- Strona główna
- Postępowanie ID 1101007
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1101007 :
Kampania informacyjno- edukacyjna Gminy Miasto Płock z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi
Wystawiający
-
UżytkownikMagdalena Jarzyna
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-29 10:08:00
-
Składania2025-05-07 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-07 12:05:00
-
Tryb
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Opis wymagań
Zamawiający – Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze przetargu zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł pn.: „Opracowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno-edukacyjnej pn.: „Kampania informacyjno-edukacyjna Gminy Miasto Płock z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi”
I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu i przeprowadzeniu
kompleksowej kampanii informacyjno-edukacyjnej z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi, uwzględniającej wiele zagadnień szczegółowych dla projektu pn. „Kampania informacyjno-edukacyjna Gminy Miasto Płock z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Celem kampanii informacyjno-edukacyjnej jest edukacja ekologiczna w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi, a w szczególności prawidłowego postępowania z odpadami komunalnymi, zapobiegania ich powstawaniu oraz prawidłowej segregacji i recyklingu, skierowana do wszystkich mieszkańców Gminy Miasto Płock, w szczególności do mieszkańców zabudowy wielorodzinnej.
2) Zastosowana forma przekazu: Kampania informacyjno-edukacyjna powinna być prowadzona różnymi, wzajemnie uzupełniającymi się metodami, wykorzystującymi zarówno narzędzia internetowe, media, jak i w formie spotkań w mniejszych grupach. Treści powinny być prezentowane w przystępny i atrakcyjny sposób oraz dostosowane pod względem merytorycznym i metodycznym do grupy odbiorców.
Podjęte działania mają przyczynić się do:
a) zwiększenia świadomości ekologicznej mieszkańców,dotyczącej recyklingu odpadów
b) kształtowania właściwych postaw i wartości m.in. GOZ
c) podniesienia poziomu wiedzy nt. postępowania z odpadami, podkreślenia roli
zapobiegania/zmniejszenia ilości powstałych i składowanych odpadów (hierarchia
postępowania z odpadami).
Długookresowym celem działań informacyjno-edukacyjnych jest doprowadzenie do redukcji ilości wytwarzanych odpadów komunalnych i zwiększenie udziału odpadów zbieranych selektywnie (ze szczególnym uwzględnieniem odpadów BIO kuchenne). Poprawa poziomu recyklingu w Gminie Miasto Płock.
Kampania skierowana jest do wszystkich grup, tj. dzieci (od 0 do 12 lat), młodzieży (od 13-17 lat), dorosłych (od 18 lat, w tym seniorów). Szczególnie ważną grupę odbiorców obok dzieci, młodzieży i seniorów stanowią osoby w przedziale wiekowym 18-60 lat, w celu podnoszenia świadomości w zakresie konieczności prowadzenia właściwej segregacji odpadów wśród tych grup wiekowych. Wykonawca będzie odpowiadać za spójność prowadzonych działań.
3) Zastosowana forma przekazu: Kampania informacyjno-edukacyjna powinna być prowadzona różnymi, wzajemnie uzupełniającymi się metodami, wykorzystującymi zarówno narzędzia internetowe,media, jak i w formie spotkań organizowanych w mniejszych grupach. Treści powinny być prezentowane w przystępny i atrakcyjny sposób oraz dostosowane pod względem merytorycznym i metodycznym do grupy odbiorców.
Działania kampanii informacyjno-edukacyjnej powinny obejmować następujące formy przekazu:
a) posty oraz artykuły do mediów społecznościowych;
b) spoty radiowe dot. segregacji (ogólnej) oraz właściwej segregacji BIO;
c) materiały drukowane (ulotki oraz plakaty dot. segregacji, PSZOK oraz tekstyliów);
d) spotkania z Zarządcami nieruchomości;
e) przygotowanie projektu tablic informacyjnych o poprawnej segregacji odpadów do umieszczenia na altanach.
W RAMACH KOMPLEKSOWEJ KAMPANII INFORMACYJNO-EDUKACYJNEJ, WYKONAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ M.IN. DO UWZGLĘDNIENIA W OFERCIE CENOWEJ NASTĘPUJĄCYCH ELEMENTÓW:
1) Tworzenie postów (treści oraz grafiki)- 4 posty/mc w okresie od zawarcia umowy do końca roku;
2) Tworzenie artykułów (do 3 tys. znaków)tematy bieżące i propozycje Wykonawcy. Artykuły dot. gospodarki odpadami- 1 /mc;
3) Przygotowanie treści i grafiki ulotki dot. segregacji, PSZOK oraz tekstyliów- format 4 x składana do DL. Wydruk 1000 szt;
4) Nagranie spotu radiowego dot. segregacji odpadów (ogólny)- 30 sek. spot do radio;
5) Nagranie spotu animowanego i radiowego dot. odpadów BIO (właściwa segregacja, wyrzucanie bez foliówek itp)- 30 sek spot animowany (emisja na stronach www i w autobusach);
6) Projekt graficzny plakatu dot. właściwej segregacji odpadów BIO- do przekazania Zarządcom wspólnot (wywieszenie na klatkach)- format A4;
7) Spotkanie w UM z Zarządcami nieruchomości wielorodzinnych
8) Tablice na altany dot. segregacji, format A1- projekt
KODY CPV
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
79341400-0 Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
22100000-1 Drukowane książki, broszury i ulotki
II. Termin realizacji zamówienia- od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2025 r.
III. Kryteria oceny ofert
Cena
100%
IV. Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostaniach 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zorganizował przynajmniej 1 kampanię informacyjno-edukacyjna z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi dla miasta powyżej 100 tys. mieszkańców, która trwała co najmniej 6 miesięcy.
UWAGA!
Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (na wezwanie Zamawiającego przed wyborem oferty najkorzystniejszej) wykaz zrealizowanych usług potwierdzający spełnienie powyższego warunku wraz ze skanem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie.
Brak wykazu zrealizowanych usług lub dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
V. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.
VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.
VII. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji złożonych ofert.
VIII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.
IX. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV.
X. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
XI. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.
XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.
XIII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
XIV. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
1) 24 367 08 01 – Dyrektor Wydziału Gospodarowania Odpadami – Renata Szymborska
2) 24 367 08 04 – Inspektor – Magdalena Jarzyna
KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO
Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Opracowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno-edukacyjnej pn.: „Kampania informacyjno-edukacyjna Gminy Miasto Płock z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi”
Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 Poz. 1129 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;
Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.
Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
______________________
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
