- Strona główna
- Postępowanie ID 620829
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 620829 :
MTP/2022/DBB7/3 Zakup fabrycznie nowego samochodu dostawczego DMC do 3,5 t z zabudową stałą i hydroklapą
Wystawiający
-
UżytkownikPiotr Krasiński
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-07-15 07:48:00
-
Składania2022-08-10 12:00:00
-
Otwarcie ofert2022-08-10 12:05:00
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
DOKUMENTACJA
OFERTOWA
MTP/2022/DBB7/3
Zakup
fabrycznie nowego samochodu dostawczego DMC do 3,5 t z zabudową stałą i
hydroklapą
Postępowanie prowadzone w formie elektronicznej na platformie zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/mtp
INFORMACJE OGÓLNE
Postępowanie jest prowadzone w trybie postępowania ofertowego.
Zamawiający nie podlega przepisom ustawy z 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) z późniejszymi zmianami.
Niniejsza Dokumentacja Ofertowa wraz ze
wszystkimi załącznikami oraz ewentualnymi późniejszymi uzupełnieniami stanowią
komplet materiałów niezbędnych do przygotowania oferty.
1. ZAMAWIAJĄCY
Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o.
ul. Głogowska 14
60-734 Poznań
NIP 777-00-00-488
Sąd
Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Krajowego
Rejestru Sądowego, nr KRS 0000202703
Kapitał zakładowy – 352 666 000,00 PLN
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony z zabudową stałą i hydroklapą dla Międzynarodowych Targów Poznańskich sp. z o.o., zgodnie ze specyfikacją opisaną poniżej w ramach punktu 3. Specyfikacja Techniczna.
Oferowany pojazd powinien spełniać następujące wymagania:
-
dopuszczalna
masa całkowita – do 3500 kg
-
przestrzeń
ładunkowa 8 paletowa,
-
zawieszenie
wzmocnione z dodatkowymi poduszkami powietrznymi,
-
zabudowa
stała z burtofirana na jednym boku,
-
winda
(hydroklapa) o udźwigu minimum 750 kg,
-
dwuosobowa
kanapa pasażera,
-
słupki
środkowe z możliwością demontażu,
-
podłoga
wykonana z sklejki antypoślizgowej,
-
fotel
kierowcy amortyzowany,
-
regulacja
kolumny kierowniczej,
-
wspomaganie
układu kierowniczego,
-
gniazdo
zapalniczki,
-
spojler
owiewka,
-
elektrycznie
podgrzewane lusterka,
-
punkty
mocowania w profilu obwodowym,
-
koło
zapasowe,
-
odeskowanie
stelaża 3 rzędowe,
-
klimatyzacja.
Wykonawca zapewni
przeszkolenie pracowników Zamawiającego (eksploatacja) w dniu dostawy
przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
Wykonawca dostarczy
wraz z przedmiotem umowy:
1)
dokumentację
pojazdu potwierdzającą spełnianie wymogów pojazdu dopuszczonego do poruszania
się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia
20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym;
2)
książkę
gwarancyjną;
3)
książkę
serwisową;
4)
instrukcję
obsługi w języku polskim;
5)
niezbędne
świadectwa jakości lub homologacji;
6)
inne
dokumenty, niezbędne do zarejestrowania i eksploatacji samochodu;
7)
katalog
części zamiennych.
Wykonawca udzieli co
najmniej 24-miesięcznej gwarancji na podzespoły
mechaniczne/elektryczne/elektroniczne, 36-miesięcznej na powłokę lakierniczą
oraz co najmniej 72-miesięcznej gwarancji na perforację blach nadwozia.
Wykonawca na własny
koszt, w tym okresie, będzie miał obowiązek przeprowadzenia przeglądów
gwarancyjnych, obejmujących koszty robocizny i wszystkich niezbędnych do wymiany
materiałów eksploatacyjnych.
Wykonawca
przedkładając ofertę powinien wycenić wszystkie składniki niezbędne do wykonania
zamówienia, w tym m.in. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby
Zamawiającego.
Wykonawca powinien w
ofercie określić termin dostawy pojazdu, przy czym nie powinien on być dłuższy
niż 120 dni od daty podpisania zamówienia zakupu, chyba że uzyska pisemną zgodę
Zamawiającego na dostawę w innym terminie.
3. SPOSÓB FINANSOWANIA ZAKUPU
Środki własne Zamawiającego
4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
4.1.
Ofertę
i wszystkie załączniki do oferty należy składać w formie elektronicznej – w
formie podpisanego skanu lub dokumentu opatrzonego podpisem elektronicznym.
4.2.
Wykonawca
może złożyć jedną ofertę pod rygorem odrzucenia.
4.3.
Oferta
powinna zawierać:
1)
wypełniony
i podpisany formularz ofertowy zgodny ze wzorem formularza ofertowego
stanowiącego załącznik do niniejszej Dokumentacji Ofertowej. W przypadku
złożenia przez Wykonawcę oferty bez użycia załączonego formularza, złożona
oferta musi być tożsama z treścią załączonego formularza i jej treść musi
zawierać wszelkie informacje wymagane w Dokumentacji Ofertowej i wynikające
z zawartości formularza ofertowego,
2)
pełnomocnictwo
do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie
wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty.
