- Strona główna
- Postępowanie ID 686662
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 686662 :
ZP.271.18.22.ZPOF Odławianie zwierząt na terenie Gminy Resko
Wystawiający
-
UżytkownikŁukasz Sobis
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-11-15 10:30:00
-
Składania2022-11-23 10:00:00
-
Otwarcie ofert2022-11-23 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Określenie przedmiotu zamówienia:
odławianie (zbieranie) zwierząt na terenie Gminy Resko:
a) odławianie z terenu Gminy Resko bezdomnych
psów oraz ich transport do klatek znajdujących się na terenie oczyszczalni
ścieków w Resku lub schroniska dla zwierząt, lub lecznicy weterynaryjnej; czas reakcji od zgłoszenia: niezwłocznie
b) transport kotów do lecznicy weterynaryjnej,
wypuszczenie w miejscu wskazanym przez pracownika Urzędu Miejskiego w Resku ds.
porządkowych i kadrowych; czas reakcji od zgłoszenia: do 2 dni
c) zbieranie padliny z terenów będących
własnością Gminy Resko; czas reakcji od zgłoszenia: niezwłocznie;
d) transport zwierząt, o których mowa w lit.c do firmy utylizacyjnej lub miejsca wskazanego przez pracownika Urzędu Miejskiego w Resku ds. porządkowych i kadrowych.
Wykonawca zobowiązany jest do:
a) realizowania przedmiotu zamówienia przy
użyciu własnego sprzętu oraz zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21.08.1997r. o
ochronie zwierząt oraz innymi przepisami prawa;
b) świadczenia usług także we wszystkie dni
wolne od pracy,
c) pozostawania przez całą dobę w stałej
gotowości do świadczenia usług,
d) wskazania nr telefonu osoby odpowiedzialnej za przyjmowanie zgłoszeń.
Miejscem wykonania zamówienia jest teren Gminy Resko
Zamawiający zapłaci Wykonawcy za transport zwierzęcia wg zaoferowanej stawki za 1 km, od miejsca odłowienia/zebrania zwierzęcia do miejsca docelowego wskazanego przez Zamawiającego x 2 (dwukrotność ilości przejechanych kilometrów).
Termin wykonania zamówienia: zamówienie będzie wykonywane przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają
uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu oceny
spełniania tego warunku: warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca
wykaże, że posiada zezwolenie Burmistrza Reska na prowadzenie działalności w
zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami;
b) dysponują środkami technicznymi, o których mowa w
obowiązujących przepisach prawa. Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże dysponowanie urządzeniami
przystosowanymi do wyłapywania i obezwładniania zwierząt, pojazdem
przystosowanym do transportu zwierząt oraz środkami służącymi do transportu
zwierząt (np. klatkami).
Spełnianie ww. warunków zostanie ocenione zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach zawartych w treści formularza ofertowego.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a) oświadczenie o posiadaniu zezwolenia Burmistrza Reska
na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami (w
treści formularza ofertowego),
b) oświadczenie o dysponowaniu środkami technicznymi (w treści formularza ofertowego
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin związania ofertą: 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
Kryteria oceny ofert: cena 100%. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną. Ocenie podlegają oferty kompletne, niepodlegające odrzuceniu.
Ceny muszą być podane w złotych polskich, w kwotach brutto (z uwzględnieniem podatku VAT). Ceny obejmują wszystkie koszty Wykonawcy.
Sposób obliczenia ceny.
W celu obliczenia ceny oferty należy przyjąć
następującą ilość usług świadczonych w całym okresie trwania umowy:
Lp. |
Nazwa
usługi |
Ilość |
1 |
Odłowienie
psa |
80 |
2 |
Zebranie
padłego zwierzęcia |
30 |
3 |
Transport
|
8 000 km |
W prowadzonym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Burmistrz Reska Arkadiusz Czerwiński, ul. Rynek 1, 72-315 Resko
e-mail resko@resko.pl
;
2) inspektorem ochrony danych
osobowych w Gminie Resko jest Mateusz Jaworski, kontakt: adres e-mail iod@resko.pl,
telefon 531 723 031;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane
będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pn.: Odławianie zwierząt na terenie Gminy
Resko, znak sprawy ZP.271.18.22.ZPOF prowadzonym
w trybie zapytania ofertowego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie
do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1330 z późn. zm.).
5) Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych
osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo
dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników).;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo
żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze
środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej
lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,
d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 531 722 355
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2022-11-23
10:36:25
|
Łukasz Sobis | Zamawiający postanawia unieważnić niniejsze postępowanie ponieważ nie wpłynęła żadna oferta. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
