Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 07:03:17
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 720139
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 720139 : DZP.271.9.2023.KŁ Wycinka drzew i uporządkowanie terenu oraz wykonanie inwentaryzacji drzewostanu (działki przy ulicy Kwiatkowskiego)

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Krzysztof Łubniewski
    • Organizacja
      Urząd Miejski w Elblągu
    • Oddział
      Departament Zamówień Publicznych
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2023-01-25 14:21:00
    • Składania
      2023-02-07 14:38:57
    • Otwarcie ofert
      2023-02-03 09:35:00
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja

    ZAPYTANIE OFERTOWE

    Postępowanie prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 498/2020 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu.

    DZP.271.9.2023.KŁ

    Wycinka drzew i uporządkowanie terenu oraz wykonanie inwentaryzacji drzewostanu

    I.   ZAMAWIAJĄCY:

     

    GMINA – MIASTO ELBLĄG

    82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 

     

    II.    Opis przedmiotu zamówienia

     

     

    1. Wycinka drzew do poziomu gruntu i uporządkowanie terenu oraz wykonanie inwentaryzacji drzewostanu na terenach oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako działki:

    nr 840/2, 841/2, 842, 858/109, 28/2, 28/4, 28/5, 28/6, 31/9, obręb 2, ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego.

    Przeprowadzenie wycinki drzew i krzewów zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 916 z późn. zm.).

    Na przedmiotowym obszarze stwierdzone zostało występowanie gatunków flory i fauny objętej ochroną prawną na podstawie przepisów odrębnych. Przeprowadzenie wycinki powinno respektować przepisy art. 51 i art. 52 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, w stosunku do dziko występujących roślin, grzybów i zwierząt objętych ochroną gatunkową.

    Przeprowadzenie wycinki drzew i krzewów z terenów wyszczególnionych powyżej, nie wymagających pozwolenia oraz tych na które Właściciel terenu uzyska decyzję zezwalającą na ich usunięcie,
    w terminie do 31 grudnia 2023 r.

    Drzewa stanowią składnik majątkowy Gminy Miasto Elbląg, obligatoryjne jest oszacowanie wartości drewna pozyskanego w ramach wycinki i dokonanie rozliczenia pozyskanego drewna z Zarządem Zieleni Miejskiej w Elblągu.

     

    1. Prace muszą być wykonywane: profesjonalnie, zgodnie z aktualną sztuką ogrodniczą i zgodnie
      z aktualnymi przepisami prawa ochrony środowiska, z użyciem specjalistycznego sprzętu,
      w terminach określonych stosownymi przepisami.

     

    1. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów bhp, w tym
      do wyposażenia swoich pracowników w środki ochrony indywidualnej, atestowaną odzież ochronną
      i roboczą, a także w sprawny, posiadający stosowne atesty sprzęt i narzędzia pomocnicze, oraz właściwego oznakowania miejsca wykonywanych prac, a także zapewnienia ewentualnych obejść
      i objazdów w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób trzecich przebywających w zasięgu prowadzonych prac.

     

    1. Prace muszą być wykonywane przez osoby posiadające stosowne uprawnienia. Wykonawca obowiązany jest posiadać stosowne certyfikaty lub uprawnienia do wykonywania określonej działalności. Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej.

     

    1. Pozyskane drewno Wykonawca przetransportuje i zdeponuje w miejscu na terenie Elbląga wskazanym przez Zamawiającego.

     

    1. Wykonawca ma możliwość kupna drewna po dokonaniu pomiaru zgodnie z cennikiem Zarządu Zieleni Miejskiej. W przypadku kupna drewna wywóz możliwy po zgłoszeniu do odbioru.

     

    1. Pomiar miąższości pozyskanego drewna będzie wstępnie określany przed jego wycinką
      i ewentualnie weryfikowany po wycince.

     

    1. W przypadku, gdy na podstawie opinii brakarza drewno nie będzie nadawało się do pozyskania, Wykonawca zobowiązany będzie do jego transportu i utylizacji na własny koszt.

     

    1. Koszty i odpowiedzialność za usunięcie i likwidację pozostałego materiału zielonego, tj. pozostałych mniejszych części, ponosi Wykonawca (niedopuszczalne jest palenie odpadów w miejscu wykonywanych prac).

     

    1. Stan dróg dojazdowych należy przywrócić do stanu pierwotnego.

     

    1. Wykonawca w czasie trwania umowy obowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wszelkie koszty związane
      z ubezpieczeniem obciążą Wykonawcę.

     

    1. Szczegółowe wymagania Zamawiającego określone są w projekcie Umowy stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

     

    1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania  ofert.

     

    III.  TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

     

    data rozpoczęcia – dzień udzielenia zamówienia

    data zakończenia – 31.12.2023 r.

     

    IV.   Opis sposobu obliczenia ceny

     

    1.      Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

    2.   Cena netto oferty musi odpowiadać wartości podanej w wierszu „cena bez VAT” w ZAŁĄCZNIKU NR 1 DANE TELEADRESOWE I OFERTA WYKONAWCY.

    3.      W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DANE TELEADRESOWE I OFERTA WYKONAWCY  należy podać cenę (brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT wykonania zamówienia oraz stawkę i kwotę VAT.  

    4.      Cena nie podlega waloryzacji.

    5.         Cena oferty powinna być wyrażona w złotych (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

     

    V.     WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

     

    Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 usług wycinki drzew polegających na wycince drzew na obszarze minimum 2 hektarów, każdej.

     

    Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia WYKAZU USŁUG, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO oraz dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie.

     

    Zamawiający będzie oceniał wyłącznie oferty Wykonawców, którzy spełniają przedmiotowy warunek udziału w postępowaniu.

