- Strona główna
- Postępowanie ID 1091787
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1091787 :
DL.4231.19.2025.DI „Zadanie 1: „Usuwanie usterek instalacji elektrycznych i piorunochronnych” i/lub* Zadanie 2: „Przegląd instalacji elektrycznej i piorunochronnej”. *Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej, tj. można złożyć ofertę na wybrane zadanie.
Wystawiający
-
UżytkownikDaria Izdebska
-
Organizacja
-
OddziałMiejski Zarząd Nieruchomości
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-08 11:24:00
-
Składania2025-04-15 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-15 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadania pn.:
„Zadanie 1: „Usuwanie usterek instalacji elektrycznych i piorunochronnych”
i/lub*
Zadanie 2: „Przegląd instalacji elektrycznej i piorunochronnej”.
*Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej, tj. można złożyć ofertę na wybrane zadanie.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Zadanie 1: Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na usuwaniu usterek instalacji elektrycznych i piorunochronnych w budynkach administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju wg zakresu określonego w protokole przekazania frontu robót. Wykaz budynków stanowi Załącznik nr 1,2 i 3 do STWiOR (Załącznik nr 6 do Zaproszenia). Zakres realizacji robót każdorazowo zostanie określony ogólnie w protokole przekazania robót i uzupełniany w trakcie ich prowadzenia stosownie do potrzeb i w zakresie niezbędnym do wykonania zadania. Inspektor Nadzoru określi również rodzaj protokołów wymaganych do sporządzenia oraz rodzaj dokumentów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót.
2.2. Zadanie 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kontroli i pomiaru stanu technicznego instalacji elektrycznych, oświetlenia awaryjnego, przeciwpożarowych wyłączników prądu i urządzeń piorunochronnych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane w oparciu o wykaz stanowiący Załącznik nr 4 do STWiOR.
2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tryb wykonywania czynności oraz zasady rozliczania zleconych robót określa STWiOR (Załącznik nr 6 do Zaproszenia) oraz przedmiary robót (Załącznik nr 7 do Zaproszenia), natomiast szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy (Załącznik nr 5 do Zaproszenia). Przedmiary robót należy traktować jako dokumenty pomocnicze, który określają jedynie minimalny zakres robót.
2.4. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót nie ujętych w STWiOR oraz pozostałych załącznikach do Zaproszenia, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
3.1. Zadanie 1: od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r.
3.2. Zadanie 2: od dnia podpisania umowy do maksymalnie 30.11.2025 r. (Termin realizacji przedmiotu zamówienia tego Zadania stanowi kryterium oceny ofert).
4. Wymagania wobec Wykonawcy (dotyczy Zadania 1 i 2)*:
4.1. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi:
a) świadectwo kwalifikacji „E” do zajmowania się eksploatacją sieci i instalacji elektrycznych (minimum 2 osoby),
b) świadectwo kwalifikacji „D” do zajmowania się dozorem sieci i instalacji elektrycznych (minimum 2 osoby),
c) uprawnienia do obsługi podestów ruchomych (minimum 1 osoba).
4.1.1. Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba posiadała więcej niż jedno z wyżej wymienionych uprawnień.
4.2.
Wykonawca
wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5
lat
przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
co najmniej jedno
zadanie
o wartości nie mniejszej niż 50.000,00
zł brutto łącznie, polegające
na usuwaniu
usterek oraz
kontroli i pomiarów instalacji elektrycznych.
Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Uwaga: Jeżeli Wykonawca realizował roboty na rzecz Zamawiającego (MZN), wówczas nie ma obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających ich wykonanie. Należy w tym przypadku podać numer umowy jaka została zawarta między Wykonawcą a Zamawiającym.
4.3. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował nw. sprzętem oraz urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia publicznego:
a) podnośnik do prac montażowych o wysięgu nie mniejszym niż 12m,
b) samochód dostawczy (serwisowy),
c) zestaw narzędzi do prac pod napięciem,
d) komplet drabin do prac na wysokościach – minimum 3 szt. (w tym jedna do wysokości max. 9 m);
e) aparatura kontrolno-pomiarowa niezbędna do wykonywania pomiarów wszystkich wielkości elektrycznych:
- miernik do pomiaru skuteczności zerowania,
- miernik do pomiaru stanu izolacji,
- miernik do badania wyłącznika różnicowoprądowego,
- miernik do badania rezystancji uziemienia,
- cęgi Dietza do badania obciążenia przewodów i kabli,
- miernik do pomiaru natężenia oświetlenia.
w wykazie należy podać nazwę, typ, datę legalizacji – dla urządzeń tego wymagających (musi być aktualna na dzień złożenia oferty).
Wymagane jest, aby wszystkie przyrządy pomiarowe przeznaczone do wykonywania badań i pomiarów posiadały aktualne świadectwa wzorcowania i oznaczony status metrologiczny.
*Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedno Zadanie, nie musi wykazywać wielokrotności spełnienia powyższych warunków zamówienia – dysponowanie osobami oraz posiadane doświadczenie będzie miało zastosowanie do każdego Zadania zamówienia, w której oferta Wykonawcy zostanie uznana za najkorzystniejszą.
5. Wymagania w zakresie gwarancji i rękojmi (dotyczy Zadania 1):
5.1. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 12 miesięcy.
5.2. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę rękojmi na przedmiot umowy na okres 12 miesięcy.
5.3. Wykonawca zobowiązany jest do wpisania do Formularza Ofertowego proponowanego przez siebie okresu gwarancji w miesiącach.
5.4. Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót ostatniej zleconej roboty, tj. po zrealizowaniu całego przedmiotu umowy.
5.5. Gwarancja określa okres, w którym Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość zrealizowanego przedmiotu zamówienia. Rękojmia określa okres, w którym Wykonawca ponosi odpowiedzialność względem Zamawiającego za wady przedmiotu umowy.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-23
13:06:18
|
Anna Sitkiewicz |
Dzień
dobry. W załączeniu ogłoszenie o unieważnieniu postępowania. Z poważaniem, Anna Sitkiewicz. Załączniki |
2025-04-16
08:15:02
|
Anna Sitkiewicz |
Dzień
dobry. W załączeniu zestawienie złożonych ofert. Z poważaniem, Anna Sitkiewicz Załączniki |
2025-04-11
14:33:31
|
Daria Izdebska |
Dzień
dobry,
w
załącznikach
do
postępowania
zamieszczono
Druk
wyceny
z
innym
rozszerzeniem
xls
z
uwagi
na
pojawiający
się
błąd
podczas
otwierania
pliku.
Działający
Druk
wyceny
z
rozszerzeniem
xls
stanowi
również
Załącznik
do
niniejszego
komunikatu.
Pozdrawiam
Daria
Izdebska
Załączniki |
2025-04-11
13:51:21
|
Daria Izdebska | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