3)
określenie
kosztu przeglądów okresowych w okresie gwarancji
4)
określenie
liczby obowiązkowych przeglądów w okresie obowiązywania gwarancji
4.4.
Oferta
powinna być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania lub
inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę lub osoby
upoważnione w dokumentach rejestrowych do reprezentacji Wykonawcy lub
posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do reprezentowania firmy na zewnątrz i
zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, udzielone
przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji podmiotu.
4.5.
Cena
oferty musi być wyrażona w PLN i skalkulowana przy założeniu
30-dniowego terminu płatności.
4.6.
Oferenci
ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty
4.7.
Nie
dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych oraz wariantowych.
5. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania
ofertą wynosi 60 dni licząc od dnia składania ofert. Bieg terminu związania
ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
6. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Ofertę
należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej.
Ofertę
należy złożyć poprzez uzupełnienie wymaganych pól cenowych, kryteriów i warunków
formalnych platformy z wykorzystaniem druków, których wzory zawiera
dokumentacja. Wszelkie pliki zawierające wyceny powinny być zaszyfrowane, a
hasło przesłane sms na numer telefonu Przewodniczącego Komisji Ofertowej Pana
Piotra Krasińskiego – nr tel. 609 297 544.
7. KRYTERIA OCENY OFERT
Spośród ofert
złożonych przez wykonawców Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej
tzn. takiej, która uzyska największą liczbę punktów przyznanych wyłącznie na
podstawie kryterium ceny.
CENA OFERTY -
maksymalnie 100 pkt (znaczenie 100%)
Oferta z
najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów w tym kryterium. Punkty
pozostałym ofertom zostaną przyznane według następującej zasady:
P
= (W N / W OB ) x 100
gdzie:
P – punkty oferty
porównywanej
WN – najniższa
zaoferowana cena brutto oferty
WOB – cena brutto
oferty badanej
Zamawiający zastrzega
sobie prawo do swobodnego wyboru oferenta.
8. TRYB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ
8.1. Każdy
Oferent ma prawo zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o udzielenie wyjaśnień merytorycznych w terminie nie później niż do godz. 12:00
dnia 5 sierpnia 2022 r. Oferent zadaje pytanie
za pośrednictwem platformy zakupowej poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego
z wykorzystaniem przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.
8.2. Odpowiedzi na pytania merytoryczne zostaną udzielone w formie komunikatu
Zamawiającego i udostępnione wszystkim uczestnikom postępowania, bez wskazania
źródła zapytania.
8.3. W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, prosimy o kontakt z
Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku
do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 - tel.
22 101 02 00, cwk@platformazakupowa.pl
8.4. Zamawiający
nie zamierza zwoływać zebrania Oferentów.
9. TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty
na platformie zakupowej należy składać do dnia 10 sierpnia 2022 r. do godziny 12:00.
10. OTWARCIE OFERT
10.1.
Komisyjne
otwarcie i odczytanie ofert nastąpi w tym samym dniu w siedzibie Zamawiającego.
10.2.
Zamawiający
przy otwarciu ofert nie przewiduje obecności Oferentów.
10.3.
Oferty
niezaszyfrowane oraz zawierające wyceny niezabezpieczone dodatkowym hasłem,
będą traktowane jako odtajnione i nie będą brane pod uwagę.
11. OGŁOSZENIE WYNIKÓW
Oferent, którego
ofertę wybrano zostanie powiadomiony pismem akceptującym jego wybór, a informacja
o wynikach postępowania ofertowego zostanie przekazana pozostałym uczestnikom.
12. UNIEWAŻNIENIE KONKURSU OFERT
Międzynarodowe Targi
Poznańskie sp. z o.o. zastrzegają sobie prawo unieważnienia konkursu ofert, bez
podania przyczyny.
13. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ
DOPEŁNIONE PO ZAKOŃCZENIU OFERTOWANIA
Oferent w terminie do
14 dni od chwili ogłoszenia wyników konkursu ofert winien dostarczyć zamówienie
zakupu zgodne z warunkami określonymi w ofercie.
Jeżeli Oferent nie
dostarczy ww. zamówienia zakupu w w/w terminie lub w innej formie uchylać się
będzie od jej zawarcia, wybór
przeprowadza się ponownie spośród pozostałych złożonych ofert, pod warunkiem,
że nie upłynął okres związania ofertą.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2022-08-03
19:38:40
|
Piotr Krasiński |
1.
Zamawiający
informuje,
że
zamiast
fotela
amortyzowanego
dopuszcza
możliwość
fotela
kierowcy
komfortowego
z
podłokietnikiem,
w
którym
za
pomocą
dźwigni
i
pokręteł
można
ustawić
ręcznie
położenie,
nachylenie
i
wysokość
siedziska. 2. Szacowny przebieg roczny pojazdu – około 25000km Pozdrawiam, Piotr Krasiński Przewodniczący Komisji Ofertowej |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
