniejszej wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

     

    1.   Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w ZAPYTANIU OFERTOWYM.

     

    2.   Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu:

    (1) cena (brutto) - 100 %

     

    3.   Sposób oceny ofert:

    Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert:

    XC x 100%

    gdzie:

    XC - liczba punktów przyznana w kryterium cena (brutto)

     

    Sposób obliczenia XC:

    Wykonawca zamówienia, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:

    XC = cena (brutto) najniższa x 100 pkt / cena (brutto) badanej oferty

     

     

    VII. termin składania ofert

     

    1.   Oferty należy składać do dnia 7 lipca 2023 r. do godziny 09:30.

    2.   Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.

    3.   Składana oferta musi zawierać:

    a)   wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - FORMULARZ OFERTY,

    b)  wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – WYKAZ ROBÓT,

    c)   wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 4 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – WYKAZ OSÓB,

    d)  wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 5 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – WYKAZ CEN.

     

    VIII.     Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami

     

    Emilia Gajdzis – Departament Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 404, telefon 55 239-31-28, e-mail: dzp@umelblag.pl

    Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.

     

    IX.      PROJEKT umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy albo ogólne warunki umowy określające warunki realizacji zamówienia, które po dokonaniu wyboru Wykonawcy nie podlegają zmianom

     

    Zamawiający przekazuje projekt Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

     

    X.     Informacje dodatkowe

     

    1.   Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.

     

    2.   Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.

     

    3.   Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

     4.   W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.

     

    5.   Ofertę należy sporządzić w języku polskim.

    6.   Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

    7.   Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania  ofert.

     

    XI.   Załączniki  

     

    1.   ZAŁĄCZNIK NR 1 – FORMULARZ OFERTY,

    2.   ZAŁĄCZNIK NR 2 – PROJEKT UMOWY,

    3.   ZAŁĄCZNIK NR 3 – WYKAZ ROBÓT,

    4.   ZAŁĄCZNIK NR 4 – WYKAZ OSÓB,

    5.   ZAŁĄCZNIK NR 5 – WYKAZ CEN,

    6.   ZAŁĄCZNIK NR 6 – DOKUMENTACJA.

     

     

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego - Formularz oferty.docx docx 17.24
    2023-06-29 08:58:00
    Kryterium
    Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego - Projekt umowy.doc doc 172.5
    2023-06-29 08:58:00
    Kryterium
    Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego - Wykaz robót.docx docx 15.74
    2023-06-29 08:58:00
    Kryterium
    Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego - Wykaz osób.docx docx 17.95
    2023-06-29 08:58:00
    Kryterium
    Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego - Wykaz cen.doc doc 38
    2023-06-29 08:58:00
    Kryterium
    Załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego - Dokumentacja.zip zip 17832.95
    2023-06-29 08:58:00
    Kryterium
    Zawiadomienie o wyniku postępowania.zip zip 572.89
    2023-07-11 10:58:41
    Publiczna wiadomość
    Zawiadomienie o wyniku postępowania.zip zip 572.89
    2023-07-11 10:59:29
    Publiczna wiadomość

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2023-07-11 10:59:32
    Emilia Gajdzis Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zawiadomienie o wyniku postępowania

    Postępowanie prowadzone na podstawie ZARZĄDZENIA NR 498/2020 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG
    z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu.

    Zamawiający zawiadamia, że postępowanie o udzielenie zamówienia, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych:

    DZP.271.55.2023.EG

    Dostosowanie budynku Przedszkola nr 8 przy ul. Bema 9 w Elblągu do wymogów
    przepisów p.poż.

    zostało unieważnione.

    Załączniki

    • Zawiadomienie o wyni [...].zip
    2023-07-11 10:58:41
    Emilia Gajdzis Zawiadomienie o wyniku postępowania

    Załączniki

    • Zawiadomienie o wyni [...].zip

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 Dostosowanie budynku Przedszkola nr 8 przy ul. Bema 9 w Elblągu do wymogów przepisów p.poż. Cena netto oferty musi odpowiadać wartości podanej w wierszu „cena bez VAT” w ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ OFERTY. 1 robota budowlana - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN EUR: 4.2541 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Termin realizacji - data rozpoczęcia – data udzielenia zamówienia data zakończenia – 5 miesięcy od daty udzielenia zamówienia Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Formularz oferty - Proszę załączyć wypełniony Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego - Formularz oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

    Załącznik nr 1 do Za [...].docx

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Projekt umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

    Załącznik nr 2 do Za [...].doc

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    5 Wykaz robót - Proszę załączyć wypełniony Załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego - Wykaz robót (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

    Załącznik nr 3 do Za [...].docx

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    6 Wykaz osób - Załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego - Wykaz osób (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

    Załącznik nr 4 do Za [...].docx

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    7 Wykaz cen - Załącznik nr 5 do Zapytania Ofertowego - Wykaz cen (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

    Załącznik nr 5 do Za [...].doc

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    8 Dokumentacja projektowa - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

    Załącznik nr 6 do Za [...].zip

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    529

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć