- Strona główna
- Postępowanie ID 1089923
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1089923 :
Wymiana pokrycia zadaszeń wraz z robotami towarzyszącymi nad wejściami do budynku „H4” (akademik nr 5) oraz nad wejściem bocznym do budynku „B” (dydaktyczny nr 1) Szkoły Policji w Katowicach
Wystawiający
-
UżytkownikMarcin Kurpas
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-03 14:53:00
-
Składania2025-04-16 12:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Wymiana pokrycia zadaszeń wraz z
robotami towarzyszącymi nad wejściami
do budynku „H4” (akademik nr 5) oraz nad wejściem bocznym do budynku
„B” (dydaktyczny nr 1) Szkoły Policji w
Katowicach
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane
polegające na wymianie pokrycia zadaszeń wraz z robotami towarzyszącymi nad
wejściami do budynku „H4” (akademik nr 5) oraz nad wejściem bocznym do budynku „B”
(dydaktyczny nr 1) Szkoły Policji w Katowicach przy ul. gen. Jankego 276.
Szczegółowy zakres robót został zawarty w specyfikacji
technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 1), wzorze umowy (załącznik nr 2)
oraz przedmiarze - pomocniczo (załącznik nr 3).
1.
Wykonawca winien wykonać roboty budowlane z
wykorzystaniem własnego sprzętu, narzędzi i materiałów, a ich koszty wliczyć w
wynagrodzenie.
2.
Dojazd Wykonawcy do Zamawiającego następuje na
jego koszt i ryzyko.
3.
Wykonawca
ubiegający się o udzielenie zamówienia musi udzielić gwarancji na wykonane roboty na okres 36 miesięcy.
4.
Zamawiający
zastrzega, że wszystkie prace realizowane będą przy zachowaniu ciągłego
działania Szkoły i nie mogą uniemożliwiać jej funkcjonowania.
5.
Sposób obliczenia ceny.
1) Zamawiający
ustala, iż wynagrodzenie należne Wykonawcy za zrealizowanie robót budowlanych,
będących przedmiotem niniejszego postępowania, będzie wynagrodzeniem ryczałtowym, które obejmuje wszystkie koszty
wykonania przedmiotu zamówienia określonego w zapytaniu ofertowym.
2) Cenę oferty
należy wyliczyć w oparciu o przyjęty zakres zamówienia wynikający z treści
zapytania ofertowego, z uwzględnieniem wszystkich kosztów i składniki niezbędne
do realizacji przedmiotu zamówienia oraz prac i czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
3) Cena musi
uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować
wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu realizacji przedmiotu
zamówienia w sposób należyty oraz zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, wiedzą
oraz sztuką budowlaną.
6.
Zamawiający wyznacza wizję lokalną na dzień 11 kwietnia 2025 r. o godz. 9.00. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się wizję
lokalną w innym terminie.
7. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania
się z Wykonawcami są: asp. szt. Marcin Kurpas asystent Wydziału Zaopatrzenia tel. 47 8516432 lub 693-410-002, ekspert Wydziału Zaopatrzenia podkom. Piotr
Wita tel. 47 8516464 oraz Pani Iwona Stępień specjalista Wydziału Zaopatrzenia tel. 47 8516365 lub tel. 500-327-890 w dni robocze w godzinach 8:00-15:00.
8.
Pytania co do treści zamówienia należy składać za
pomocą platformy zakupowej.
9.
Termin
zakończenia realizacji prac budowlanych przedmiotowego zamówienia wyznacza do
dnia 2 czerwca 2025 r.
10. Zamawiający
przewiduje możliwość przeprowadzenia licytacji elektronicznej.
11. Powyższe
postępowanie nie jest w żaden sposób wiążące dla stron i nie musi się zakończyć
wyborem Wykonawcy.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