     

    VI.   Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty najkorzystniejszej wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

     

    1.   Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w ZAPYTANIU OFERTOWYM.

     

    2.   Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu:

    (1) cena (brutto) - 100 %

     

    3.   Sposób oceny ofert:

    Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert:

    XC x 100%

    gdzie:

    XC - liczba punktów przyznana w kryterium cena (brutto)

     

    Sposób obliczenia XC:

    Wykonawca zamówienia, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:

    XC = cena (brutto) najniższa x 100 pkt / cena (brutto) badanej oferty

     

     

    VII. termin składania ofert

     

    1.     Oferty należy składać do dnia 3 lutego 2023 r. do godziny 09:30

     

    2.     Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.

    3.     Składana oferta musi zawierać:

    a)   wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - DANE TELEADRESOWE WYKONAWCY,

    b)  wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – WYKAZ USŁUG oraz dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie.

     

    VIII.     Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami

     

    Krzysztof Łubniewski – Departament Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 406, telefon 55 239-31-27, e-mail: dzp@umelblag.pl

    Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.

     

     

    IX.      PROJEKT umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy albo ogólne warunki umowy określające warunki realizacji zamówienia, które po dokonaniu wyboru Wykonawcy nie podlegają zmianom

     

    Zamawiający przekazuje projekt Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

     

    X.     Informacje dodatkowe

     

    1.     Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.

     

    2.              Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.

     

    3.     Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

     

    4.              W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.

     

    5.     Ofertę należy sporządzić w języku polskim.

     

    6.     Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

     

     

     

    XI.   Załączniki  

     

    1.     ZAŁĄCZNIK NR 1 – DANE TELEADRESOWE WYKONAWCY

    2.     ZAŁĄCZNIK NR 2 – projekt Umowy

    3.     ZAŁĄCZNIK NR 3 – WYKAZ USŁUG.

     

     

     

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    ZAŁACZNIK NR 1 - DANE TELEADRESOWE WYKONAWCY.doc doc 31.5
    2023-01-25 14:21:00
    Postępowanie
    ZAŁACZNIK NR 2 PROJEKT UMOWY.zip zip 54.75
    2023-01-25 14:21:00
    Postępowanie
    ZAŁĄCZNIK NR 3 - WYKAZ USŁUG.doc doc 35.5
    2023-01-25 14:21:00
    Postępowanie
    ZAŁACZNIK NR 1 - DANE TELEADRESOWE WYKONAWCY.doc doc 31.5
    2023-01-25 14:21:00
    Przedmiot zamówienia
    ZAŁĄCZNIK NR 3 - WYKAZ USŁUG.doc doc 35.5
    2023-01-25 14:21:00
    Kryterium
    Zawiadomienie o wyniku postępowania.pdf pdf 275.24
    2023-02-07 14:24:53
    Publiczna wiadomość
    Zawiadomienie o wyniku postępowania.pdf pdf 275.24
    2023-02-07 14:38:54
    Publiczna wiadomość

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2023-02-07 14:38:57
    Krzysztof Łubniewski Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Postępowanie prowadzone na podstawie ZARZĄDZENIA NR 498/2020 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG
    z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu.
    Zamawiający zawiadamia, że postępowanie o udzielenie zamówienia, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych:
    DZP.271.9.2023.KŁ
    Wycinka drzew i uporządkowanie terenu oraz wykonanie inwentaryzacji drzewostanu (działki przy ulicy Kwiatkowskiego)
    zostało unieważnione.

    Załączniki

    • Zawiadomienie o wyni [...].pdf
    2023-02-07 14:24:53
    Krzysztof Łubniewski Zawiadomienie o wyniku postępowania

    Postępowanie prowadzone na podstawie ZARZĄDZENIA NR 498/2020 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG
    z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu.
    Zamawiający zawiadamia, że postępowanie o udzielenie zamówienia, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych:
    DZP.271.9.2023.KŁ
    Wycinka drzew i uporządkowanie terenu oraz wykonanie inwentaryzacji drzewostanu (działki przy ulicy Kwiatkowskiego)
    zostało unieważnione.

    Załączniki

    • Zawiadomienie o wyni [...].pdf
    2023-02-01 10:44:28
    Krzysztof Łubniewski Zamawiający informuje, że przy obliczeniu ceny Brutto za wykonanie Usługi należy przyjąć stawkę Vat w wysokości 23%.

    Zamawiający informuję, że termin składania ofert został zmieniony z dnia 2 lutego 2023 r. na dzień 3 lutego 2023 r.
    2023-01-31 13:15:17
    Krzysztof Łubniewski Zamawiający informuję, że termin składania ofert został zmieniony z dnia 1 lutego 2023 r. na dzień 2 lutego 2023 r.

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 Wycinka drzew i uporządkowanie terenu oraz wykonanie inwentaryzacji drzewostanu (działki przy ulicy Kwiatkowskiego) 1. Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 2. Cena netto oferty musi odpowiadać wartości podanej w wierszu „cena bez VAT” w ZAŁĄCZNIKU NR 1 DANE TELEADRESOWE I OFERTA WYKONAWCY. 3. W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DANE TELEADRESOWE I OFERTA WYKONAWCY należy podać cenę (brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT wykonania zamówienia oraz stawkę i kwotę VAT. 4. Cena nie podlega waloryzacji. 5. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

    ZAŁACZNIK NR 1 - DAN [...].doc

    1 usługa - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN EUR: 4.2541 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Termin realizacji - data rozpoczęcia – dzień udzielenia zamówienia data zakończenia – 31.12.2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Projekt Umowy - Akceptuję projekt umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Wykaz Usług - Proszę załączyć wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 3 do Zapytania Ofertowego wraz z dowodami (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

    ZAŁĄCZNIK NR 3 - WYK [...].doc

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    1937

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć