- Strona główna
- Postępowanie ID 1090787
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1090787 :
8/LOG/2025 Świadczenie usługi corocznych przeglądów urządzeń gastronomicznych i chłodniczych oraz ich naprawy awaryjne w 107 Szpitalu Wojskowym z Przychodnią SPZOZ w Wałczu w okresie od 22.04.2025 – 15.09.2028 r.
Wystawiający
-
UżytkownikDział Logistyki
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-09 07:46:00
-
Składania2025-04-15 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-15 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego,
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi corocznych przeglądów urządzeń gastronomicznych i chłodniczych oraz ich naprawy awaryjne w 107 Szpitalu Wojskowym z Przychodnią SPZOZ w Wałczu w okresie od 22.04.2025 – 15.09.2028 r.
2) Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przeprowadzanie corocznych przeglądów urządzeń, w tym dokonanie pomiarów elektrycznych – oporności izolacji i ciągłości przewodu ochronnego, urządzeń gastronomicznych i chłodniczych odbywać się będzie raz w roku w terminach zapewniających ciągłość przeglądów danego urządzenia zgodnie z poniższym harmonogramem:
a) Urządzenia gastronomiczne:
- do 11.09.2025 r.
- do 11.09.2026 r.
- do 10.09.2027 r.
- do 08.09.2028 r.
b) Urządzenia chłodnicze:
do 15.09.2025 r.
do 15.09.2026 r.
do 15.09.2027 r.
do 15.09.2028 r.
Usługa realizowana będzie w siedzibie Zamawiającego przy ul. Kołobrzeskiej 44 w Wałczu, w miejscu znajdowania się urządzeń gastronomicznych i chłodniczych, tj. w kuchni i magazynie żywnościowym.
4) Założenia w zakresie rozliczenia płatności za wykonaną pracę:
a) Termin płatności – 60 dni.
b) Cena ma obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: koszty dojazdu oraz noclegów osób realizujących pracę w imieniu Wykonawcy na rzecz Zamawiającego.
5) Kryteria oceny ofert:
a) Cena przeglądu (Cp) – 60 %
b) Cena roboczogodziny w przypadku naprawy awaryjnej (Crh) - 40 %
Opis kryteriów oceny ofert, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
Oferta z najniższą ceną przeglądu otrzymuje 60 punktów.
Następne wg wzoru:
Cena z najniżej wycenionej oferty
(Cp) = -------------------------------------------------- x 60 = ilość punktów
Cena badanej oferty
Oferta z najniższą ceną za roboczogodzinę w przypadku naprawy awaryjnej otrzymuje 40 punktów.
Następne wg wzoru:
Cena z najniżej wycenionej oferty
(Crh) = -------------------------------------------------------------------------- x 40 = ilość punktów
Cena z oferty badanej
Sposób porównywania i oceny ofert:
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Zaproszeniu do Złożenia Oferty.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 2 powyżej, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-16
11:42:36
|
Dział Logistyki |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Załączniki |
2025-04-16
10:49:20
|
Dział Logistyki |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
