Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 14:07:15
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1090787
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1090787 : 8/LOG/2025 Świadczenie usługi corocznych przeglądów urządzeń gastronomicznych i chłodniczych oraz ich naprawy awaryjne w 107 Szpitalu Wojskowym z Przychodnią SPZOZ w Wałczu w okresie od 22.04.2025 – 15.09.2028 r.

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Dział Logistyki
    • Organizacja
      107 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-04-09 07:46:00
    • Składania
      2025-04-15 10:00:00
    • Otwarcie ofert
      2025-04-15 10:05:00
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja

    Szanowni Państwo,


    informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

    Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


    Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego,

    - Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny


    1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi corocznych przeglądów urządzeń gastronomicznych i chłodniczych oraz ich naprawy awaryjne w 107 Szpitalu Wojskowym z Przychodnią SPZOZ w Wałczu w okresie od 22.04.2025 – 15.09.2028 r.

    2) Opis przedmiotu zamówienia:

        1. Przeprowadzanie corocznych przeglądów urządzeń, w tym dokonanie pomiarów elektrycznych – oporności izolacji i ciągłości przewodu ochronnego, urządzeń gastronomicznych i chłodniczych odbywać się będzie raz w roku w terminach zapewniających ciągłość przeglądów danego urządzenia zgodnie z poniższym harmonogramem:

            a) Urządzenia gastronomiczne:

    • do 11.09.2025 r.
    • do 11.09.2026 r.
    • do 10.09.2027 r.
    • do 08.09.2028 r.

            b) Urządzenia chłodnicze:

    • do 15.09.2025 r.

    • do 15.09.2026 r.

    • do 15.09.2027 r.

    • do 15.09.2028 r.

    Usługa  realizowana będzie w siedzibie Zamawiającego przy ul. Kołobrzeskiej 44 w Wałczu, w miejscu znajdowania się urządzeń gastronomicznych i chłodniczych, tj. w kuchni i magazynie żywnościowym.

    4) Założenia w zakresie rozliczenia płatności za wykonaną pracę:

            a) Termin płatności – 60 dni.

            b) Cena ma obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: koszty dojazdu oraz noclegów osób realizujących pracę w imieniu Wykonawcy na rzecz Zamawiającego.

    5) Kryteria oceny ofert:

            a) Cena przeglądu (Cp) – 60 %

            b) Cena roboczogodziny w przypadku naprawy awaryjnej (Crh) - 40 %

    Opis kryteriów oceny ofert, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert

    • Oferta z najniższą ceną przeglądu otrzymuje 60 punktów.

    Następne wg wzoru:

               Cena z najniżej wycenionej oferty

    (Cp) = -------------------------------------------------- x 60 = ilość punktów

                                                 Cena badanej oferty


    • Oferta z najniższą ceną za roboczogodzinę w przypadku naprawy awaryjnej otrzymuje 40 punktów.

    Następne wg wzoru:

                             Cena z najniżej wycenionej oferty

    (Crh) = -------------------------------------------------------------------------- x 40 = ilość punktów

                                    Cena z oferty badanej



    • Sposób porównywania i oceny ofert:

        1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Zaproszeniu do Złożenia Oferty.

        2. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.

        3. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 2 powyżej, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

        4. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.






    W przypadku pytań: 

    - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

    - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


    Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

    Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 257.51
    2025-04-09 07:46:00
    Postępowanie
    Wykaz urządzeń chłodniczych i gastronomicznych(2).pdf pdf 28.22
    2025-04-09 07:46:00
    Postępowanie
    formularz oferty.doc doc 241.5
    2025-04-09 07:46:00
    Postępowanie
    formularz cenowy.xls xls 14.5
    2025-04-09 07:46:00
    Postępowanie
    Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 159.59
    2025-04-16 10:49:20
    Publiczna wiadomość
    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 189.93
    2025-04-16 11:42:36
    Publiczna wiadomość

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2025-04-16 11:42:36
    Dział Logistyki Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

    Załączniki

    • Informacja o wyborze [...].pdf
    2025-04-16 10:49:20
    Dział Logistyki Informacja z otwarcia ofert

    Załączniki

    • Informacja z otwarci [...].pdf

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 świadczenie usługi corocznych przeglądów urządzeń gastronomicznych i chłodniczych oraz ich naprawy awaryjne w 107 Szpitalu Wojskowym z Przychodnią SPZOZ w Wałczu w okresie od 22.04.2025 – 15.09.2028 r. Zgodnie z opisem wymagań oraz załącznikami. 1 usługa - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN EUR: 4.2455 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Warunki płatności - Przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Termin realizacji - Zgodnie z zapisami w opisie wymagań oraz projektowanych postanowieniach umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Dodatkowe koszty - Cena obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: koszty dojazdu oraz noclegów osób realizujących pracę w imieniu Wykonawcy na rzecz Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    5 Formularz oferty - OPATRZYĆ KWALIFIKOWANYM PODPISEM ELEKTRONICZNYM / PODPISEM ZAUFANYM / CYFROWYM PODPISEM OSOBISTYM (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    6 Pełnomocnictwo - W przypadku, gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    7 Cena za roboczogodzinę w przypadku naprawy awaryjnej 40% Cenę jednej roboczogodziny należy również podać w formularzu oferty. 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    8 Formularz cenowy - OPATRZYĆ KWALIFIKOWANYM PODPISEM ELEKTRONICZNYM / PODPISEM ZAUFANYM / CYFROWYM PODPISEM OSOBISTYM (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    170
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć