- Strona główna
- Postępowanie ID 1119018
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1119018 :
1/05/2025/ZSS42 Remont posadzki w klasie lekcyjnej Zespołu Szkół Specjalnych NR 42 w Zabrzu
Wystawiający
-
UżytkownikMariola Mroczka
-
Organizacja
-
OddziałZAMAWIAJĄCY ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH NR 42 W ZABRZU
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-29 13:14:00
-
Składania2025-06-05 13:10:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Opis przedmiotu zamówienia:
a) demontaż osłon grzejników,zdjęcie starej wykładziny podłogowej wraz z cokolikami
b) rozebranie drewnianego progu w drzwiach,zerwanie starej posadzki.
c) rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych,izolacja,warstwa wyrównawcza,naprawa pęknięć,warstwa wyrównawcza i wygładzająca.
d) położenie nowej wykładziny
e) dostawa i montaż listew progowych, oraz montaż osłon grzejników
f) zakończenie robót i utylizacja powstałych podczas prac odpadów
Sposób przygotowania oferty:
a) szczegółowy kosztorys ofertowy należy opracować zgodnie z załącznikiem do postępowania stanowiącym przedmiar robót i w takiej wersji załączyć do oferty
b) oferta ma obejmować całe zamówienie
c) oferta powinna zawierać cenę netto i brutto
d) cena podana przez wykonawcę jest obowiązująca przez okres trwania zlecenia
Podstawowe wymagania:
a. materiały budowlane niezbędne do wykonania robót powinny posiadać wymaganą jakość (nowe, gatunek I) oraz właściwości i cechy techniczne zgodne z Polskimi Normami oraz szczegółowymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie w odniesieniu do placówek oświatowych
b. wykonawca robót przy zakupie każdej partii materiałów budowlanych powinien pobierać od sprzedawcy niezbędne aktualne dokumenty tj. atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty, świadectwa zgodności i dopuszczenia ich stosowania w budownictwie
c. okres udzielonej gwarancji: minimum 36 miesięcy
d. pozostałe warunki i wymagania zawiera wzór umowy załączony do postępowania; akceptacja jej treści stanowi spełnienie jednego z warunków formalnych postępowania
Termin zakończenia prac: 20 sierpnia 2025 r.
Prace remontowe mogą być realizowane w miesiącach lipiec/sierpień 2025.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 322718770
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
