- Strona główna
- Postępowanie ID 1090643
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1090643 :
DZA.37647.3.2025.KS Opracowanie dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, pozwoleń i uzgodnień na wykonanie termomodernizacji hali B2 na potrzeby firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu
Wystawiający
-
UżytkownikKamila Szuba
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-04 14:38:00
-
Składania2025-04-11 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-11 12:01:00
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w związku z postępowaniem nr DZA.37647.3.2025.KS zapraszamy Państwa do złożenia oferty na „Opracowanie dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, pozwoleń i uzgodnień na wykonanie termomodernizacji hali B2 na potrzeby firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu”.
Zamawiający oczekuje złożenia oferty cenowej na opracowanie dokumentacji technicznej na realizację zadania jw.
I. Opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób realizacji:
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Opracowanie dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych decyzji, pozwoleń i uzgodnień, (w tym: uzgodnienia z Konserwatorem Zabytków oraz pozwolenie na budowę) i uzyskanie niezbędnych materiałów (w tym mapy do celów projektowych – jeśli będzie wymagana) na wykonanie termomodernizacji hali B2 na potrzeby firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu., w tym przede wszystkim:
a) projektu zagospodarowania terenu – jeśli będzie wymagany,
b) projektu architektoniczno – budowlanego,
c) projektu technicznego,
d) projektu wykonawczego,
e) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
f) przedmiaru robót,
g) kosztorysu inwestorskiego,
h) informacji BIOZ.
dla każdej wymaganej branży.
2. Inwentaryzacja stanu istniejącego - przed przystąpieniem do prac Wykonawca wykona inwentaryzację stanu istniejącego w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz wykona ewentualną korektę materiału przekazanego przez Zamawiającego w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia.
3. Zakres rzeczowy dokumentacji technicznej obejmować będzie przede wszystkim:
a. wykonanie termomodernizacji dachu hali poprzez ułożenia na nim płyty PIR oraz 2 warstw papy termozgrzewalnej
b. wymianę wszystkich świetlików na nowe,
c. wykonanie instalacja odgromowej,
d. wymianę stolarki otworowej (bramy, okna),
e. renowację murów ceglanych zewnętrznych wraz z ich naprawą (jeżeli wymagane),
f. częściowe ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem.
4. Zamawiający posiada projekt budowlany i wykonawczy dla termomodernizacji hali B2 opracowany w 2017 r. (pliki również w formacie .dwg) razem z decyzją pozwolenia na budowę oraz aktualizację projektu technicznego z 2024 r. Przedmiot zamówienia będzie opracowany na podstawie posiadanego przez Zamawiającego projektu technicznego (aktualizacja z maja 2024 r.) oraz decyzji pozwolenia na budowę z dnia 05.12.2017 r.
Zamawiający może udostępnić dokumentację jw. przed terminem składania ofert na wniosek Wykonawcy złożony przez wysłanie wiadomości do Zamawiającego z wykorzystaniem platformy zakupowej.
5. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zatwierdzenie rozwiązań przez uprawnionych projektantów oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych pozwoleń, decyzji i uzgodnień koniecznych do prawidłowego ukończenia robót, które będą wykonywane na podstawie opracowanej dokumentacji.
6. Dokumentację należy opracować z uwzględnieniem warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, wytycznych Zamawiającego oraz dokumentacji udostępnionej przez Zamawiającego.
7. W miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego teren WPP znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej.
8. Dokumentacja powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
9. Wykonawca zobowiązuje się oddelegować do kierowania i realizacji przedmiotu umowy osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe.
10. W związku z obowiązującym u Zamawiającego System Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy (ISO 18001) Wykonawca po podpisaniu umowy, będzie zobowiązany dostarczyć aktualne dokumenty w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, np.: ocena ryzyka zawodowego, badania okresowe pracowników dopuszczające do pracy na poszczególnych stanowiskach, szkolenia bhp okresowe lub wstępne.
11. Wykonawca dokona uzgodnień wszelkich rozwiązań projektowych co najmniej dwukrotnie podczas sporządzania dokumentacji technicznej z osobami wskazanymi przez Zamawiającego.
12. Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia, powinna zostać przekazana Zamawiającemu w liczbie 3 szt. pełnego nakładu w wersji papierowej. Ponadto, każde opracowanie powinno zostać dostarczone do Zamawiającego w przynajmniej 1 egzemplarzu kompletnej dokumentacji w wersji elektronicznej w standardzie umożliwiającym odczyt pod systemem WINDOWS (przy czym rysunki należy dostarczyć w wersji umożliwiającej pracę w środowisku programów „AUTOCAD” – z rozszerzeniem .dwg, i rozszerzeniem .pdf, a opisy należy dostarczyć z rozszerzeniem -.doc i -.pdf. Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót należy dostarczyć z rozszerzeniem -.ath i -.pdf).
13. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o:
1) umowę w sprawie zamówienia (Załącznik nr 1 do Zaproszenia),
2) wytyczne i wskazania Zamawiającego,
3) obowiązujące normy prawne i branżowe ze szczególnym uwzględnieniem Prawa Budowlanego i przepisów do niego wykonawczych.
II. Termin realizacji: do dnia 19.09.2025 r.
III. Termin gwarancji: 3 lata
IV. Wadium: 3.000,00 zł (Wymagania dot. wadium zawiera Załącznik nr 3)
Załączniki do Zaproszenia:
1. Formularz Umowy DZA.37647.3.2025.KS
2. Ogólne warunki udzielenia zamówienia (OW).
3. Wymagania dotyczące wadium.
4. RODO
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-10
07:43:01
|
Kamila Szuba |
Numer
sprawy
nadany
przez
Zamawiającego:
DZA.37647.3.2025.KS Szanowni Państwo, w związku z pytaniami otrzymanymi od Oferentów, biorących udział w postępowaniu nr DZA.37647.3.2025.KS, prowadzonym w sprawie opracowania dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, pozwoleń i uzgodnień na wykonanie termomodernizacji hali B2 na potrzeby firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu, poniżej udzielamy odpowiedzi na zadane pytania: PYTANIE 1 Proszę o informację z czego wynika potrzeba wykonania nowego projektu? Odpowiedź: Decyzja pozwolenia na budowę wygasła z mocy prawa w wyniku nie rozpoczęcia prac budowlanych w okresie 3 lat od jej uzyskania. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
